Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anne3000 schreef:Als mijn ouders komen kijken op wedstrijd en ze zien iets wat in hun ogen niet goed is of goed gaat. Gaan ze daar heel hard op over staan praten. "Man houd toch op!" "Dat wordt toch niks..." of: "is dat een tuiger? "enz enz. En dan niet door hebben dat er stalgenoten/ouders/vrienden van de ruiter of amazone naast hun staan.
Als ik dan vraag of ze hun mond willen houden zijn ze beledigdVooral me vader..
vrouwke schreef:Niet me moeder maar IK he wel eens van die opmerkingen, kan je niets aan doen dat vliegt er soms zo uit.![]()
Met me 6 zussen gaan we vaak winkelen of weekjes op vakantie.
Een tijd terug gingen we een weekje weg.
Toen we daar waren moest er gewinkeld worden, dus ook naar de groentenboer.
Iedereen had iets in de handenIk pak 2 komkommers en vraag: "groenteman, heeft u ook een paskamer?.
Ineens stond ik alleen in de winkel en alle boodschappen lagen op de grond.
vrouwke schreef:Niet me moeder maar IK he wel eens van die opmerkingen, kan je niets aan doen dat vliegt er soms zo uit.![]()
Met me 6 zussen gaan we vaak winkelen of weekjes op vakantie.
Een tijd terug gingen we een weekje weg.
Toen we daar waren moest er gewinkeld worden, dus ook naar de groentenboer.
Iedereen had iets in de handenIk pak 2 komkommers en vraag: "groenteman, heeft u ook een paskamer?.
Ineens stond ik alleen in de winkel en alle boodschappen lagen op de grond.
Papegara schreef:Ow Precyll![]()
![]()
Nou mijn moeder kan er ook iets van...
Vorige week vrijdag, mijn zusje werd 14.. Allemaal vriendinnentjes van haar, de buurt en familie hier.
Mocht mijn zusje een paar dagen daarvoor BH's uitzoeken voor haar verjaardag, samen met mams.. Nou heeft ze flinke borsten voor haar leeftijd, D70 ofzo.
Begint mijn moeder op de verjaardag daarover.. Pepert ze me even in dat mijn 5 jaar jongere zusje grote borsten heeft dan ik, en of ik geen borstvergroting moet hebben waar overigens iedereen bij zit (ik heb niet zo heel veel meer wegens ziekte...). Hoe ik me voelde..
Urielle schreef:anne3000 schreef:hahhaha had je die tampon er overdwars in gedaan?
Nee, ik was nogal smal op mijn 14e en OB's zetten uit in de breedte en Tampax in de lengte. Dus Tampax wilde er normaal altijd wel uit maar OB niet.
Miryamk schreef:Een vriendin van me had een moeder die ging voordoen hoe je een tampon moest inbrengen, dus het kan nog erger