Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Skyliner schreef:Mijn zus is ook 16 en heeft een vriend van 21, ik mag hem ook niet omdat hij niet eens even helpt met de afwas als mijn zus dat doet. Hij staat er dan maar bij te kijken.
Ik vind het liggen aan hoe de jongen is, als het een patser is ben ik het heel eerlijk wel eens met je zusje
MarisdB schreef:En hij vind het zelf ook leuk dat zijn foto hier online staat?![]()
Edit: dat van Ietjelover is gewoon illegaal

ArlandoO schreef:ietjelover schreef:Jaa klopt hoor. zo zie je maar hoeveel mensen zo'n leeftijds verschil hebben.
En ik hoor mezelf nog roepen: " een relatie met een veel oudere jongen, no way dat gebeurd mij niet "![]()
En daar stond Mr Right..
Geryon schreef:Het zou mij juist niets verbazen als ik met een oudere jongen thuis kom (als het uit gaat met mijn vriend)![]()
Nu een vriend van één jaar ouder, maar als ik hem vergelijk met leeftijdsgenoten, is hij een stuk verantwoordelijker en volwassener.
ArlandoO schreef:Geryon schreef:Het zou mij juist niets verbazen als ik met een oudere jongen thuis kom (als het uit gaat met mijn vriend)![]()
Nu een vriend van één jaar ouder, maar als ik hem vergelijk met leeftijdsgenoten, is hij een stuk verantwoordelijker en volwassener.
Dat deed het 'm bij mij. het voelde als 'thuiskomen' , iemand die gewoon normaal voor zichzelf kon zorgen en voor mij. Alsof er een andere wereld openging. Vond / vind het echt een verademing.![]()
achteraf klopt het gewoon, en ik ben misschien ook wel wat volwassener dan leeftijdsgenootjes. Dat verschil merk ik nu echt met vriendinnen..
Mja, het bekende 'hoop meegemaakt & aardige rugzak'
ietjelover schreef:naar mijn mening willen jongens van 16 meer seks dan een ouder iemand, de jongens uit mijn klas zelfs tot dwingen toe.
Geryon schreef:ietjelover schreef:naar mijn mening willen jongens van 16 meer seks dan een ouder iemand, de jongens uit mijn klas zelfs tot dwingen toe.
Dwingen? Dan zijn die jongens gewoon niet helemaal 100![]()
Het lijkt mij dat als een jongen eenmaal een actief seksleven heeft (met bijv. een ex), dat zijn seksuele behoeftes er wel blijven en seks toch wel een belangrijk onderdeel is van de relatie. Mijn ervaring is dat jongere jongens ook seks willen (en gehad hebben), maar dat het vooral nog iets stoers is in plaats van een volwassen behoefte in een relatie.
Maar je hebt wel echt een punt hoor. Er zitten van die pubers tussen..