vind het vrij veel. Misschien is het normaal voor een vrijgezellenfeestje, maar inderdaad, voor jou is het vrij veel. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moeders al helemaal niet
(hahaha alhoewel sz en moeders schillen nog geen 10 jaar, dus die zouden kunnen gaan breiden ofzo ) Sorry binnenpretje 
Is ieder voor zich. Ik kan mij alleen wel voorstellen dat als je meerdere vrienden(groepen) heb wordt het lastig en vergeet je misschien al snel iemand. (zeker als je het buiten medeweten van de vrijgezel wil organiseren) 

kohtje schreef:Nee geen slechte vriendin. Alleen had ik niet de discussie aan gegaan dat het ook voor minder kan. Gewoon zeggen dat je dat geld niet kan missen en klaar.

Kayleigh_ schreef:Heb trouwens bericht terug gehad met excuses voor de felheid en dat ik op de hoogte gehouden wordt wat betreft het programma en dat ik dan zelf kan beslissen welk dagdeel ik mee ga. Dus het lijkt opgelost!
Kayleigh_ schreef:Heb trouwens bericht terug gehad met excuses voor de felheid en dat ik op de hoogte gehouden wordt wat betreft het programma en dat ik dan zelf kan beslissen welk dagdeel ik mee ga. Dus het lijkt opgelost!
En mijn vriendinnen instrueer ik vtv wel of wijs mensen aan die ik vertrouw die het moeten organiseren