Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sabbel schreef:Stokke en quinny voldoen allebei absoluut niet aan de wensen van de ts.
!
(kijk even voor meer info op http://www.dragen-en-voeden.nl) Tieme schreef:Sabbel schreef:Stokke en quinny voldoen allebei absoluut niet aan de wensen van de ts.
!
Heb hier anders een quinny staan die stabiel is en juist geschikt voor winkels en skaten/hardlopen hoor. Weliswaar een iets ouder type maar wel het type jogger. Prima als boodschappenwagen en om lange stukken mee te wandelen.niet te groot. Brede banden. Kan autostoel, bak en zitting op. Voorwiel is meesturend. (Dus niet zo'n wiel wat alle kanten op kan vliegen).
Sabbel schreef:Deze zijn niet meer nieuw te krijgen. Mocht je m tweedehands aanschaffen heb je grote kans dat als er iets kapot is er geen onderdelen meer voor te krijgen zijn!!
]
Raponsje schreef:NathalietjeB: Wat een goed idee skeeleren! Had ik nog helemaal niet bedacht.

_Nadia_ schreef:Als je echt een grote boodschappenmand wilt kom je al gauw uit op de Amerikaanse merken, Graco bijvoorbeeld. Baby jogger city mini is ook geweldig, maar beide zijn niet echt makkelijk verkrijgbaar in Nederland, ik zou deze dus gewoon in de UK kopen.
JoAnn schreef:Alles in een? De maxi Cosi mura 3. Makkelijk op alle terrein, iets breder dus niet altijd even makkelijk in het gangpad van smalle winkels maar het kan best! Verder zijn wij de onze intensief beginnen gebruiken vanaf 5 maanden, de aankoop uitstellen tot 10 maanden-12 maanden lijkt me vrij laat. Anderzijds kan je ook je baby dragen natuurlijk. Als je dat dan maar ergonomisch verantwoord doet en niet met de in de babywinkels veel verkochte babybjorn, chico of stokke drager.
..sorry... Tieme schreef:Sabbel schreef:Deze zijn niet meer nieuw te krijgen. Mocht je m tweedehands aanschaffen heb je grote kans dat als er iets kapot is er geen onderdelen meer voor te krijgen zijn!!
]
Uitroeptekens zijn nergens voor nodig![]()
Onderdelen zijn nog gewoon te krijgen. En dan nog, er staan er genoeg op marktplaats voor 30 euro dus zo een ander gekocht of 1 voor de onderdelen. Maar goed, dat is aan TS of ze perse nieuw wil of alles in 1, 2 aparte of whatever..Hier dus 2 wagens. 1 grotere (de oudere versie quinny dus) voor thuis en de quinny buzz ligt in de auto voor de andere uitstapjes.
Mn moeder heeft 2 oudere quinny's en mn zusje ook. Allemaal van die 3 wielers.
Allemaal voor 30 a 40 euro van marktplaats en ze doen het al een paar jaar super goed. En eerlijk? Die wagens zijn een stuk betere kwalititeit dan de wagens van tegenwoordig.
_Nadia_ schreef:Je kunt direct bij Dorel nog wel onderdelen voor de Freestyle (tenminste, ik neem aan dat het daarom gaat) bestellen, ze hebben deze juist net weer opnieuw uitgebracht onder een andere naam Safety 1st (hun bmerk)