Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Louise1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:20

Maar stiekem vinden jullie het best leuk dat je mannelijke aandacht krijgt, of niet?
Wat moet het toch moeilijk zijn voor een man om een vrouw te versieren. Al zijn sommigen gasten wel erg sociaal gestoord.

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:21

"Hoi, ik ben Ricardo, maar mijn vrienden noemen me Rico."
Uh, oké, hoi.. :')

"Zullen we straks naar jouw huis gaan om een kopje koffie te drinken? En ik houd niet eens van koffie." *dikke knipoog*
Hahaha, eh, wat denk je zelf?

Zijn degenen die me nu zo even te binnen schieten. Heb er vast wel meer, je komt af en toe rare figuren tegen.. :P

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:22

Geweldig topic. Kan er zo niet een bedenken. Maar een vriendin van mij begint echt meteen de grootste onzin over haar paard te vertellen en heeft niet eens door als een jongen daar op afknapt, dat levert soms wel leuke momenten op.

mrieeek

Re: Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:25

'ruik jij zo lekker, of is dat het meisje naast je'?
Ik: Dat is sowieso het meisje naast me

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:25

Ik was een keer heel gezellig met een leuke jongen aan het kletsen in de kroeg, komt er opeens zo'n vreemde vent naar me toe, slaat een arm om me heen en zegt:

'ey schatje! wie is deze jongen? Waarom praat je met hem? ik dacht dat ik je kon vertrouwen sma!'

Het ergste is dat de leuke jongen ook echt dacht dat ik die rare gast kende.

cockblock -O-

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:26

Dat lijkt me zeer vervelend -O-

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:27

Vorige week nog.
Ik was drinken bestellen bij de bar. Komt er oppeens een dronken gast bij me staan.
Hij zei; als vrouwen frikandellen waren, was jij een frikandel speciaal. Ik moest wel lachen maar negeerde hem daarna verder ook. Mafkees :')

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:48

'Gij heeft een dikke kont!'
Ik; 'Wat heb jij dan? Een bavianenreet?!'
Met mn maatje 34/36... :(

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:50

Heel flauw van die jongens die je na gaan lopen roepen op straat end van de avond. Begint dan vaak met hallo, en na toch duidelijk geprobeerd te hebben te maken dat je niet geïnteresseerd bent door ze te negeren, wordt je voor prutsmuts uitgemaakt. Dat maakte me dan altijd echt boos, waarop ik standaard antwoorde: je snapt het ook echt niet he, alleen een prutsmuts zou een pooier terug groeten.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 01:24

Bij mij is het standaard 'Heb je een leuke avond?' :')
Waarna standaard het gesprek volgt welke studie ik doe en welke sport en waarna ze dan ook standaard nooit schijnen te geloven dat ik paardrijd en ik standaard paarden moet verdedigen :')
Ik ontmoet weinig intelligente wezens :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 01:44

Ik stond in Amsterdam in een kroeg waar een jongen die absoluut niet mijn type was naar me toe kwam en een heel standaard gesprek begon, waar ik vandaan kwam en zo. Ik was niet geïnteresseerd dus reageerde nogal kortaf maar hij verstond me steeds niet, heel gênant, kwam hij ook steeds met z'n oor voor m'n mond hangen :') Toen ik, nadat hij 10 minuten later nog niet door had dat ik niet geïnteresseerd was, zei dat hij beter gewoon weg kom gaan was het opeens: 'Oké... Je ziet er niet uit' ..... Oh ja :')
Ik heb nog veel meer slechte versierpogingen meegemaakt (waaronder: 'Jij hebt mooie ogen. Zoenen?' :') ) maar er schiet me zo snel even niks te binnen, zal zelf ook wel behoorlijk wat dingen hebben gezegd trouwens :+

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 01:58

oh, trouwens nog wel een hele leuke:
paar dagen geleden liep ik met een paar vriendinnen door tilburg toen er opeens een ijscowagen langzaam naast ons kwam rijden, met keihard Get Lucky uit de speakers, raampje gaat open en daar zat een zeer knappe ijscoman :D 'HHEEEEEEE MEISJES!! vinden jullie dit een leuk liedje?? waar kom je vandaan?'
Hij is tot het eind van de straat naast ons blijven rijden tot hij naar rechts moest en wij naar links.
Mijn buikspieren deden echt pijn van het lachen haha.

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 02:05

Oh vreselijk vind ik dat, als mensen niet oppikken dat je geen gesprek wilt. Gisteren nog zo'n jongen. Ik kan dus echt niet zo goed gemeen doen tegen iemand die wat probeert. Hoe erg ik het ook niet zie zitten, zolang de gast in kwestie niet onbeschoft is, kan ik m ook echt niet zomaar afpoeieren. Resultaat: De minder sociaal aangelegde types hebben niet door dat ik eigenlijk geen gesprek wil, hoe vrolijk ik ook reageer. De meesten hebben na 5 vragen stellen, waarop ik niks terugvraag, wel door dat ik eigenlijk niets wil.
Maar gisteren dus zo'n hardnekkige gast, die maar vragen bleeef stellen, De onderwerpen werden vreemder en vreemder, tot opeens de vraag "Spreek je talen" langskwam, toen ben ik m gpeerd met een smoesje.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 02:18

Reneee_ schreef:
Ooh wat een hilarisch topic :')

Vaak genoeg dingen mee gemaakt maar lang niet alles onthouden.

Heb nog wel echt een bizar verhaal van nog niet zo heel lang geleden
Een gozer zat nogal afkeurend naar een gayfriend te kijken. Dus ik loop een beetje geïrriteerd naar die gozer toe: "Ja hij is gay dat heb je goed gezien." Vraagt die gozer uit het niets: "Zullen we een dansje wagen?" Dus ik: "Ehm nee" Hij: "wil je dan wat drinken" Ik: "Ehm nee dankje" Hij: "Wijntje goed?" Ik: "Ik hoef niks." Gaat die vervolgens wijn halen en een biertje voor zichzelf. "Mag ik je nummer?" Ik: "Nee, ik heb al een vriend dus heb niet echt het behoefte aan nummers van vreemde jongens in m'n telefoon." Begon die vervolgens een praatje te maken dus ik wilde niet al te onbeleefd zijn dus praatte even met 'm. Begon die over m'n vriend: Of die hier was? Ja dat was die. Waarom ik dan niet bij hem stond? Omdat ik ook m'n vriendinnen heb. Of hij een kusje mocht omdat m'n vriend dat toch niet kon zien. "Nee" Met vervolgens de mededeling dat ik terug ging naar m'n vriend(inn)en. Liep die notabene me achterna, m'n vriendinnen hadden het scenario aangezien, het nodige op en vonden het hilarisch dus lieten me lekker in m'n sop gaar koken. Vroeg die nogmaals om m'n nummer dus ik dacht slim te zijn en vroeg om zijn nummer en dat ik hem dan wel zou berichten. Helaas verstond ik hem niet dus nam die het van me over om z'n nummer in te typen, drukte die gelijk op bellen en had die dus als nog m'n nummer (hij was slimmer dan ik := ) Dus ik werd tot hoe ver ik hem eigenlijk al eng vond ook nog eens boos dus rende letterlijk weg. Mijn eerste toevluchtsoord was de wc, eenmaal op de wc ging ik m'n vriendinnen bellen maar enkelen waren al naar huis en anderen reageerden niet. Ik denk dat ik 5 minuten op de wc heb gezeten en uiteindelijk naar de andere zaal ben gerend op zoek naar vriendlief. Gelukkig stond die nog steeds op bijna hetzelfde plek en na me hard uitgelachen te hebben, had die toch wel medelijden met me :')
Krijg ik vervolgens een sms: Ik zag je net Ik: ? Hij: Ja zoenen met die gozer, kom hierheen. Ik: Ik had gezegd dat ik een vriend had. Hij: Kom hierheen ik wil met je praten. Ik reageerde niet meer. Hij: Kom hierheen, laat die gozer met rust. Hij: Ben je bang van hem ofzo? Hij: Waarom kom je niet? Hij: Laat hem zitten en kom naar mij. Hij: Kom naar buiten?
Naja en nog wel meer sms'jes, hij had de volgende ochtend pas door dat ik niet meer zou reageren. Had achteraf gelijk al weg moeten lopen maar wilde niet onbeleefd zijn :=

Dan zou ik sms'en; Is goed, waar sta je?
En vervolgens vriendlief naar die locatie sturen met een leuk verhaaltje }>

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 02:34

"Volgensmij ben jij wel prettig gestoord"

:')

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 05:16

Ik had laatst ook een fraaie..
Stond samen met een vriendin bij te praten toen er ineens een niet zo'n aantrekkelijke jongen naar ons toe kwam en zo zegt: "are you an astronaut? Cause your ass is out of this world" *dikke knipoog*

Ik stond hem stomverbaasd aan te staren, maar mijn vriendin sla je niet zomaar uit het veld. Dus zij antwoordt doodserieus: "did you just fart? Cause you blew me away!"

Arme jongen wist niet meer wat hij daar nu op terug moest zeggen, dus liep hij maar beteuterd weg :+ :(:)

Wij hebben hierdoor in ieder geval wel een fantastische nacht gehad :') :D

noahlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 06:45

whaahaha.... heeeeeeel lang geleden :D , toen we sochtends terug kwamen van het stappen, vroeg er een jongen aan mijn vriendin: Hey! weet jij toevallig waar de Kameelstraat is? Zij hard aan het nadenken, en vervolgens, nee, sorry, ik heb echt geen flauw idee waar dat is!
Zegt tie: ow... dan vraag ik het wel aan een andere kameel! :(:)
We vonden het wel grappig! haha

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 09:33

_Eveline schreef:
"Hoi, ik ben Ricardo, maar mijn vrienden noemen me Rico."
Uh, oké, hoi.. :')

"Zullen we straks naar jouw huis gaan om een kopje koffie te drinken? En ik houd niet eens van koffie." *dikke knipoog*
Hahaha, eh, wat denk je zelf?

Zijn degenen die me nu zo even te binnen schieten. Heb er vast wel meer, je komt af en toe rare figuren tegen.. :P

Hihi, had bijna dezelfde.

"hai ik ben ..... En wie ben jij?"
-- Iemand die geen intresse heeft!--
-O-

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 13:52

Tip voor alle dames:

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 14:02

Ach ja... Rode haren geeft ook altijd garantie op opmerkingen.. Hoor je bij het voorbijlopen altijd als je wat verder loopt een of andere opmerking over rood haar.

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 14:58

Die pas ik wel eens toe Bambolina.. Succes gegarandeerd. :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 15:27

Dat filmpje :')

Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:01

Ik kreeg een keer een briefje in mn handen geduwd in de kroeg, daar stond in; Gaan wij snel een keer sex hebben?? Dus ik schiet in de lach. Staat er onderop het briefje, je hoeft niets te zeggen, alleen maar te lachen. :')

Stond ook een keer te dansen op Trafassi, staat er een surinaamse man achter me en zegt, jij kan goddelijk dansen en je hebt een heerlijke surinaamse kont, jij moet surinaams bloed in je hebben. Uuh wat denk je zelf met mn blonde haren en blauwe ogen?? Nee, zegt hij, maakt niet uit, ik weet zeker dat jij surinaams bloed in je hebt zitten, hoe je danst, je kont, ja ik weet het zeker. Tuurlijk, je hebt gelijk :')

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:26

Haffie schreef:
Ik kreeg een keer een briefje in mn handen geduwd in de kroeg, daar stond in; Gaan wij snel een keer sex hebben?? Dus ik schiet in de lach. Staat er onderop het briefje, je hoeft niets te zeggen, alleen maar te lachen. :')

Haha, wel goed bedacht! :D

Ik had een keer dat iemand tegen me begon te praten. Maar ik kon het dus niet goed verstaan (door de muziek dacht ik), maar even later kwam ik erachter dat ie gewoon gigantisch met een dubbele tong praatte. Hij vroeg allemaal dingen, maar ik verstond het dus niet, dus ik kon ook niet echt antwoord geven. Bedacht dat het misschien verstandiger was om hem gewoon te negeren, want er was echt niks van z'n woordenbrij te maken. Toen werd ie dus boos op me, 'waarom antwoord je niet!?' etc. 8)7 Toen ben ik dus aan de andere kant van de 'kring' gaan staan en toen liep ie uiteindelijk heel boos weg. :+

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:42

Dora88 schreef:
Ach ja... Rode haren geeft ook altijd garantie op opmerkingen.. Hoor je bij het voorbijlopen altijd als je wat verder loopt een of andere opmerking over rood haar.

Hier precies hetzelfde. Ik negeer het altijd maar gewoon of maak een opmerking als red's have more fun :')