Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toen ik, nadat hij 10 minuten later nog niet door had dat ik niet geïnteresseerd was, zei dat hij beter gewoon weg kom gaan was het opeens: 'Oké... Je ziet er niet uit' ..... Oh ja
) maar er schiet me zo snel even niks te binnen, zal zelf ook wel behoorlijk wat dingen hebben gezegd trouwens
'HHEEEEEEE MEISJES!! vinden jullie dit een leuk liedje?? waar kom je vandaan?'Reneee_ schreef:Ooh wat een hilarisch topic
Vaak genoeg dingen mee gemaakt maar lang niet alles onthouden.
Heb nog wel echt een bizar verhaal van nog niet zo heel lang geleden
Een gozer zat nogal afkeurend naar een gayfriend te kijken. Dus ik loop een beetje geïrriteerd naar die gozer toe: "Ja hij is gay dat heb je goed gezien." Vraagt die gozer uit het niets: "Zullen we een dansje wagen?" Dus ik: "Ehm nee" Hij: "wil je dan wat drinken" Ik: "Ehm nee dankje" Hij: "Wijntje goed?" Ik: "Ik hoef niks." Gaat die vervolgens wijn halen en een biertje voor zichzelf. "Mag ik je nummer?" Ik: "Nee, ik heb al een vriend dus heb niet echt het behoefte aan nummers van vreemde jongens in m'n telefoon." Begon die vervolgens een praatje te maken dus ik wilde niet al te onbeleefd zijn dus praatte even met 'm. Begon die over m'n vriend: Of die hier was? Ja dat was die. Waarom ik dan niet bij hem stond? Omdat ik ook m'n vriendinnen heb. Of hij een kusje mocht omdat m'n vriend dat toch niet kon zien. "Nee" Met vervolgens de mededeling dat ik terug ging naar m'n vriend(inn)en. Liep die notabene me achterna, m'n vriendinnen hadden het scenario aangezien, het nodige op en vonden het hilarisch dus lieten me lekker in m'n sop gaar koken. Vroeg die nogmaals om m'n nummer dus ik dacht slim te zijn en vroeg om zijn nummer en dat ik hem dan wel zou berichten. Helaas verstond ik hem niet dus nam die het van me over om z'n nummer in te typen, drukte die gelijk op bellen en had die dus als nog m'n nummer (hij was slimmer dan ik) Dus ik werd tot hoe ver ik hem eigenlijk al eng vond ook nog eens boos dus rende letterlijk weg. Mijn eerste toevluchtsoord was de wc, eenmaal op de wc ging ik m'n vriendinnen bellen maar enkelen waren al naar huis en anderen reageerden niet. Ik denk dat ik 5 minuten op de wc heb gezeten en uiteindelijk naar de andere zaal ben gerend op zoek naar vriendlief. Gelukkig stond die nog steeds op bijna hetzelfde plek en na me hard uitgelachen te hebben, had die toch wel medelijden met me
![]()
Krijg ik vervolgens een sms: Ik zag je net Ik: ? Hij: Ja zoenen met die gozer, kom hierheen. Ik: Ik had gezegd dat ik een vriend had. Hij: Kom hierheen ik wil met je praten. Ik reageerde niet meer. Hij: Kom hierheen, laat die gozer met rust. Hij: Ben je bang van hem ofzo? Hij: Waarom kom je niet? Hij: Laat hem zitten en kom naar mij. Hij: Kom naar buiten?
Naja en nog wel meer sms'jes, hij had de volgende ochtend pas door dat ik niet meer zou reageren. Had achteraf gelijk al weg moeten lopen maar wilde niet onbeleefd zijn

, toen we sochtends terug kwamen van het stappen, vroeg er een jongen aan mijn vriendin: Hey! weet jij toevallig waar de Kameelstraat is? Zij hard aan het nadenken, en vervolgens, nee, sorry, ik heb echt geen flauw idee waar dat is!
_Eveline schreef:"Hoi, ik ben Ricardo, maar mijn vrienden noemen me Rico."
Uh, oké, hoi..
"Zullen we straks naar jouw huis gaan om een kopje koffie te drinken? En ik houd niet eens van koffie." *dikke knipoog*
Hahaha, eh, wat denk je zelf?
Zijn degenen die me nu zo even te binnen schieten. Heb er vast wel meer, je komt af en toe rare figuren tegen..
Haffie schreef:Ik kreeg een keer een briefje in mn handen geduwd in de kroeg, daar stond in; Gaan wij snel een keer sex hebben?? Dus ik schiet in de lach. Staat er onderop het briefje, je hoeft niets te zeggen, alleen maar te lachen.

Toen ben ik dus aan de andere kant van de 'kring' gaan staan en toen liep ie uiteindelijk heel boos weg.