Hij vond het wel handig, want toen het uit was kon hij het aan iemand anders geven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amoj schreef:Haha, das nog wel leuk! Je hebt ook van die tegeltjes; ben ik eindelijk jarig, krijg ik zo'n k*t tegeltje!
Die zou ik nog wel willen hebben
Gwen schreef:Toen ik een jaar of acht was deden we voor het eerst surprise in de klas met Sinterklaas. Samen met mijn moeder had ik (had mijn moeder vooral) een pracht van een gipsen taart gemaakt met een boek erin. Het Vietnamese klasgenootje vond het prachtig
.
Vol spanning wachtte ik mijn beurt af, wat zou ik krijgen? De meest mooie handwerken en met zorg uitgezochte cadeautjes kwamen voorbij, zo gaaf allemaal! Spannend![]()
!
Als laatste was ik dan eindelijk aan de beurt, oeh, nóg meer spanning, mijn hart klopte wild in mijn borstkas...![]()
Het waren wat slordig bovenop elkaar geplakte knoertharde brokken klei, nog slordiger verpakt in al tig keer vaker gebruikte aluminiumfolie. Verder niks, nada. Ik voel de tranen nog opkomen, wat een teleurstelling. En dat is al 32 jaar geleden, kun je nagaan
![]()
.
IKbenEllen schreef:fransje23 schreef:Dit topic haalt verdrongen herinneren naar boven.. Heb een keer van van een vriend een afdruiprek gehad voor mijn verjaardag..
Nou dezelfde categorie, ga zelf afwassen gek!
xDonja schreef:amoj schreef:Haha, das nog wel leuk! Je hebt ook van die tegeltjes; ben ik eindelijk jarig, krijg ik zo'n k*t tegeltje!
Die zou ik nog wel willen hebben
Die heb ik vorig jaar van mijn moeder gekregen!Toen ik hem uitpakte zag ik mijn vriend steed beteuterder (is dat een woord?) kijken.. Hij had hem ook gekocht! Mijn moeder heeft die van haar omgeruild voor rijbewijsshampoo, had toen net mijn theorie haha. Ergste kado? Helemaal nada noppes niks van mijn ouders voor het halen van mijn vwo diploma na een k#t jaar..
urban_hero schreef:Ik kreeg van mijn ex-schoonouders voor mijn 18e verjaardag twee boekensteunen met een clown en een hartvormig foto-lijstje met paarse en roze hartjes erop geschilderd! Mijn ex-schoonzusje van 12 had het uitgezocht en die vond het helemaal geweldig! Mijn nichtje van 10 ook toen ze jarig was.......................