De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:02

Mijn broer kreeg ooit van een jeugdvriendin een hartjeskettinkje met zijn EIGEN naam. Het principe had ze niet helemaal begrepen :')
Hij vond het wel handig, want toen het uit was kon hij het aan iemand anders geven <<)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:03

Ik herinner me een griezelboek toen ik jonger was, terwijl ik al zo bang was/ben in het donker en ik na het lezen van dat soort boeken direct niet meer sliep.
En dit jaar een hele stapel bakproducten (van die kant en klare pakken) terwijl ik juist altijd alles from scratch maak...

Milligan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:03

Ik kreeg een keer een aardappel in mijn schoen van sinterklaas... ik was stout geweest :') haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:04

Ik heb serieus een keer van een tante lege DVD/CD hoedjes gekregen. Omdat ze wist dat ik graag films keek, vond ze het we handig want dan kon ik het schijfje daarin bewaren. Beetje jammer dat de schijfjes standaard een hoesje hebben, en aan downloaden deed ik niet. :')

En van mijn ex schoonmoeder heb ik ooit een sleutelhanger gehad, alleen dat ding was gigantisch en woog zeker v2 kilo. Toch niet zo handig aan mijn sleutelbos.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:09

Op de basisshool met sinterklaas moest ik in een emmer vol modder graven.. En wat zat er in? Een lolly, die ik niet eet want van zoveel kleurstof heb ik een dag hoofdpijn en een prut kettinkje die je bij de penny wel eens krijgt.. Alle andere kinderen kregen hele leuke dingen.. Ik werd altijd al door iedereen gepest maar hier ben ik echt heel verdrietig en kapot van geweest... Vind het nu al die jaren later, nog steeds stom :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:10

Van mn exschoonouders kreeg ik ook altijd van die onwijs lelijke souvenirs. Mijn exschoonmoeder hield van felle vloekende kleuren, daar heb ik dus echt een bloedhekel aan.
Kreeg ooit een kralenarmband, zo'n ding die we in groep 2 altijd maakten met van die foeilelijke neppe vloekende kleuren. En ook nog een bijpassende portomonee met van die kleuren en zo klein dat er geen biljet inpaste.
1x een tasje, te lomp als toilettas en te klein voor school, binnen een maand kapot en ook van die lelijke aparte kleuren.
En nog een keer een kistje, die gaat nog redelijk staat nog op mn buro :)

Haha moest er even uit :D :o

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:14

Ik heb een keer aan een vriend een massagekussen gegeven. :D
Die kon je bijvoorbeeld in de auto of op de bank achter je rug leggen.
Dat ding had ik gekocht op de huishoudbeurs toen.

Maar die vriend vond het zo'n afschuwelijk cadeau dat hij het terug gegeven heeft. :?
Dus toen heb ik het zelf maar gebruikt.
Dus zo kan het ook, dat je zelf denkt dat het een leuk cadeau is maar het totaal niet gewaardeerd wordt. :')
Laatst bijgewerkt door mika11 op 27-07-13 00:25, in het totaal 1 keer bewerkt

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:16

Een cadeau bon van de game mania.. Wat moet ik daar mee? Hahaha heb t maar aan me broer gegeven xd

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:19

Toen ik een jaar of acht was deden we voor het eerst surprise in de klas met Sinterklaas. Samen met mijn moeder had ik (had mijn moeder vooral :+ ) een pracht van een gipsen taart gemaakt met een boek erin. Het Vietnamese klasgenootje vond het prachtig :+: .

Vol spanning wachtte ik mijn beurt af, wat zou ik krijgen? De meest mooie handwerken en met zorg uitgezochte cadeautjes kwamen voorbij, zo gaaf allemaal! Spannend :# *\o/* !

Als laatste was ik dan eindelijk aan de beurt, oeh, nóg meer spanning, mijn hart klopte wild in mijn borstkas... :):)

Het waren wat slordig bovenop elkaar geplakte knoertharde brokken klei, nog slordiger verpakt in al tig keer vaker gebruikte aluminiumfolie. Verder niks, nada. Ik voel de tranen nog opkomen, wat een teleurstelling |( . En dat is al 32 jaar geleden, kun je nagaan :+ :)) .

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:19

Dit topic haalt verdrongen herinneren naar boven.. Heb een keer van van een vriend een afdruiprek gehad voor mijn verjaardag.. :(

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:22

zo'n 6 jaar geleden van mn zus met kerst; een dvd van knightrider (de originele knightrider) -O- ....een gebrande ook nog dus niet eens gekocht -O-

Nu vond ik de serie leuk toen ik 8 of 9 was, maar nu echt niet meer...en dan ook nog een gebrande dvd ook nog.
En ik nog zo mn best gedaan iets leuks voor dr te vinden.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:23

amoj schreef:
Haha, das nog wel leuk! Je hebt ook van die tegeltjes; ben ik eindelijk jarig, krijg ik zo'n k*t tegeltje!
Die zou ik nog wel willen hebben :D

Die heb ik vorig jaar van mijn moeder gekregen! :D Toen ik hem uitpakte zag ik mijn vriend steed beteuterder (is dat een woord?) kijken.. Hij had hem ook gekocht! Mijn moeder heeft die van haar omgeruild voor rijbewijsshampoo, had toen net mijn theorie haha. Ergste kado? Helemaal nada noppes niks van mijn ouders voor het halen van mijn vwo diploma na een k#t jaar.. -O-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:23

Gwen schreef:
Toen ik een jaar of acht was deden we voor het eerst surprise in de klas met Sinterklaas. Samen met mijn moeder had ik (had mijn moeder vooral :+ ) een pracht van een gipsen taart gemaakt met een boek erin. Het Vietnamese klasgenootje vond het prachtig :+: .

Vol spanning wachtte ik mijn beurt af, wat zou ik krijgen? De meest mooie handwerken en met zorg uitgezochte cadeautjes kwamen voorbij, zo gaaf allemaal! Spannend :# *\o/* !

Als laatste was ik dan eindelijk aan de beurt, oeh, nóg meer spanning, mijn hart klopte wild in mijn borstkas... :):)

Het waren wat slordig bovenop elkaar geplakte knoertharde brokken klei, nog slordiger verpakt in al tig keer vaker gebruikte aluminiumfolie. Verder niks, nada. Ik voel de tranen nog opkomen, wat een teleurstelling |( . En dat is al 32 jaar geleden, kun je nagaan :+ :)) .

Ik kan me nog herinneren dat een vriend van me ooit op school voor sinterklaas een papieren schoen kreeg (dit model: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... v_8-10zB3g) ingekleurd met de goedkope doos kleurpotloden die erin zat. Hij was zó verdrietig.

Het jaar erop had ik hem voor surprises en toen heb ik zijn hond nagemaakt met allemaal kleurtjes wol etc. Was zo blij dat ik toen wat leuks terug kon doen.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:24

fransje23 schreef:
Dit topic haalt verdrongen herinneren naar boven.. Heb een keer van van een vriend een afdruiprek gehad voor mijn verjaardag.. :(

Nou dezelfde categorie, ga zelf afwassen gek! _-:(

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:25

Liesje1611 schreef:
Ik heb ooit een mummiepak voor mn verjaardag gekregen. :')

Zo een?? :D

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:26

IKbenEllen schreef:
fransje23 schreef:

:') _/-\o_

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:29

IKbenEllen schreef:
fransje23 schreef:

Ik woonde destijds ook nog gewoon thuis. Hij zei dat hij had bedacht dat ik vast nog geen afdruiprek had voor mijn uitzet... Nou ja dat klopte wel :') Hij had beter een vaatwasser kunnen geven. :D

Heb hem ooit voor zijn nieuwe woning een mooie vaas gegeven met een bos bloemen (biedermeiermodel) die er perfect in zou passen. Hij was met beiden erg blij maar snapte het idee niet helemaal. Mooie vaas kreeg een plek in het wandmeubel en bos bloemen werd in een totaal niet passende (hoge smalle) vaas gepropt.. -O-
Laatst bijgewerkt door fransje23 op 27-07-13 00:29, in het totaal 1 keer bewerkt

urban_hero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:29

Ik kreeg van mijn ex-schoonouders voor mijn 18e verjaardag twee boekensteunen met een clown en een hartvormig foto-lijstje met paarse en roze hartjes erop geschilderd! Mijn ex-schoonzusje van 12 had het uitgezocht en die vond het helemaal geweldig! Mijn nichtje van 10 ook toen ze jarig was....................... }:)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:32

ik heb ooit een keer een duidelijk gebruikt kerststukje gekregen ( zo'n zelfgemaakt dingetje,met rood lint en kerstboomtakjes)...wel met een nieuwe kaars erin..

let wel,ik ben echt geheel niet met/rond de kerst jarig....

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:33

pffff m'n vader met kerstmis. Kreeg een fietszadel, gekopieërde Dvd's, en we kregen van die dingen voor in het stopcontact met een soort zaklamp ofzo voor als er bliksem inslaat. geen idee waar die dingen zijn. XD

En als m'n vriend cadeautjes geeft kan ik het altijd al raden, weet ik het niet, dan hoef ik maar te voelen of ik weet het. *\o/*

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:34

xDonja schreef:
amoj schreef:
Haha, das nog wel leuk! Je hebt ook van die tegeltjes; ben ik eindelijk jarig, krijg ik zo'n k*t tegeltje!
Die zou ik nog wel willen hebben :D

Die heb ik vorig jaar van mijn moeder gekregen! :D Toen ik hem uitpakte zag ik mijn vriend steed beteuterder (is dat een woord?) kijken.. Hij had hem ook gekocht! Mijn moeder heeft die van haar omgeruild voor rijbewijsshampoo, had toen net mijn theorie haha. Ergste kado? Helemaal nada noppes niks van mijn ouders voor het halen van mijn vwo diploma na een k#t jaar.. -O-

Mijn vriend heeft een beker gekregen ben ik eindelijk jarig krijg zo,n k*t beker

Hij drinke er regelmatig nog uit en wij dan lachen

Zelf op me verjaardag keer een tuin kabouter gekregen

Groot en zo lelijk

Ik maak cadeau open en schiet zo in de lach

Zeg een vriendin van me heb nog 6 klein tuinkaboutertjes staan , doe er niks mee mag je zo hebben

Ik kwam niet meer bij

De tuinkabouter heeft niet lang bij ons in tuin in de struiken gestaan opeens was hij gelukkig weg

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:40

Ja toch wel een hele hoop bodylotions en troep dat echt verschrikkelijk smerig ruikt..

Toppunt was dat ik onlangs jarig was en toen van een familielid een cadeau in mijn handen gedrukt kreeg. Ik pakte het uit.. Een boek "zo leer je paardrijden!"
Handig om erbij te zeggen dat ik inmiddels een jaar of 9 paardrij en bijna 3 jaar mijn eigen paardje heb...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 01:16

urban_hero schreef:
Ik kreeg van mijn ex-schoonouders voor mijn 18e verjaardag twee boekensteunen met een clown en een hartvormig foto-lijstje met paarse en roze hartjes erop geschilderd! Mijn ex-schoonzusje van 12 had het uitgezocht en die vond het helemaal geweldig! Mijn nichtje van 10 ook toen ze jarig was....................... }:)

Clowntjes, ook zoooooo fout :')
Toch geen Pierrot toevallig, uberfoute clown _O-

Pierrot fetisj:

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 01:28

Een scheel hangbuik varken.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 01:37

elfje72 schreef:
Een scheel hangbuik varken.

say what?