Ook ik ben een vegetariër en nieuwe leren dingen koop ik niet. Maar de oude spullen die ik al had gooi ik ook niet weg, dat is zonde van het dier (of althans zo ervaar ik dit). Dit wordt nog lastig als mijn twenter onder het zadel komt als hij groot is.
Mooie links en mooie filmpjes, de app heb ik ook meteen gedownload!
Sinds een jaar speelt bij mij de gedachte veganist te worden. Vriendlief ziet dit niet zitten omdat ik dan andere tot last ben. Wanneer wij dan ergens gaan eten moet zij dan met mij rekening houden e.d. Dit snap ik heel goed en daarom ben ik nog niet compleet overgestapt. Maar alles wat biologisch en/of ecologisch kan koop ik zo, ook voor vriend die wel vlees eet. Inmiddels eet hij geen vis meer omdat hij toch wel schrok van de wijze waarop vis gevangen etc. wordt. Biologisch vlees eet hij wel maar zeer beperkt, misschien een keer of twee/drie per week. De rest eet hij ook vegetarisch
En dit allemaal voor mij haha. Ons wc papier is bijvoorbeeld ecologisch, mijn schoonmaakmiddelen ook. Mijn "missie" is om milieu en dier zo min mogelijk schade toe te brengen. Helaas heb ik wel een auto nodig dus flawless zal het nooit worden, maar verbeter de wereld begin bij jezelf toch?!
Is hier iemand die veganist is en een goed handboek heeft? Ik wil ook echt varkensvrij douchen etc. Maar dit vind ik allemaal nog erg lastig.
Mijn beesten zijn op 1 na allemaal vegan dus zij zijn mijn grote voorbeeld haha. Op naar de sla/wortel en hooi
), konijnen en paard