Vind het ook helemaal niet vervelend om bijvoorbeeld te stofzuigen, de afwasmachine uit te ruimen of boodschappen te doen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vind het ook helemaal niet vervelend om bijvoorbeeld te stofzuigen, de afwasmachine uit te ruimen of boodschappen te doen.
. Ik wilde bepaalde dingen niet laten en hij vond dat dat móest en als ik iets móet dan gooi ik de kop in de wind.
Ik vind het nog steeds een goede keuze en zou echt niet meer zonder hem willen!
Dreamybol schreef:Mijn huidige vriend vond overigens ook dat mijn kat wel bij hem mocht blijven, die nam ik namelijk gewoon mee. Maar toen ik zei dat als zij bleef ik ook zou blijven, was hij toch minder amused, dus hebben kat en ik gewoon een tijd op en neer gereisd. Vond ze ook prima trouwens, zorgde ook wel voor vermakelijke taferelen in de trein.

Dreamybol schreef:Mijn huidige vriend vond overigens ook dat mijn kat wel bij hem mocht blijven, die nam ik namelijk gewoon mee. Maar toen ik zei dat als zij bleef ik ook zou blijven, was hij toch minder amused, dus hebben kat en ik gewoon een tijd op en neer gereisd. Vond ze ook prima trouwens, zorgde ook wel voor vermakelijke taferelen in de trein.

Hier heb ik de broek aan wat televisie betreft. Vriendlief kijkt met mij mee, maar kan de beeldbuisvervuiling dat ik kijk (America's next top model, GTST, ik heb HET nog nooit gedaan, Spuiten & Slikken, TLC in het algemeen, etc.) niet zo waarderen
Ach, als hij iets wil zien dan mag dat best maar hij vindt tv kijken niet zo boeiend.
kunnen mensen je nu gelijk aan herkennen 
ik dacht dat ik al erg was, maar ik kan altijd wel aardig slapen, vriendlief heeft er zoveel meer last van! Jans schreef:Soms denk ik dat het ook goed is om snel samen te gaan wonen: dan leer je iemand meteen door en door kennen. Je leert elkaar toch anders kennen als je elkaar de hele dag ziet, ipv 1 a 2 keer per week.
En dan kan het direct mis gaan, of pas na 5 jaar twee dagen in de week als je dan ineens 24/7 bij elkaar bent.
Het is wel echt een lieverd..
Maar over het algemeen zit ik toch liever achter de laptop dan voor de TV. Maar die staan allebei in dezelfde kamer, dus dat scheelt dan weer.