pfff relatie probleem!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: pfff relatie probleem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:02

Ik vind het persoonlijk ook best sneu voor je vriend. Hij heeft met liefde een ring speciaal voor jouw verjaardag gekocht en jij bent er niet blij mee.
Ik wil je vragen je eens te verplaatsen in deze situatie en denkt dat jij hem bent, hoe zou jij je dan voelen?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:03

Haha ik heb ook een ketting met een naamplaatje erin, en wij krijgen titanium relatie ringen :j
Dat 'oude' vind ik nog steeds erg mooi :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:15

Hier ook ketting met hangertje en naam erin. En vriendlief heeft ook een armband met mijn naam erin. Armband is van zijn opa geweest. Maar de naam van zijn oma kon je bijna niet meer lezen. Dus vind het een hele eer.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:26

Ik snap het ook hoor! Maar ik er geen drama van maken, dus ik vind jullie ruzie een beetje overdreven. De dag dat mijn vriend mij een ring mag kopen is de dag dat hij me ten huwelijk vraagt. Dus koopt hij gewoon een ketting of armband voor me. Maar dan blijft alsnog maar een sieraad, geen garantie en het staat los van de 'kwaliteit' en oprechtheid van de relatie.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:44

Ik denk ook dat hier meer achter zit,
Ts ik zeg altijd tegen mijzelf, als ik niet gelukkig ben, kan niemand mij gelukkig maken, hoe dan ook.
En daarbij moet ik me ook aan jou denken...
Ik kan best begrijpen dat je denkt dat je pas een ring wilt als je gaat trouwen, maar je bent pas 17...
Het samenwonen kan misschien andere redenen hebben (?) Uit je vorrige berichten..
Maar misschien heeft je vriend je verkeerd begrepen? Dat hij dacht dat je het niet zo serieus bedoelde?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 15:32

beetje rare reactie van je en ook wel ondankbaar en heb het idee dat je je wel aanstelt :o
Vooral gezien je titel; erg overdreven en niet kloppend...

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:42

Ts, hoe is het nu afgelopen? Heb je er wat mee gedaan na al die reacties hier?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:45

Ts is haar verjaardag aan het vieren denk ik ;)

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:47

Oja, is ook zo. Nog gefeliciteerd ts :j

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:50

Gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik vind dat je er niet te zwaar aan moet tillen.

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:27

Ook ik heb genoeg meegemaakt, maar ook geleerd dat als ik bij ieder mens denk weer bedonderd te worden niet optimaal leef. dus ik laat t verleden rusten en leef intens, juist omdat ik weet hoe ellendig t leven ook kan zijn.

en ik kan je zeggen dat ook al had hij je deze ring gegeven en op zijn knieën gegaan... Ook getrouwd en al betekend t niet dat je voorgoed samen blijft.. Dus geniet van wat je nu samen hebt, inplaats van elke dag maar weer je afvragen of en wanneer het fout gaat.

Vind je de ring mooi laat hem dan kleiner maken, en draag hem als teken van zijn liefde.
Kun je dat niet, laat hem dan ruilen voor iets wat je graag waar je je goed bij voelt

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 01:48

Hoi je weet nooit of een relatie lukt op deze leeftijd is dat nog moeilijker , tis heel erg jammer dat je al zo teleurgesteld bent in de liefde. En daarbij een ring is ook gewoon mooi en in het buitenland ronduit handig op vakantie voor lastigvallende mannen bv.
Ik zeg niet dat iedere relatie zo snel over is maar het kan. Hiuj vind je lief en geeft je een ring, maar wil hij niet met jou over jouw verleden praten of over het verjaars cadeau. Want praten is alles voor een relatie als dat niet kan, dan moet je gaan nadenken. Maak je niet te druk dat is het niet waard dit onderwerp

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 01:49

tamaramt schreef:
beetje rare reactie van je en ook wel ondankbaar en heb het idee dat je je wel aanstelt :o
Vooral gezien je titel; erg overdreven en niet kloppend...

dat kan je niet weten.

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:00

Toen ik de OP las dacht ik.. vrouw van een jaar of 32.. Je bent 17!!!
Toen ik 17 was kreeg ik op mijn verjaardag van mijn vriend een reep euroshopper chocola en een roos -O-
Jij kreeg een ring! Iets waar voor je vriend echt de moeite voor heeft genomen om naar een juwelier of boetiekje te gaan..
Iets uitgezocht waarvan hij dacht dat jij het mooi zou vinden..
En dan geef je hem zo'n reactie..!?! beetje verwend klinkt het..

Een relatie op die leeftijd (alle leeftijden als je het mij vraagt..) kan nog alle kanten op.. Misschien blijven jullie wel bij elkaar..misschien ook niet..
Maar als hij met deze ring op zn knieen was gegaan.. was het dan opeens wel goed? Maakte het dan opeens niks meer uit dat de ring iets te groot was..?
Gewoon los laten, blij zijn met vriend lief en dat hij aan je denkt..

ennuh... Men mag een gegeven paard niet in de bek kijken :o

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:03

ik vind dat je niet zo object gericht moet zijn, je vriend doet iets heel liefs voor je en dan ga jij het afkraken? vind het niet gek dat je vriend gekwetst is. wees blij met wat je krijgt, het betekend voor hem blijkbaar heel veel en dat zou jou wat moeten doen. en dat de ring te groot is who the piep cares. desnoods hang je hem aan een ketting, je mag je gelukkig prijzen met zo een vriend.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:10

Wat had je dan gewild, Fashioncheque? En om maar in tv termen te blijven, je bent wel heel erg In de ban van de ring. Als mijn zoon zo'n vriendin zou hebben dan zou ik geen moeite hebben om hem er op te wijzen dat hij nog maar eens heel goed na moest denken voor hij met haar verder ging. Je bent 17, hebt al veel drama meegemaakt volgens jou en maakt het nu je vriend donders moeilijk om nog leuk en spontaan een cadeau, wat waarschijnlijk recht uit zijn hartje kwam, te geven. Ik wil je één tip geven, partners die altijd weer vergeleken worden met vorige vriendjes en vooral elke keer te horen krijgen wat die verkeerd hebben gedaan, die blijven niet en ik kan ze geen ongelijk geven. Grow up, neem je verantwoording en gedraag je niet als een thuiszittende, mokkende puber.

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:22

bigone schreef:
Wat had je dan gewild, Fashioncheque? En om maar in tv termen te blijven, je bent wel heel erg In de ban van de ring. Als mijn zoon zo'n vriendin zou hebben dan zou ik geen moeite hebben om hem er op te wijzen dat hij nog maar eens heel goed na moest denken voor hij met haar verder ging. Je bent 17, hebt al veel drama meegemaakt volgens jou en maakt het nu je vriend donders moeilijk om nog leuk en spontaan een cadeau, wat waarschijnlijk recht uit zijn hartje kwam, te geven. Ik wil je één tip geven, partners die altijd weer vergeleken worden met vorige vriendjes en vooral elke keer te horen krijgen wat die verkeerd hebben gedaan, die blijven niet en ik kan ze geen ongelijk geven. Grow up, neem je verantwoording en gedraag je niet als een thuiszittende, mokkende puber.

Amen!

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:31

bigone schreef:

Helemaal mee eens! Vind het best wel zielig voor je vriend hoe jij hebt gereageerd op zijn -met zorg- uitgezochte cadeau.
Ben wel benieuwd hoe het verder is afgelopen? Heb je het weer goed gemaakt?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:57

Ts, je zult wel lezen maar waarschijnlijk niet reageren, nieuwsgierig als ik ben heb ik ook een paar van je andere berichten en topics bekeken en ik denk dat je er verstandig aan doet om hulp te zoeken buiten een forum zoals dit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 19:23

bigone schreef:
Ts, je zult wel lezen maar waarschijnlijk niet reageren, nieuwsgierig als ik ben heb ik ook een paar van je andere berichten en topics bekeken en ik denk dat je er verstandig aan doet om hulp te zoeken buiten een forum zoals dit.

Dat lijkt me nogal een understatement, maar had dat bedacht voor je scherpe opmerking. Dit lijkt me geen meisje dat nog wilt reageren als iedereen haar heeft afgebrand.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 21:04

lieveli schreef:
bigone schreef:

Dat lijkt me nogal een understatement, maar had dat bedacht voor je scherpe opmerking. Dit lijkt me geen meisje dat nog wilt reageren als iedereen haar heeft afgebrand.

Wat denk je wat zij bij haar vriend doet? Kom nu, als je zo graag volwassen wilt zijn, hier een topic opent over relatieproblemen die compleet aan haar zelf te wijten zijn(dat zegt ze ook) dan is het logisch dat mensen reageren, dit is een discussie en ze kan daarop antwoorden of niet maar soms is het inderdaad handig om alle topics van de ts eerst te bekijken en dan pas in het desbetreffende topic wat te zeggen, de opmerkingen waren inderdaad scherp maar wel met de bedoeling om haar de ogen te openen en te helpen en dat heeft niets met afbranden te maken. Als jij mijn opmerking al afbranden vind dan weet ik wel andere opmerkingen te vinden hier op bokt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 21:13

Ik heb het niet over andere opmerkingen op bokt. Er is altijd wel ergens een overtreffende trap te vinden, dat interesseert me niet. Je hebt het wel tegen een kind van net 17 met veel problemen. Jij bent volwassen, zij niet.

Volgens mij heeft TS al genoeg op haar bord en gaat dit probleem verder dan een oppervlakkige ring. Ik denk dat ze dit topic nog volgt en ik wens haar wijsheid en mooie dingen toe. Hopelijk zoekt ze hulp voor de chaos waar ze zich in bevindt.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 21:22

Ondankbaar ben jij zeg... Unbelievable.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 21:44

Oooh, als ik het had gezegd had mijn vriend zn cadeau + spullen gepakt en was ie weggegaan :').
Meid, wees blij dat ie moeite voor je doet! Wat als ie niks had gegeven? Wat had je dan gezegd? Mijn ouders hadden een ring, (trouwring), en 33 jaar later zijn ze gescheiden. Dus voor mij betekent het niks, het gaat om de liefde samen, niet om een sierraad,

Als jij daar boos om wordt, weet ik niet of jij hem wel waard bent..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 22:14

lieveli schreef:
Ik heb het niet over andere opmerkingen op bokt. Er is altijd wel ergens een overtreffende trap te vinden, dat interesseert me niet. Je hebt het wel tegen een kind van net 17 met veel problemen. Jij bent volwassen, zij niet.

Volgens mij heeft TS al genoeg op haar bord en gaat dit probleem verder dan een oppervlakkige ring. Ik denk dat ze dit topic nog volgt en ik wens haar wijsheid en mooie dingen toe. Hopelijk zoekt ze hulp voor de chaos waar ze zich in bevindt.

Ben het met je eens maar een "kind" van zeventien met al een paar slechte relaties achter de rug, volgens haar op het punt van samenwonen, samen een woning kopen en hypotheken regelen. Wat is hier, hoe zonde ik het ook vind, nog kind aan. Ze zegt zelf dat ze vaak 18 tot 20 word geschat door haar volwassen gedrag en juist met haar gedrag heb ik moeite, vandaar dat ik haar adviseer om hulp van iemand anders dan een openbaar forum te zoeken. Ze heeft voor mijn gevoel veel grotere problemen dan een gewenste ring maar alleen als er getrouwd word.