Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

bigone schreef:Wat had je dan gewild, Fashioncheque? En om maar in tv termen te blijven, je bent wel heel erg In de ban van de ring. Als mijn zoon zo'n vriendin zou hebben dan zou ik geen moeite hebben om hem er op te wijzen dat hij nog maar eens heel goed na moest denken voor hij met haar verder ging. Je bent 17, hebt al veel drama meegemaakt volgens jou en maakt het nu je vriend donders moeilijk om nog leuk en spontaan een cadeau, wat waarschijnlijk recht uit zijn hartje kwam, te geven. Ik wil je één tip geven, partners die altijd weer vergeleken worden met vorige vriendjes en vooral elke keer te horen krijgen wat die verkeerd hebben gedaan, die blijven niet en ik kan ze geen ongelijk geven. Grow up, neem je verantwoording en gedraag je niet als een thuiszittende, mokkende puber.
bigone schreef:Wat had je dan gewild, Fashioncheque? En om maar in tv termen te blijven, je bent wel heel erg In de ban van de ring. Als mijn zoon zo'n vriendin zou hebben dan zou ik geen moeite hebben om hem er op te wijzen dat hij nog maar eens heel goed na moest denken voor hij met haar verder ging. Je bent 17, hebt al veel drama meegemaakt volgens jou en maakt het nu je vriend donders moeilijk om nog leuk en spontaan een cadeau, wat waarschijnlijk recht uit zijn hartje kwam, te geven. Ik wil je één tip geven, partners die altijd weer vergeleken worden met vorige vriendjes en vooral elke keer te horen krijgen wat die verkeerd hebben gedaan, die blijven niet en ik kan ze geen ongelijk geven. Grow up, neem je verantwoording en gedraag je niet als een thuiszittende, mokkende puber.
bigone schreef:Ts, je zult wel lezen maar waarschijnlijk niet reageren, nieuwsgierig als ik ben heb ik ook een paar van je andere berichten en topics bekeken en ik denk dat je er verstandig aan doet om hulp te zoeken buiten een forum zoals dit.
lieveli schreef:bigone schreef:Ts, je zult wel lezen maar waarschijnlijk niet reageren, nieuwsgierig als ik ben heb ik ook een paar van je andere berichten en topics bekeken en ik denk dat je er verstandig aan doet om hulp te zoeken buiten een forum zoals dit.
Dat lijkt me nogal een understatement, maar had dat bedacht voor je scherpe opmerking. Dit lijkt me geen meisje dat nog wilt reageren als iedereen haar heeft afgebrand.
.lieveli schreef:Ik heb het niet over andere opmerkingen op bokt. Er is altijd wel ergens een overtreffende trap te vinden, dat interesseert me niet. Je hebt het wel tegen een kind van net 17 met veel problemen. Jij bent volwassen, zij niet.
Volgens mij heeft TS al genoeg op haar bord en gaat dit probleem verder dan een oppervlakkige ring. Ik denk dat ze dit topic nog volgt en ik wens haar wijsheid en mooie dingen toe. Hopelijk zoekt ze hulp voor de chaos waar ze zich in bevindt.