Rowdine schreef:Wat is dit voor een nutteloos bericht? Ik zeg alleen maar dat ze vaak hard vallen omdat hun voeten vast zitten.
Duh natuurlijk kiezen ze daar zelf voor.
Nou hallo, heb je een rotdag ofzo?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rowdine schreef:amoj schreef:Dan moeten ze hun poten niet vast maken aan de pedalen. Beetje labiel zeg, snap dat het vast bij de sport hoort maar je hoort fatsoenlijk te kunnen remmen/stilstaan in het verkeer. Anders moet je NIET deelnemen aan het verkeer!!
Hetzelfde dat ze nooit een bel op hun fiets hebben. Terwijl IK dat wel moet als gewone fietser.
Labiel? Uh dikkevandale.nl
Ik heb een bel op mn wielrenfiets.
En dat de voeten vast zitten dat is bij iedere wielrenfoets zo, dus dat is zo gemaakt
Je hoort ook fatsoenlijk te kunnen remmen en stil te kunnen staan, maar als je een beetje leest zeg ik dat ze zo hard vallen omdat ze vast zitten.
Ik zeg nergens dat ze daardoor niet fatsoenlijk zouden moeten kunnen remmen.
Ayasha schreef:Dus? Moet ik me dan verlagen tot het niveau van de gene die ik irritant vind?

nou dan ga ik er toch echt gewoon langs... Maargoed dat mijn raam dicht was, want die aso's begonnen te schelden en tegen mijn auto raam te tuffen
En het zijn er altijd maar een paar die het verpesten voor de volledige groep wielrenners, maar volgens mij kom ik altijd net die paar tegen
amoj schreef:Rowdine schreef:
Labiel? Uh dikkevandale.nl
Ik heb een bel op mn wielrenfiets.
En dat de voeten vast zitten dat is bij iedere wielrenfoets zo, dus dat is zo gemaakt
Je hoort ook fatsoenlijk te kunnen remmen en stil te kunnen staan, maar als je een beetje leest zeg ik dat ze zo hard vallen omdat ze vast zitten.
Ik zeg nergens dat ze daardoor niet fatsoenlijk zouden moeten kunnen remmen.
Och sorry ken niet het hele woordenboek uit mn kop.
Dat is dan hun eigen schuld dat ze extra hard vallen, ze kiezen toch zelf om op die fiets te stappen?
Als je extra hard kan vallen wees dan ook voorzichtiger, gedraag je er dan naar. Maar de meeste wielrenners zijn juist waaghalzen die de grens altijd op moeten zoeken.
amoj schreef:Van de week was er nog een stuk over op HvNl, over een boswachter geloof ik die wielrenners wel eens aansprak. Dat moest met raampje dicht anders begonnen ze gewoon naar binnen te tuffen.
En ja rowdine, je bent ten alle tijde verantwoordelijk voor je eigen paard. Ook al schrikt het van iemand anders. Dat risico loop je nu gewoon als ruiter zijnde. Dat is je keus!
Rowdine schreef:amoj schreef:Van de week was er nog een stuk over op HvNl, over een boswachter geloof ik die wielrenners wel eens aansprak. Dat moest met raampje dicht anders begonnen ze gewoon naar binnen te tuffen.
En ja rowdine, je bent ten alle tijde verantwoordelijk voor je eigen paard. Ook al schrikt het van iemand anders. Dat risico loop je nu gewoon als ruiter zijnde. Dat is je keus!
Natuurlijk. Maar moeten de omstanders dan ook maar gaan lachen?
Over een paard heb je ook nooit 100% controle, dus wat dat betreft staan wielrenners en ruiters in het openbaar verkeer gelijk aan elkaar.

Rowdine schreef:amoj schreef:
Och sorry ken niet het hele woordenboek uit mn kop.
Dat is dan hun eigen schuld dat ze extra hard vallen, ze kiezen toch zelf om op die fiets te stappen?
Als je extra hard kan vallen wees dan ook voorzichtiger, gedraag je er dan naar. Maar de meeste wielrenners zijn juist waaghalzen die de grens altijd op moeten zoeken.
Tja bij paardrijden loop je ook meer risico. Dan is het dus ook je eigen schuld als je van je paard afvalt?
En is het ook je eigen schuld als je met je paard de weg opgaat, deze schrikt, glijdt uit door zn ijzers, valt, jij valt dus ook en breekt je been.
Tja dan had je maar niet met een paard dat je niet te allen tijden op de rem kan trekken buiten moeten gaan rijden. Zoiets?
? Ik ben, wanneer ik met mijn paard de weg op ga (niet zo vaak) extra voorzichtig omdat het een dier betreft. Amoj zegt ook zoiets, als je kwetsbaarder bent in het verkeer om wat voor reden dan ook, gedraag je dan niet als koning, keizer en admiraal op de weg. amoj schreef:Rowdine schreef:
Natuurlijk. Maar moeten de omstanders dan ook maar gaan lachen?
Over een paard heb je ook nooit 100% controle, dus wat dat betreft staan wielrenners en ruiters in het openbaar verkeer gelijk aan elkaar.
Dat moeten die omstanders lekker zelf weten, hebben hun tenminste nog iets te lachen toch?
De meeste ruiters gedragen zich fatsoenlijker dan wielrenners, wielrenners zoeken imo toch echt de grens op door voorrang te nemen, af te snijden en 4 breed te blijven fietsen. Heb ruiters dat nog niet vaak zien doen!
little_king schreef:Als ze luidruchtig zijn heb je nog de langzame rijders.
De harde vliegers zeggen geen woord, hoogstens: aan de kant!!!
Als ze door eigen toedoen op hun plaat gaan kan ik het ook wel grappig vinden.
Als je van die filmpjes ziet waar iemand een paard niet eerlijk behandeld en die krijgt een trap van dat paard lach ik ook.
En dan weet ik ook niet of die persoon wat heeft.