Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Danique_G schreef:Eh... ben ik de enige die op dit moment denkt dat het mes aan twee kanten snijd. Ik heb het gevoel... (don't shoot me) reageert uit een soort woede van alle niet feministische reacties van mannen. Dames... is dat wel realistisch? Het is fout, dat hij gaat bepalen met wie jij om gaat. Maar als jij serieus bezig bent met een jongen en je weet da je nogal flirterig wordt van drank dan vind ik het teminste heel normaal dat je het dan laat. Vind je het gek dat hij dan gaat appen?? Misschien is hij wel gewoon verliefd en bezorgd op je? En waarschijnlijk passen jullie niet bij elkaar, dus de beslissing wad goed. Maar kijk ook even naar wat jij fout doet en neem niet die van hen onder een vergrootglas. Iedereen is mens.
Danique_G schreef:Eh... ben ik de enige die op dit moment denkt dat het mes aan twee kanten snijd. Ik heb het gevoel... (don't shoot me) reageert uit een soort woede van alle niet feministische reacties van mannen. Dames... is dat wel realistisch? Het is fout, dat hij gaat bepalen met wie jij om gaat. Maar als jij serieus bezig bent met een jongen en je weet da je nogal flirterig wordt van drank dan vind ik het teminste heel normaal dat je het dan laat. Vind je het gek dat hij dan gaat appen?? Misschien is hij wel gewoon verliefd en bezorgd op je? En waarschijnlijk passen jullie niet bij elkaar, dus de beslissing wad goed. Maar kijk ook even naar wat jij fout doet en neem niet die van hen onder een vergrootglas. Iedereen is mens.
pot verwijt de ketel ofzo? Danique_G schreef:Eh... ben ik de enige die op dit moment denkt dat het mes aan twee kanten snijd. Ik heb het gevoel... (don't shoot me) reageert uit een soort woede van alle niet feministische reacties van mannen. Dames... is dat wel realistisch? Het is fout, dat hij gaat bepalen met wie jij om gaat. Maar als jij serieus bezig bent met een jongen en je weet da je nogal flirterig wordt van drank dan vind ik het teminste heel normaal dat je het dan laat. Vind je het gek dat hij dan gaat appen?? Misschien is hij wel gewoon verliefd en bezorgd op je? En waarschijnlijk passen jullie niet bij elkaar, dus de beslissing wad goed. Maar kijk ook even naar wat jij fout doet en neem niet die van hen onder een vergrootglas. Iedereen is mens.
Sonja schreef:Danique_G schreef:Eh... ben ik de enige die op dit moment denkt dat het mes aan twee kanten snijd. Ik heb het gevoel... (don't shoot me) reageert uit een soort woede van alle niet feministische reacties van mannen. Dames... is dat wel realistisch? Het is fout, dat hij gaat bepalen met wie jij om gaat. Maar als jij serieus bezig bent met een jongen en je weet da je nogal flirterig wordt van drank dan vind ik het teminste heel normaal dat je het dan laat. Vind je het gek dat hij dan gaat appen?? Misschien is hij wel gewoon verliefd en bezorgd op je? En waarschijnlijk passen jullie niet bij elkaar, dus de beslissing wad goed. Maar kijk ook even naar wat jij fout doet en neem niet die van hen onder een vergrootglas. Iedereen is mens.
Hij spreekt kwaad over haar vriendinnen, isoleert haar, ze mag niet met buitenlanders omgaan, niet over haar verleden praten, hij zwijgt haar fijn een paar dagen dood...
Zomaar een klein bloemlezinkje hoor...
en ik weet wat ik schrijf
vanLotje schreef:Danique_G schreef:Eh... ben ik de enige die op dit moment denkt dat het mes aan twee kanten snijd. Ik heb het gevoel... (don't shoot me) reageert uit een soort woede van alle niet feministische reacties van mannen. Dames... is dat wel realistisch? Het is fout, dat hij gaat bepalen met wie jij om gaat. Maar als jij serieus bezig bent met een jongen en je weet da je nogal flirterig wordt van drank dan vind ik het teminste heel normaal dat je het dan laat. Vind je het gek dat hij dan gaat appen?? Misschien is hij wel gewoon verliefd en bezorgd op je? En waarschijnlijk passen jullie niet bij elkaar, dus de beslissing wad goed. Maar kijk ook even naar wat jij fout doet en neem niet die van hen onder een vergrootglas. Iedereen is mens.
ik vrees van wel

Danique_G schreef:En nouja wat hij over die vriendin heeft gezegd is niet netjes, wil geen vooroordelen trekken maar als zij zegt dat zij hem zo knock out slaat vind ik dat ook niet zo'n lekker typetje![]()
Sowieso heel fout om je vechtsport op straat te gebruiken.
Danique_G schreef:En nouja wat hij over die vriendin heeft gezegd is niet netjes, wil geen vooroordelen trekken maar als zij zegt dat zij hem zo knock out slaat vind ik dat ook niet zo'n lekker typetje![]()
Sowieso heel fout om je vechtsport op straat te gebruiken.

laat dat dan nu ook niet gebeuren meis! Je bent een harstikke leuke meid, die echt wel wat beters verdient, die jou accepteerd om wie en hoe je bent ! Ik heb nog niet alles gelezen... ga ik nu even doen!