Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EliseBrouwer schreef:Zo had ik een docent die riep:
Ik neem Anja (even naam verzonnen, is al lang geleden) eerst even,
daarna krijgt Elise een beurt![]()
Ik heb overigens een titelwijziging voor dit topic aangevraagd.. Ik had niet op zoveel verhalen gerekend (maar vind ze wel héél erg leuk!) en een titel als "Foute opmerkingen" zou veel beter passen!
Niet schrikken dus als hij gewijzigd is!
Tabaluga12 schreef:Ooeff.. ik heb wel eens een stomme spreekfout gehad. Ik moest bij een manegeponytje 'Mickey" z'n manen trekken en dat wilde ik tegen de instructrice zeggen die me even nodig had en op dat moment liep de hoefsmid voorbij en die wilde ik groeten dus toen maakte ik ervan dat ik eerst (naam hoefsmid) moest trekken...
zooo genant dat vergeet ik na al die jaren nog niet..
Tabaluga12 schreef:Ooeff.. ik heb wel eens een stomme spreekfout gehad. Ik moest bij een manegeponytje 'Mickey" z'n manen trekken en dat wilde ik tegen de instructrice zeggen die me even nodig had en op dat moment liep de hoefsmid voorbij en die wilde ik groeten dus toen maakte ik ervan dat ik eerst (naam hoefsmid) moest trekken...