Meest foute opmerkingen (dirty mind)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:46

Dit is dan ook wel een toepasselijk filmpje :D

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:55

Ik vraag aan mijn mannelijke collega altijd of hij gaat vingeren of dat ik het zelf moet doen.
Krijg je ook heel erg bijzondere blikken van buitenstaanders.
Terwijl het gewoon over het invoeren van cijfertjes gaat...

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:25

Hahah echt geweldige opmerkingen staan hier tussen!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:35

nine1987 schreef:
Roosch schreef:
Dat vind ik ook niet gek. :')

Jij ook al............ Daar gaat mn reputatie.. :p

ook ik sta er niet gek van te kijken whahaha

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 00:10

jorika1986 schreef:
Ik vraag aan mijn mannelijke collega altijd of hij gaat vingeren of dat ik het zelf moet doen.
Krijg je ook heel erg bijzondere blikken van buitenstaanders.
Terwijl het gewoon over het invoeren van cijfertjes gaat...

:')

Geweldig topic weer! Heerlijk

VenoSnorlax

Re: Met de benen wijd in Utrecht Overvecht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 00:26

haha dit is een geweldig topic voor mij als 14 jarige
ik ging helemaal stuk toen mn vriendin zei dat ze hele lekkere yoghurt van der vriendje had gekregen
ze had een wortelkanaalbehandeling gehad dus van de pijn at ze 2 dagen yoghurt
Ik heb echt enorm hard gelachen

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 00:37

Ik heb eens tegen iemand van de beveiliging van mijn werk gezegd dat ik hem wel eens zonder uniform wilde zien. Bedoelde in burgerkleding omdat hij vertelde dat hij een hele andere kledingstijl had dan men bij hem zou verwachten. Zijn collega's hadden dat niet gehoord en dachten dus uiteraard heel iets anders bij mijn opmerking. Heb het nog tijden moeten aanhoren.

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 01:10

Hmm ben benieuwd of ik het kan opschrijven, of dat het een typisch geval is van "je had erbij moeten zijn"

Paard van de buurman had nogal een simpele 'mensennaam', om geen echte namen te noemen hebben we het maar even over een vergelijkbare naam, Kees. Buurman, die noemen we voor het gemak Piet, ging zijn paard bij ons in de bak rijden. Ik was hier niet bij, maar dat zat een vriendin tegen me te vertellen. Op een gegeven moment ging het ergens over het paard (hij was een beetje traag oid), alleen had ik dat niet helemaal begrepen, dus ik zei "wie? Kees of Piet?"
Vervolgens hebben we nog wekenlang variaties gemaakt op de "wie?", als "ik ga 'm even rijden", "hij vindt het fijn als je 'm aait", "je moet 'm eerst even goed aansporen, maar dan komt die best op gang", "ik gebruikte m'n zweep, toen ging die steigeren", "ik moest wel even goed trekken, maar daarna ging die heerlijk"
Heel kinderachtig en flauw, maar toch zo grappig! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 01:22

Ik had afgelopen schooljaar ook een leraar die vaak zei tijdens toetsen; 'Opschieten anders kom je niet klaar' of 'Dit komt niet klaar zo'. Ik lag altijd helemaal dubbel, die leraar besefte het zelf volgens mij gewoon niet wat ie nou echt zei :')

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 02:50

Ik moet steeds zo oppassen dat ik niet tegen mijn hond zeg dat hij nu wel eens moet gaan poepen aangezien dat hier in België N euken is. Is het enige waar ik nog steeds over struikel.
De aftrekker kende ik al :D

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 12:35

Zo had ik een docent die riep:
Ik neem Anja (even naam verzonnen, is al lang geleden :D) eerst even,
daarna krijgt Elise een beurt :=

Ik heb overigens een titelwijziging voor dit topic aangevraagd.. Ik had niet op zoveel verhalen gerekend (maar vind ze wel héél erg leuk!) en een titel als "Foute opmerkingen" zou veel beter passen!

Niet schrikken dus als hij gewijzigd is!

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:57

Haha geweldig _/-\o_

Ex collega/vakkenvuller bij de AH; "nou zijn al die dozen nat, zo kom ik toch nooit klaar". Die heeft ze nog lang moeten aanhoren... en wij lagen helemaal dubbel van het lachen.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 14:26

EliseBrouwer schreef:
Zo had ik een docent die riep:
Ik neem Anja (even naam verzonnen, is al lang geleden :D) eerst even,
daarna krijgt Elise een beurt :=

Ik heb overigens een titelwijziging voor dit topic aangevraagd.. Ik had niet op zoveel verhalen gerekend (maar vind ze wel héél erg leuk!) en een titel als "Foute opmerkingen" zou veel beter passen!

Niet schrikken dus als hij gewijzigd is!

Haha, en toen kon ik het topic zelf niet meer vinden.. :o?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 15:25

Nathaliefje schreef:
Dit is dan ook wel een toepasselijk filmpje :D
[ Video ]

Geniaal! _/-\o_ Die moest ik even delen op Facebook hoor. :')

Blubje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 15:40

Haha :')

meisje uit mijn klas zei dit tegen een ander meisje: heb jij een poes? wat een poedersuiker vraag. Vonden de andere heel grappig :') En een bloedserieus poedersuiker is ook altijd zo een mooie uitspraak...

Sokje_6

Re: Meest foute opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:00

Tijdens kansrekenen met wiskunde mijn wiskundeleraar heel droog: 'Wat is de kans dat ik twee rooie ballen in m'n zak heb? ... Dat had ik niet moeten zeggen.' _O- We kwamen níet meer bij, zei ie ook nog: 'Nou, jongens, even serieus. We gaan het nog even samen doen en dan mogen jullie het bekijken.' Er is van die hele les echt níks meer terecht gekomen :')

cha_biske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:13

bij het wielrennen: ' ze moeten enkel het gat nog dicht rijden' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 17:00

Jongen die ik leuk vind vroeg eens aan mij;
Heb jij ook een poes of een kat?
Ik moest echt mijn lachen inhouden, hij vroeg het zo serieus, hij is niet zo van de doordenkgrapjes geloof ik :')

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 18:43

opmerking van mij :

appen met je vriend en sturen dat je wel zin hebt om te rijden. (bedoelde paardrijden)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 19:03

Niet dubbelzinnig, wel een erg foute opmerking...

Ik was nog vrij jong en werkte samen met een collega die me vertelde dat allebei haar kinderen griep hadden, maar dat ze geen oppas had kunnen regelen. Mijn antwoord met een vrolijke kop: "Goh, wist je dat er jaarlijks 1200 mensen overlijden aan griep" :D

Ik had niet eens door wat er aan de hand was toen m'n collega huilend wegliep :o

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 19:18

Ooeff.. ik heb wel eens een stomme spreekfout gehad. Ik moest bij een manegeponytje 'Mickey" z'n manen trekken en dat wilde ik tegen de instructrice zeggen die me even nodig had en op dat moment liep de hoefsmid voorbij en die wilde ik groeten dus toen maakte ik ervan dat ik eerst (naam hoefsmid) moest trekken...

zooo genant dat vergeet ik na al die jaren nog niet..

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 21:41

Tabaluga12 schreef:
Ooeff.. ik heb wel eens een stomme spreekfout gehad. Ik moest bij een manegeponytje 'Mickey" z'n manen trekken en dat wilde ik tegen de instructrice zeggen die me even nodig had en op dat moment liep de hoefsmid voorbij en die wilde ik groeten dus toen maakte ik ervan dat ik eerst (naam hoefsmid) moest trekken...

Haha en je instructrice en hoefsmid waarschijnlijk ook niet _O-

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 22:57

Barkeeper tegene en kattenfokker: Heb jij wel eens een poes met een open rug gezien? Kattenfokker reageert ontkennend. Barkeeper: Dan heb je heel wat gemist in je leven }:0 :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 11:49

Tabaluga12 schreef:

_O-
En dat voelde ik me al voor schut staan toen mijn ruin aan de kont van de smid stond te prutsen en mijn zwager _-:( zei dat IK wel van zijn kont af moest blijven. Ik wist niet waar ik moest kijken hahaha, met 'dat is mijn paard' maak je het alleen grappiger voor de rest }:0

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:16

Tabaluga12 schreef:

_/-\o_
erg leuk! :j