Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vriendin_van schreef:Pffff, even een hoog frustratiemoment hier. Mijn energie begint een beetje op te raken. Denk je een goed gesprek te hebben gehad waarbij ik mijn behoeftes duidelijk heb gemaakt, waarbij aangegeven werd dat deze begrepen werden, is de realiteit weerbarstiger. Als ik niets doe, dan hoor ik ook niets en als ik hoor dan is het omdat de plannen weer zijn omgegooid. Het voelt echt even als dat ik er alleen in sta.
Een andere locatie gaat lastig worden financieel, dit is voor nu het beste. Ergens denk ik dat het voor de kinderen op dit moment ook het meest fijn is, zij hebben tenminste hun eigen plek, tenminste 1 zekerheid. We wonen ver uit elkaar, en dat is jammer.... Zijn woningnood is hier simpel opgelost. Hij zou zo antikraak kunnen wonen in een huis vlakbij (eigenaar is een vriend van mij die er al jaren niet meer woont). Kosten vrijwel nihil.
vriendin_van schreef:Pffff, even een hoog frustratiemoment hier. Mijn energie begint een beetje op te raken. Denk je een goed gesprek te hebben gehad waarbij ik mijn behoeftes duidelijk heb gemaakt, waarbij aangegeven werd dat deze begrepen werden, is de realiteit weerbarstiger. Als ik niets doe, dan hoor ik ook niets en als ik hoor dan is het omdat de plannen weer zijn omgegooid. Het voelt echt even als dat ik er alleen in sta.
Een andere locatie gaat lastig worden financieel, dit is voor nu het beste. Ergens denk ik dat het voor de kinderen op dit moment ook het meest fijn is, zij hebben tenminste hun eigen plek, tenminste 1 zekerheid. We wonen ver uit elkaar, en dat is jammer.... Zijn woningnood is hier simpel opgelost. Hij zou zo antikraak kunnen wonen in een huis vlakbij (eigenaar is een vriend van mij die er al jaren niet meer woont). Kosten vrijwel nihil.
Gypsy schreef:Van totaal geen regels word een kind denk ik uiteindelijk ook niet gelukkig. Als er bij jou structuur en vastigheid te vinden is, vinden ze dat ergens toch veiliger. Ik zou me er niet druk om maken, je klinkt als een prima moeder!
vriendin_van schreef:Samen is het gezellig, maar daartussen is het zo stil. Krijg vandaag om 4 uur bericht dat hij vandaag de kinderen heeft en dat hij morgen komt. Prima hoor, het hing in de lucht. Maar had het even eerder gezegd(net een uitgebreide maaltijd geregeld) en verder niets gehoord, niet even ook wat aandacht voor mij.
Pfff, even een slecht moment.

vriendin_van schreef:Inmiddels zijn we hier een week verder en begin ik een 'critical mass (mess)' te worden. Vorige week ben ik ontploft en zijn er hele harde woorden gevallen. De situatie lijkt steeds erger te worden en mijn gevoelens lijken niet begrepen te worden.
Ik wil niet weglopen, maar moet eens serieus gaan denken. Dagelijks leven wordt er zo niet leuker op en ik weet niet wat ik nog verder kan. Er is minimale communicatie en alle initiatief lijkt bij mij te liggen.