Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar omdat het klaar is voor mij, ontstip ik dit topic.

Je zit nu eenmaal in de situatie, daar kun je van piepen en het zelf erger maken. Of gewoon toch zorgen dat je tweets niet persoonlijk opgevat kunnen worden en misschien bepaalde dingen dus niet twitteren.
Lasca_1987 schreef:Dan kun je twee dingen doen: jezelf op zitten vreten omdat ze dit gedaan heeft, of je erbij neerleggen dat ze dit gedaan heeft en denken: ah well, het zegt meer over haar dan over mij.Dat vind ik t einde van de wereld ja! Voor de 1000e xMar is een onbekende voor mij en ik voor haar en dan vind ik dit knap asociaal.
Lasca_1987 schreef:Ik heb ze geblokkeerd hopelijk kunnen ze mijn tweets dus nu niet meer lezen. Hiermee is de kous dus ook af! Iedereen nog veel plezier met mijn topic, geniet van de popcornMaar omdat het klaar is voor mij, ontstip ik dit topic.
Bienotje schreef:Je bekijkt zelf bewust een paar keer per dag de account van M (die je niet volgt, dit doe je dus bewust) en dan durf je neer te zetten dat je de ander obsessief vindt?![]()
In dergelijke situaties is het altidj goed om ook eens naar jezelf te kijken en wat jouw rol hierin is. Vaak komen dit soort situaties van 2 kanten en houden beide partijen het zelf in stand. Als je ergens ooit gelezen hebt dat haar vader een vriendin heeft die veel jonger is en je dan zo'n tweet neerzet is het uiteraard vragen om problemen. Je weet al dat iemand je volgt en dit verkeerd op kan pakken, dan zoek je het mijns inziens wel op. En een vraag die niet aan jouw gericht is van beantwoorden (van iemand die je totaal niet mag) is ook een beetje betweterig en wellicht niet even handig![]()
Twee kanten
Enne... Anders twitter je toch gewoon niet waar en wanneer je heen gaat, dan ga jij echt geen last van ze hebben hoorJe zit nu eenmaal in de situatie, daar kun je van piepen en het zelf erger maken. Of gewoon toch zorgen dat je tweets niet persoonlijk opgevat kunnen worden en misschien bepaalde dingen dus niet twitteren.
Een heleboel (persoonlijke) dingen zitten veel mensen toch niet op te wachten en kun je vaak beter voor jezelf houden.
Succes in ieder geval en als je er gewoon even voor zorgt dat je wat voorzichtiger bent met wat je post, zodat er weinig op aan te merken is zal het vanzelf wel afzwakken. Sommige problemen moet je niet zelf groter maken dan ze daadwerkelijk zijn
_Summerly_ schreef:Lasca_1987 schreef:Dan kun je twee dingen doen: jezelf op zitten vreten omdat ze dit gedaan heeft, of je erbij neerleggen dat ze dit gedaan heeft en denken: ah well, het zegt meer over haar dan over mij.Dat vind ik t einde van de wereld ja! Voor de 1000e xMar is een onbekende voor mij en ik voor haar en dan vind ik dit knap asociaal.
En ook al zijn hun accounts geblokkeerd op jouw twitteraccount, als zij uitloggen, kunnen ze alsnog jouw tweets lezen neem ik aan, aangezien die openbaar zijn.
Lasca_1987 schreef:Bienotje schreef:Je bekijkt zelf bewust een paar keer per dag de account van M (die je niet volgt, dit doe je dus bewust) en dan durf je neer te zetten dat je de ander obsessief vindt?![]()
In dergelijke situaties is het altidj goed om ook eens naar jezelf te kijken en wat jouw rol hierin is. Vaak komen dit soort situaties van 2 kanten en houden beide partijen het zelf in stand. Als je ergens ooit gelezen hebt dat haar vader een vriendin heeft die veel jonger is en je dan zo'n tweet neerzet is het uiteraard vragen om problemen. Je weet al dat iemand je volgt en dit verkeerd op kan pakken, dan zoek je het mijns inziens wel op. En een vraag die niet aan jouw gericht is van beantwoorden (van iemand die je totaal niet mag) is ook een beetje betweterig en wellicht niet even handig![]()
Twee kanten
Enne... Anders twitter je toch gewoon niet waar en wanneer je heen gaat, dan ga jij echt geen last van ze hebben hoorJe zit nu eenmaal in de situatie, daar kun je van piepen en het zelf erger maken. Of gewoon toch zorgen dat je tweets niet persoonlijk opgevat kunnen worden en misschien bepaalde dingen dus niet twitteren.
Een heleboel (persoonlijke) dingen zitten veel mensen toch niet op te wachten en kun je vaak beter voor jezelf houden.
Succes in ieder geval en als je er gewoon even voor zorgt dat je wat voorzichtiger bent met wat je post, zodat er weinig op aan te merken is zal het vanzelf wel afzwakken. Sommige problemen moet je niet zelf groter maken dan ze daadwerkelijk zijn
Dankjewel, hier heb ik wat aan!

Kirsha schreef:Hee, je had toch ontstipt? Ik wil je een tip geven: blokkeren heeft weinig nut als je alles openbaar hebt. Zowel je Twitter als Facebook, álles is zichtbaar voor wie maar wil. Ik zou dat eerst even veranderen als ik jou was.
Kirsha schreef:Kirsha schreef:Hee, je had toch ontstipt? Ik wil je een tip geven: blokkeren heeft weinig nut als je alles openbaar hebt. Zowel je Twitter als Facebook, álles is zichtbaar voor wie maar wil. Ik zou dat eerst even veranderen als ik jou was.
En weer wordt er niet gereageerd op mijn nuttige opmerking. Het verbaast me ook eigenlijk niet