Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Charaz schreef:Dan heb je niet goed gezocht verootjoo, ik ben bij de Honeymoonshop in Rotterdam geweest en heel veel boven de 1000 euro zit mijn jurk niet.
ik ben nu bijna een jaar samen met mijn vriend en we willen over anderhalf-2 jaar gaan trouwen. Het gaat mij niet per se om het trouwen zelf. Natuurlijk lijkt me de dag echt geweldig mooi en speciaal en kijk ik daarnaar uit, maar ik kijk meer uit naar de dagen, weken, maanden en jaren daarna. Vanuit mijn geloof wil ik nu nog niet met mijn vriend samen wonen en een sekuele relatie hebben, wat het trouwen nog specialer maakt. Nadat ik 'ja' heb gezegd heb ik echt samen met hem een leven, zijn we altijd bij elkaar en weet ik gewoon zeker dat hij nooit meer weg gaat. Daarom heb ik nu zin in trouwen
Waarschijnlijk/hopelijk verandert die instelling als ik de toekomstige bruidegom heb ontmoet.
tallechie schreef:Ik wil wel trouwen.... Vriend lief niet.... Er zijn wat problemen in de familie, geen contact meer met zussen, en zijn bang dat het verkeerd valt ... Wij willen ze er niet bij hebben maar ja zussen horen er bij....