Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Magiccc schreef:Verschrikkelijk inderdaad! Heb dit jaar voor het eerst vetjes boven m'n heupen gekregen dus ben maar begonnen met hardlopenEn elk jaar weer het gedoe met die tieten.
Voor mijn gevoel hangen ze zonder fatsoenlijke BH onder mijn oksels en is het stuk in het midden helemaal plat. Met bikini aan lijk ik dus helemaal plat terwijl ik toch echt een volle C cup heb. Het is een ramp
Optiwolk schreef:Mloes schreef:DE oplossing.. De monokini!
Hunkemoller heeft een hele leuk, roze-rood met zwart en palmboompjes bijvoorbeeld. Werkt beginnende buikjes perfect weg![]()
Ik ben dit jaar voor het eerst aan het afvallen in plaats van aankomen, dus ik durf dit jaar weer in bikini. Maar vorig jaar was ik maar wat blij met mijn monokini! Had er een van H&M, met wat fliebertjes ook nog voor mijn buik.. Je zag niks van mijn buikje
Euh...
Als verkoopster van badmode
Monokini is dat je zonder bovenstuk rondloopt
(mono=1)
Bikini = twee stukken, dus broek + Bh/triangle/Bandeau
(bi = twee)
Tankini is een broekje met een topje op dat ook de buik bedekt
En badpak kennen we allemaal
Maar wat jij bedoelt met monokini is niet wat het echt is denk ik
xSlvna schreef:Optiwolk schreef:
Euh...
Als verkoopster van badmode
Monokini is dat je zonder bovenstuk rondloopt
(mono=1)
Bikini = twee stukken, dus broek + Bh/triangle/Bandeau
(bi = twee)
Tankini is een broekje met een topje op dat ook de buik bedekt
En badpak kennen we allemaal
Maar wat jij bedoelt met monokini is niet wat het echt is denk ik
Mono betekend dat het één stuk stof is, en dat is een monokini wel (combinatie tussen een veel bedekkend badpak en een weinig bedekkende bikini).
Vaak een badpak wat gewoon wat naakter is, blote rug bijvoorbeeld, of aan de zijkant geen stof bij de buik.
http://images.search.yahoo.com/search/i ... =&y=Search

Hvelreki schreef:Magiccc schreef:Verschrikkelijk inderdaad! Heb dit jaar voor het eerst vetjes boven m'n heupen gekregen dus ben maar begonnen met hardlopenEn elk jaar weer het gedoe met die tieten.
Voor mijn gevoel hangen ze zonder fatsoenlijke BH onder mijn oksels en is het stuk in het midden helemaal plat. Met bikini aan lijk ik dus helemaal plat terwijl ik toch echt een volle C cup heb. Het is een ramp
Kijk eens bij Banana Moon. Die bikini's zijn heel mooi voorgevormd! Dat zijn de enige bikini's waarin ik mijn borsten echt mooi vind. Er hangt wel een prijskaartje aan maar ze zijn mooi en je hebt ook kwaliteit
Hvelreki schreef:Magiccc schreef:Verschrikkelijk inderdaad! Heb dit jaar voor het eerst vetjes boven m'n heupen gekregen dus ben maar begonnen met hardlopenEn elk jaar weer het gedoe met die tieten.
Kijk eens bij Banana Moon. Die bikini's zijn heel mooi voorgevormd! Dat zijn de enige bikini's waarin ik mijn borsten echt mooi vind. Er hangt wel een prijskaartje aan maar ze zijn mooi en je hebt ook kwaliteit
Bedankt voor de tip! 
Ik ben benieuwd, hoop dat ze jullie net zo goed staan!oh_oh schreef:Ik geef gewoon licht in het donker!
Bikini heb ik, maar ik durf er amper mee in het openbaar door mijn ongebruinde huid die ook nog eens slecht bruint.
Heeft iemand een goede tip voor bruinen zonder zonnebank en zon? Een goed werkende zelfbruiner o.i.d. (zonder strepen en niet oranje).
Als ik zwem en de zon schijnt gaat het bij mij 10x sneller wat betreft bruinen dan als ik gewoon 'n uur in de zon lig!