Het liefste dat iemand ooit voor je gedaan heeft?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Re: Het liefste dat iemand ooit voor je gedaan heeft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:57

Ah, Pascal, dat is echt aandoenlijk, die vraag van je zoontje! Zo oprecht lief bedoeld <3

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:51

Toen ik in Zwitserland op de camping zat en erachter kwam dat ik geen beltegoed meer had. Mijn net nieuwe vriendje stuurde mij zonder dat ik het door had nieuw beltegoed. De helse vakantie werd toch nog een dragelijke. Ik sta er nog steeds versteld van hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen! :)

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:24

Phoeh zoveel... heb geloof ik best veel lieve mensen om me heen <3
M'n mama, die echt ALLES voor me doet, er altijd is, me altijd helpt.
M'n stiefvader, die héél veel voor me doet, me eerste auto gekregen, me paard heb ik van 'm gekregen, als er iets kapot is aan me auto weet die het altijd wel te maken ( dit is trouwens met m'n moeder samen ook haha )
M'n vader, die me altijd snachts ergens ophaalde als ik niet thuis wist te komen :+ als ik ergens heen wou, zei die altijd "tuurlijk meis doen we toch"
Me vriendje die me altijd weer op een geweldige manier weet te verrassen.
Mijn broer en zus, die er altijd staan in nood.

Dus geen specifieke dingen. Maar deze dingen zijn mij onwijs dankbaar !!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:27

Mijn moeder die er zomaar voor heeft gezorgd dat ik mijn verkochte pony terug kreeg omdat ik er helemaal aan onder door ging. <3

Mijn vriend (ookal is het soms echt een vieze klootzak :')) die mij met alles helpt en mij altijd steunt omdat ik enorm afhankelijk ben en niets alleen kan . <3

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:27

Het liefste wat iemand ooit voor mij gedaan heeft is mij een paard cadeau gedaan nadat ik mn eigen op een afschuwelijke manier kwijt geraakt was..en degene die dat deedt was geen famillie oid.

Ben nog steeds super blij met dat paard en vergeet deze daad van liefde echt nooit meer..

RobinandBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:37

Mijn ouders die mij de laatste tijd zo ontzettend hebben geholpen, heb nu bijna een half jaar pfeiffer en krijg door m'n verminderde weerstand de ene na de andere aandoening. Altijd rijden ze me naar het ziekenhuis, en brengen me als ik wil naar m'n paardje of vriendje.
Ik kreeg een maand na dat ik iets met mijn vriend kreeg pfeiffer en hij is nog steeds bij me, door alle ziekte en moeheid en frustratie.. ben hem hier heel dankbaar voor.
Toen ik op werkweek was en 's nachts om half 3 terugkwam stond hij bij school op me te wachten, had helemaal mijn ouders gebeld om het af te spreken en moest de volgende ochtend weer werken :+
Bovendien staat hij vaak zomaar als verrassing voor de deur!
èn mijn beste vriendin niet te vergeten die regelmatig met chocola en een tijdschrift voor de deur staat omdat ze me dan zielig vindt haha :)

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 10:55

Ik had gisteren een heel lief momentje..

Al een week of 2 was ik op het werk aan het vragen en wachten voor opslag, mijn baas moest erover nadenken.
Ik heb er met een van mijn liefste collega's over gesproken in de pauze.
ook werd ik door mijn ouders bijna gedwongen om te vragen voor opslag, en ik vertelde mijn collega dat ik er niet weer zin in had om straks thuis te moeten komen
en te zeggen dat ik nog steeds geen opslag had gekregen.

Aan het einde van de dag zei mijn baas opeens: maak er maar.... euro van.
Dus ik natuurlijk al blij.. en vertel dit aan mijn collega.
Verteld ze mij dat ze het met mijn baas er over had gehad dat ik bijna elke avond dat gezeur van mijn ouders had, en nu weer met een knoop in mijn maag naar huis zou moeten.

Ik denk dat dit wel echt ervoor gezorgd heeft dat mijn baas opeens zo snel een besluit had genomen..

ik wil mijn lieve collega hier dus ook echt heel erg voor bedanken.. had haar trouwens al een hele dikke knuffel gegeven <3 maar ga zeker nog iets kleins leuks voor haar kopen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 11:10

Toen ik per ongeluk in de verkeerde trein zat en iemand een kaartje voor mijn terug weg kocht.

Toen ik op het station was en iemand vroeg of ik met zijn meereiskaart wou reizen.(het zijn soms de kleine dingen)

Toen mn vriend n half jaar naar mn ongeluk een speech hield over hoe t was gegaan en dat een klein groepje mensen toen echt voor me klaar stond.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 11:17

Dat ik in mijn maag zit over een juiste visum, om dan te horen 'no worries hunny you'll get one, you'll be fine i'll help you' En dan de manier waarop... <3

jamieblont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 11:19

Wat een heerlijk topic, word er helemaal vrolijk van :D

Mijn ouders en broertje doen de liefste dingen voor mij. Ik ben begin dit jaar ivm een eetstoornis
opgenomen in een kliniek in Belgie, en ondanks dat wij zelf helemaal in Friesland wonen kwamen
ze ieder weekend langs om mij moed in te spreken en te steunen. <3
En ook toen ik weggestuurd ben daarzo hebben ze me supergoed opgevangen,
en hebben ervoor gezorgd dat het thuis nu ook goed gaat en dat ik waarschijnlijk
geen opname meer hoef. Daar ben ik ze echt heel heel erg dankbaar voor. :D

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 11:30

Toen we in de metro in Parijs gezakkenrold (zeg je dat zo?) werden en we eerst uit het metrostation moesten om het aan te geven bij de politie, dan zijn je kaartjes dus niet meer geldig en we hadden dus geen geld voor nieuwe.. Hebben andere NL'ers in de rij kaartjes voor ons gekocht en ze hoefden het geld niet eens terug. :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 11:20

Ik heb er zo veel, alleen maar lieve mensen in mijn omgeving :+:

Mijn ouders zijn zo geweldig voor me ! Ze doen letterlijk alles; als ze op vakantie zijn dan nemen ze cadeautjes mee, als ik ziek ben dan leggen ze me in de watten. Ze regelen ook alles voor me, brengen me zodra ik ergens heen moet. Als ik een andere studie wil doen ? Prima, ze staan overal achter ! Echt, ik ben zo blij met hun :+: <3

Mijn vriend is ook echt heel lief ! Als ik hém mee neem om ergens wat te gaan lunchen, vraagt HIJ om de rekening, en betaalt vervolgens. Op welke manier ik hem dan ook tegen hou, er voor laat zorgen dat hij niet hoeft te betalen; het lukt me gewoon niet. :') Hij legt me echt in de watten. Hij weet dat ik gek ben van sieraden; sinds ik hem heb kan ik een hele sieradenlijn beginnen. :+ Als ik me even niet lekker voel ? ''Liefje, kijk eens op tafel. Daar ligt wat voor je'' Ik daar kijken; en ja hoor... Ligt daar een heel lieve enveloppe, met een kaartje er in. Hoeveel hij om mij geeft, dat ik altijd terecht kan bij hem, hoeveel hij van mij houdt, bladiebladiebla.
Ik zie hem maar elk weekend, door een afstandsrelatie (wel in Nederland hoor). Ik had hem 1 weekend niet gezien, kom ik bij hem dat eerst volgende weekend; liggen er rozenblaadjes op bed <3
Ik heb hem ontmoet, 1,5 jaar geleden, op een strandfeest. Daar bleef hij steeds bij mij. Moest ik naar de WC ? Hij liep met mij, hand in hand, door de menigte. Hij voorop, en hij steeds maar wachten als ik naar de WC moest. Zo ontzettend lief ! En nog steeds gaat het zo. Hij heeft een grote vriendengroep. Die vrienden van hem, behandelen hun meiden veel anders dan dat mijn vriend dat doet. Als zo'n meisje naar de WC gaat, dan laten ze haar gewoon gaan. Mijn vriend loopt zelfs mee, en wacht keurig op mij ! :+: De hele tijd vraagt hij met uitgaan wat ik wil drinken, en de meiden van die vrienden van hem; die moeten zelf hun eigen drankje maar halen en regelen aan de bar.
Kom ik met de trein aan ? Hij staat daar te wachten, doet de deur van de auto voor mij open, en draagt mijn spullen naar binnen.
Onbijtje op bed ? O, geen probleem voor hem <3
Écht, denk alsjeblieft niet dat ik een of andere BITCH ben :D _O- ~~}> Wat ik ben juist het tegenovergestelde, té lief ! Maar hij doet gewoon alles voor me, uit zich zelf. Ik mag echt in mijn handjes knijpen voor hem. Ik heb nog veel meer dingen, maar dan wordt het een beetje té lang :=

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 04:20

Dat me ouders altijd voor me klaarstaan.

voorbeeld:

paar jaar terug heb ik bij de sociale werkplaats gewerkt.
ik werd steeds van kastje naar de muur gestuurd.
werd steeds onzekerder, gestresster en voelde me leeg en functioneerde meer als een robot.

toen ik bij me ouders op bezoek kwam, werd ik bij hun ook steeds stiller, tot me moeder uiteindelijk vroeg wat er aan de hand was.

toen ik met dat verhaal thuiskwam over hoe ik behandeld werd, heeft ze het hoofd van de begeleiding ingeschakeld.
Mijn moeder en hoofd van de begeleiders
( toevallig dat haar oudste dochter bij me broer in de klas zat, dus die kent me al van kleins af aan)
de consulent uitgenodigd hebben voor een gesprek, hebben zij even duidelijk gemaakt, waar begeleiders nou werkelijk voor zijn, en mevrouw de consulent loopt nu met een grote boog om mij heen.

ben me ouders heel dankbaar voor zulke dingen, want ik werd er eigenlijk best depressief van, dat ik uiteindelijk ook heb nagedacht om zelfmoord te willen plegen, omdat ik er niet mee om kon gaan

( even voor de duidelijkheid)
mevrouw de consulent vond het overbodig dat bij de gesprekken, een begeleider/begeleidster mee zou gaan, zodat ze me kon beinvloeden.

zodoende heb ik tegenover haar en de mensen van de sociale werkplaats een soort van stenen muur om me heen gebouwd.