What to do verstandelijk gehandicapt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

liesjecryos

Re: What to do verstandelijk gehandicapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 14:56

Het gaat niet om informatie geven maar melden wat er aan de hand is.
Sorry TS maar lees eens goed er staat nergens dat er informatie gewonnen moet worden.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:20

_mexx_lady_ schreef:
Hij is nu gelukkig een dag of 2 niet meer langs geweest.
1x wou hij wel maar zag hij ons allemaal wegrijden dus ik hij maar naar huis gefietst. Vandaag hebben we hem ook nog niet zien verschijnen en het is zondag dus misschien dat zijn ouders hem dit keer wel een bezigheid hebben gegeven in de vakantie. Wat anders niet zo was.
Hierboven wordt ook ergens vermeld dat instanties geen informatie mogen geven over een kind, dit is inderdaad zo. Dus naar zijn school bellen is geen optie. Ik ga het nog even aanzien en als hij deze week nog iedere dag langskomt bel ik even naar jeugdzorg om te vragen wat zij hiervan vinden.

Nee, de school hoeft jou geen informatie te geven. Andersom! Vertel wat er aan de hand is, en dan kunnen zij misschien de ouders aanspreken of een andere instantie bellen als je dat zelf niet doet (Wat ik overigens vind dat je wel moet doen)

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 14:29

Hoe is het nu TS?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 15:30

De situatie is goed te doen eigenlijk.
Hij valt ons niet meer zo vaak lastig, ook niet meer om 8uur s'morgens maar gewoon netjes in de namiddag en meestal ook maar een aantal uurtjes.
Ik moet zeggen, vandaag is de eerste keer in 4 dagen ongeveer dat ik hij nog eens geweest is dus tot nu is het goed te doen.
Heb net ook te horen gekregen dat hij sommige dagen bij zijn vriendinnetje is ( met begeleiding van een van haar ouders ) dus hij wordt opgevangen de meeste dagen.