Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
larissa288 schreef:heftige verhalen hier![]()
voor mij is er zo veel gebeurd. ik ben pas 15....
Vriendinnen of vriendschap bestaat niet meer voor mij. er zijn te veel mensen geweest die het bewezen hebben
liever alleen door de school, dan de hele vriendschap uit leugens bestaan,,
"beste" bestaan niet meer. waarom heb ik het nooit meegemaakt dan?
wat is er mis met mij...
dat boek heeft me 20 euro gekost. ik heb er heel veel tijd in gestoken. het was een soort plakboek met foto's en leuke dingen zodat ze weer vrolijk werd
en ja hij ligt nog thuis. dat soort dingen.. dat hebben ze nooit voor mij gedaan of uberhaupt iets. ik was de gene met weddenschappen voor goede cijfers of dergelijks.. hebben ze dat ooit voor mij gedaan? nope. het is niet zo dat ik wat doe dat ik het meteen terug wil krijgen zeker, niet maar waardering zou ik wel willen.
of een simpel woordje"dankjewel" Vereentjex schreef:Lasca_1987 schreef:Dat ik door mn ex mishandeld ben..
Dat mn vader mij een trap in mn zij gaf, ongeveer 2 jaar terug, toen ik mijn cavia al stervend aan trof.
Edit;
Op basisschool en middelbare gepest, ook nog een x op de paardenhouderij.
wow heftig! had hij daar een reden voor?
Peanutbutter schreef:Dat mijn moeder de ene op de nadere dag haar spullen pakte en verhuisde naar Portugal.
we wisten van niets , hadden niets door en ze had alles achter ons om al geregeld.
Ik was 15 , mijn broer 18 en mijn vader was er kapot van.
Het is nu 10 jaar geleden.
Heb geen contact meer met haar.

SienenIvo schreef:Wat een heftige dingen allemaal!![]()
Ik heb wel een paar vervelende dingen zelf gedaan;
-in juf haar gezicht gespuugd omdat ze aan mijn haar trok.
-peuter haar jas aangedaan en zeggen dat het de mijne was omdat ik hem zo mooi vond.
-een nacht buiten geslapen omdat ik niet braaf was..
-bij een heel stom meisje de muur ondergekotst omdat ik ziek was..
En verder heb ik er nou even geen..
arme ierdereen die iets is aangedaan
Lusitana schreef:Toen ik naar Portugal vertrok, zou een vriend van mijn ex mijn oude ponies verzorgen tot ik hier plek en transport voor ze had. Hij had ze op de wei van een "vriend" van hem. Die twee kregen ruzie over betaling daarvan en mijn ponies zijn verdwenen. Ik weet niet of ze verkocht zijn of naar de slager zijn gegaan. Ik heb nog steeds, na veertien jaar, dromen waarin ik ze zoek, of vindt.
Alle ellende die ik heb doorstaan met twee exen wegen niet op tegen dit verdriet.
ik hoop echt voor je dat je ze ooit vindt of meer weet van je paardjes.