Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DaniqueHorse

Re: Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 00:19

Ik heb inderdaad ook EMDR gehad, de scherpe randjes zijn er inderdaad vanaf, maar die woede, die blijft bij mij ook.. Sterker nog, ik heb het idee dat die alleen maar erger wordt! Dan wel woede om een totaal andere reden, maartoch...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 01:05

Dan lijkt het me toch wijs om daar nog mee aan de slag te gaan!

Ik heb ook emdr gevolgd en heeft nog ff tijd nodig gehad om door te werken maar over het algemeen ligt dat nu ook wel allemaal achter me en vind ik dat ook niet meer het ergste wat me gebeurd is!

Wat 'vrienden' gedaan hebben heeft hele andere gevolgen...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 09:33

Ik heb ook nog een hoop meegemaakt maar dat ga ik niet online zetten. Ik heb het al verdrongen en wil het zo houden. Was en heel naieve puber en heb hierdoor bestwat fouten gemaakt. Heb in elk geval van die fouten geleerd en laat het niet nogmaals gebeuren.

Iedereen een knuffel die het nodig heeft :*

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 15:18

Als ik alle verhalen hier zo lees valt het mijne best mee, maar iedereen ervaart alles anders.

Mijn ouders zijn gescheiden toen ik bijna 6 jaar oud was omdat mijn vader al een poos een andere vrouw had, overigens heeft zij mij altijd moeten verdedigen tegen over mijn vader. Hij maakte altijd beloftes maar kwam ze na genoeg nooit na, tot op de dag van vandaag kan ik totaal panisch worden als iemand zijn beloftes niet nakomt.
Toen ik een weekend niet naar mijn vader wilde i.v.m. een feestje van een vriendinntje gooide hij tot 2 keer toe de hoorn erop. Ik was toen 13 jaar oud en besloot dat mijn stiefvader (toen net 4 jaar in mijn leven) beter voor mij zorgde dan dat mijn biologische vader deed, wat hij tot op de dag van vandaag nog doet en ik heb geen contact meer met mijn biologische vader en die kant van de familie.

Mijn ex-vriendje waar ik welliswaar maar een half jaar een relatie mee heb gehad me iedere donderdag bedroog (dan gingen ze uit met het peleton, militair), zijn vrienden vertelde dat ik gek was en alleen maar bij me was omdat hij me zo zielig vond. En toen ik het uitmaakte omdat hij me de keus gaf om te kiezen tussen een vriend en hem noemde hij mij een leugenaar en heeft hij de rest van de nacht onze straat onveilig gemaakt.

Ik ben aangereden recht voor mijn huis en die persoon is in de eerste instantie uitgestapt toen ik nog op de grond lag, heeft een glimlach naar me getrokken, is in zijn auto gestapt en weg gereden. Ik heb in totaal 2 maanden op krukken gelopen vanwege een vastgeklemde hemstring en zenuwschade opgelopen in mijn been.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:46

heftige verhalen hier ;(

voor mij is er zo veel gebeurd. ik ben pas 15....
Vriendinnen of vriendschap bestaat niet meer voor mij. er zijn te veel mensen geweest die het bewezen hebben
liever alleen door de school, dan de hele vriendschap uit leugens bestaan,,

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:02

larissa288 schreef:
heftige verhalen hier ;(

voor mij is er zo veel gebeurd. ik ben pas 15....
Vriendinnen of vriendschap bestaat niet meer voor mij. er zijn te veel mensen geweest die het bewezen hebben
liever alleen door de school, dan de hele vriendschap uit leugens bestaan,,

Heftig.
Ik weet precies hoe je je voelt.. En ik zal ook nooit meer een 'beste' vriend of vriendin hebben..
Maar ik ben dankbaar dat ik nooit op heb gegeven om mensen in eerste instantie te vertrouwen en zo toch vriendschappen te kunnen opbouwen..

Ik heb echt heel veel meegemaakt op het gebied van vriendschappen en soms nog zijn er dingen die mij zeer doen als ze gebeuren in mijn huidige vriendschappen.
Maar de liefde en de steun en het gezeldschap die ik ervaar van de vrienden die ik nu heb, dat zou ik niet willen missen.
Vriendschap bestaat wel, perfecte vriendschap niet, want niemand is perfect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:04

Dat ik door mn ex mishandeld ben..
Dat mn vader mij een trap in mn zij gaf, ongeveer 2 jaar terug, toen ik mijn cavia al stervend aan trof.

Edit;

Op basisschool en middelbare gepest, ook nog een x op de paardenhouderij.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-07-13 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:07

@femke. precies. niemand is perfect. ik ben echt geen opgever. maar als het van een kant komt :n"beste" bestaan niet meer. waarom heb ik het nooit meegemaakt dan? :o wat is er mis met mij...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:47

Vriendschappen die echt alleen van een kant komen, dat zijn geen vriendschappen.
Maar er bestaan ook vriendschappen, waar het contact minimaal is, maar waarvan je weet dat de vriendschap toch wel goed zit..

Er hoeft niets mis met jou te zijn hoor. Het kan ook zijn dat je een andere waarde hecht aan vriendschappen dan andere mensen.

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:48

Lasca_1987 schreef:
Dat mn vader mij een trap in mn zij gaf, ongeveer 2 jaar terug, toen ik mijn cavia al stervend aan trof.

Edit;

wow heftig! had hij daar een reden voor?

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:53

klinkt gek, maar ik ben blij dat ik nu achter de waarheid ben gekomen. ja ik sta nu alleen, heb echt niemand in de klas. ik was altijd de gene die alles voor hun deed. ik fietse altijd mee met een meisje. waarom? ik hield me hart vast als zij alleen moest fietsen over een verlaten weggetje. straks gebeurd er wat, dan ik kan het mezelf niet vergeven hoor, ik had haar dan moet beschermen. ... zo zijn er wel mee dingen. ik heb een boek gemaakt voor een van me beste vriendinnen. het zat er allemaal niet zo mee. :(:) dat boek heeft me 20 euro gekost. ik heb er heel veel tijd in gestoken. het was een soort plakboek met foto's en leuke dingen zodat ze weer vrolijk werd :D en ja hij ligt nog thuis. dat soort dingen.. dat hebben ze nooit voor mij gedaan of uberhaupt iets. ik was de gene met weddenschappen voor goede cijfers of dergelijks.. hebben ze dat ooit voor mij gedaan? nope. het is niet zo dat ik wat doe dat ik het meteen terug wil krijgen zeker, niet maar waardering zou ik wel willen. :j of een simpel woordje"dankjewel"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:59

Vereentjex schreef:
Lasca_1987 schreef:

Edit;

wow heftig! had hij daar een reden voor?

Mn ex werd boos doordat ik op dat moment eerlijk was tegen een schoolvriendin en mn pa, die heeft geen sympathie. Hij dacht dat ik gilde ofzo, nouja je cavia al stervend aantreffen daar schrik je wel even van. Maar zo hard gilde ik niet naar mijn mening. Nu kan ik bijvoorbeeld niet meer fitnissen en lang lopen krijg ik ook last van mn zij, dus volgende week maar eens de huisarts bellen.(het is al 2 jaar terug gebeurd)

ilovebecka_x

Peanutbutter schreef:
Dat mijn moeder de ene op de nadere dag haar spullen pakte en verhuisde naar Portugal.
we wisten van niets , hadden niets door en ze had alles achter ons om al geregeld.

Ik was 15 , mijn broer 18 en mijn vader was er kapot van.

Het is nu 10 jaar geleden.
Heb geen contact meer met haar.

wow heftig !

SienenIvo

Wat een heftige dingen allemaal! :(:)

Ik heb wel een paar vervelende dingen zelf gedaan;

-in juf haar gezicht gespuugd omdat ze aan mijn haar trok.
-peuter haar jas aangedaan en zeggen dat het de mijne was omdat ik hem zo mooi vond.
-een nacht buiten geslapen omdat ik niet braaf was..
-bij een heel stom meisje de muur ondergekotst omdat ik ziek was.. :')

En verder heb ik er nou even geen..

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:01

SienenIvo schreef:
Wat een heftige dingen allemaal! :(:)

Ik heb wel een paar vervelende dingen zelf gedaan;

-in juf haar gezicht gespuugd omdat ze aan mijn haar trok.
-peuter haar jas aangedaan en zeggen dat het de mijne was omdat ik hem zo mooi vond.
-een nacht buiten geslapen omdat ik niet braaf was..
-bij een heel stom meisje de muur ondergekotst omdat ik ziek was.. :')

En verder heb ik er nou even geen..

[LZP] Het ergste wat je zelf hebt gedaan? :D

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:02

Hahaha!

- En heel genant! In een verkeerd topic geplaatst!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:04

Bedreigt door ex-werkgever met honkbal knuppel om me in elkaar te slaan.

annick12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:09

:oo arme ierdereen die iets is aangedaan :(:)

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:11

Een meisje uit mijn klas waar ik het erg gezellig mee had, heeft tegen leraren en haar moeder en via via tegen mijn moeder gezegd dat ik haar enorm pestte. Ik was zo beledigd en ben nooit zo beledigd geweest. Ik pesten? Iedereen stond versteld, want iedereen zag mij als het vrolijke gekke lieve meisje die nooit iemand iets kwaad zou doen. Dat is inmiddels twéé jaar geleden. Heb nog twéé jaar bij haar in de klas gezeten en heb gedaan alsof mijn neus bloedde en deed nog wel aardig, maar diep van binnen kan ik haar maar niet vergeven.

Ik had nog een gesprek met haar ( vlak na het voorval) over waarom ze het allemaal zei. Zei ze tegen mijn recht in mij gezicht "denk je dat ik lieg ofzo" ik ben nog nooit zo kwaad geweest en ben weggelopen.

Het klinkt heet aanstellerig, maar ik ben gewoon zo beledigd geweest. Ik probeerde altijd het beste voor iedereen te hebben en vond iedereen aardig (nog steeds hoor). Ik had/heb ook nooit ruzie behalve met haar. Tsja sorry maar aan wie zou het dan liggen aangezien zij ook best vaak ruzie heeft.

Sorry voor mijn lange zeurderige bericht hahah

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:14

een hooivork in dr kont voor iedereen die je pijn heeft gedaan :D

ilovebecka_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:40

larissa288 schreef:

_O- _O- _O-

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:46

Een kerel die poging tot aanranding deed. Toen ik kind was.

Jeetje mensen maken genoeg mee zo te lezen.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:49

Toen ik naar Portugal vertrok, zou een vriend van mijn ex mijn oude ponies verzorgen tot ik hier plek en transport voor ze had. Hij had ze op de wei van een "vriend" van hem. Die twee kregen ruzie over betaling daarvan en mijn ponies zijn verdwenen. Ik weet niet of ze verkocht zijn of naar de slager zijn gegaan. Ik heb nog steeds, na veertien jaar, dromen waarin ik ze zoek, of vindt.

Alle ellende die ik heb doorstaan met twee exen wegen niet op tegen dit verdriet.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:01

ilovebecka_x schreef:
larissa288 schreef:

_O- _O- _O-

:')

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:02

Lusitana schreef:
Toen ik naar Portugal vertrok, zou een vriend van mijn ex mijn oude ponies verzorgen tot ik hier plek en transport voor ze had. Hij had ze op de wei van een "vriend" van hem. Die twee kregen ruzie over betaling daarvan en mijn ponies zijn verdwenen. Ik weet niet of ze verkocht zijn of naar de slager zijn gegaan. Ik heb nog steeds, na veertien jaar, dromen waarin ik ze zoek, of vindt.

Alle ellende die ik heb doorstaan met twee exen wegen niet op tegen dit verdriet.

jeetje heftig :(:) ik hoop echt voor je dat je ze ooit vindt of meer weet van je paardjes. :(:)