Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik verzuip letterlijk in de meeste kleding, broeken gaat nog wel, maar T-shirts! XS is gewoon vaak te groot, en naar XXS moet je echt zoeken want dat hebben de meeste merken niet eens. Bij de Vero Moda hoef ik eigenlijk al niet eens te passen, 9 van de 10 keer is het gewoon echt veel te wijd.

) Lottjxx schreef:Iemand tips voor merken die klein vallen? Ben erg benieuwd. Sommige mensen zeggen je moet gaan shoppen in China, maar da's toch iets te ver weg.
) Ik baalde vorig jaar ontzettend toen ik een paar ontzettend leuke pumps had gezien die mooi waren qua hoogte en ook van een mooie kwaliteit. Maar helaas, de kleinste maat was 37 en ik stapte er steeds uit.
mijn ouders zijn ook niet lang, ma ong 1.65m en pa ong 1.75m. Mijn broertje is wel een stuk groter dan mijn vader. Dus tja, ik ben klein uitgevallen. :-P
26 en 1.56. Daarbij een vrij jong koppie, dus moet me regelmatig legitimeren. Broeken is een drama,ook omdat mijn kuiten meer dan gemiddeld dik (gespierd
) zijn. Laarzen kopen is dan ook een drama bij schoenmaatje 36....
Ik ben 19 jaar en 1,57

unihorses schreef:ben wel eens gestart op een vrij imposante kolenschoppen tuiger, nou, daar kreeg ik wel reacties op
Fanny_1988 schreef:unihorses schreef:ben wel eens gestart op een vrij imposante kolenschoppen tuiger, nou, daar kreeg ik wel reacties op
Ja, wij passen wel. All star heeft lange benen en niet zoveel lijf. Voorheen heb ik een paard gehad van 1.65m en deze was heel rond, veel lijf. Dit paard leek zeker zo groot dan deze nu. Ik denk dus ook dat het per paard verschilt of je als kleiner persoon staat .
gigantische bennen... ik kijk tegen zijn kruis aan.... en met kramperig kijk ik dus tegen een hoef...
en vrij gespierd
Ik ben 20 jaar en 1.56, schoenmaat 36. Over het algemeen heb ik niet veel hinder van het klein-zijn, behalve:
:
Ik klim in de supermarkt gewoon de rekken in, iedereen begint altijd tegen me te praten want ik ben zo "schattig", ik kan iedere schoen aan die ik wil zonder langer te zijn dan welke jongen dan ook (op de iniminies na
) en sta bij ieder concert vooraan omdat ze toch wel over me heen kunnen kijken. Leuk hoor, dat klein zijn
het enige nadeel vind ik soms als je met een groep lange mensen op stap bent dat je de gesprekken niet goed kunt volgen omdat je toch snel 1' a 2 koppen kleiner bent. Ik ben trouwens 20 jaar.