Post nl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:56

Froemel

Re: Post nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:25

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:39

PostNL is toch wel de enige met wie ik eigenlijk nooit problemen heb. Pakjes komen hier altijd op het werk, en wanneer ze thuis bezorgd worden neemt de buurvrouw ze voor mij aan. Dat weet onze bezorger ook.

Bij mijn vorige huis was de bezorger echt een topper, Karel heettie. Die gaf uit voorzorg mijn pakjes altijd meteen bij het postpunt af (tegenover mijn huis). Omdat hij altijd net aan kwam rijden als ik naar mijn werk ging. Dus hij zwaaide altijd en reed meteen door _O-

Ik heb zelf hele slechte ervaringen met GLS. Zo erg dat ik daar echt nooit meer wat mee wil versturen / ontvangen. Doet een webwinkel alleen verzenden via GLS bestel ik daar dus niet.

DHL / Selektvracht vind ik wel ok, behalve dat ik het heel gek vond dat iemand wat met DHL naar mij verstuurt en dat het hier met selektvracht aan kwam.

Overigens, over mijn werkgever wordt misschien nog wel meer geklaagd dan over postNL. En dat demotiveert sommigen, maar anderen gaan er juist extra hard hun best voor doen.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:55

Jans schreef:
DHL / Selektvracht vind ik wel ok, behalve dat ik het heel gek vond dat iemand wat met DHL naar mij verstuurt en dat het hier met selektvracht aan kwam.

DHL en Selekvracht is hetzelfde. Alleen doet Selektvracht particulieren en DHL bedrijven ;) *in de basis dan*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:57

Dat wist ik niet :D Dan is het best logisch :+ maargoed over DHL en SV geen klachten, die brengen de pakjes ook gewoon netjes op tijd :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:28

Hier eigenlijk geen klachten over post nl :)
Zowel bij mn ouders (klein stadje/ groot dorp) als hier in amsterdam gaat het altijd prima.
Onze vaste pakket bezorger komt zelfs altijd naar boven (appartementencomplex, wij wonen op de 2e verdieping) en staat altijd erg vrolijk en vriendelijk voor de deur :)
Ze blijven ook altijd redelijk lang wachten en bellen soms 2x aan voor ze weer vertrekken.
Ben echt blij dat wij hier niet van die fratsen zoals handtekening vervalsen ed hebben.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 00:19

maar ze hebben nu een overeenkomst... 1000 in de week, ALS er 150 paketjes per dag worden afgeleverd. als nu veel mensen niet thuis zijn, en hij lijkt de 150niet te halen, dan wrodt handtekening vervalsen toch aangespoord?

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 00:26

Wij hebben een fietsenschuurtje met een deur waarvan het glas eruit is (mijn schuld := ).
Daar worden, sinds het glas eruit is, vaker pakketjes gedropt als de buren ook niet thuis zijn, en een briefje door de bus dan.
we verwachtten twee pakketjes. 1tje komt aan bij de deur, wij nemen m aan dus geen probleem.
Andere pakketje laat 2 dagen te lang op zich wachten.. Haal ik na die 2 dagen een fiets uit het fietsenschuurtje; He, een pakketje!
Dat je dan niet eens even de moeite doet om een briefje door de brievenbus te gooien dat hij daar ligt, vind ik erg laks.

Verder eigenlijk nooit veel problemen gehad, maar wij krijgen onze meeste pakketjes via DHL (veel uit Azie)

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 08:33

en eerst ook mijn zuz van 13 ging oppassen en toen bonkte er iemand op t raam een "post bezorger" mijn zus deed niet open want ze vond t een beetje raar
bleek de volgende dag dat ze geen pakketje verwachtte en dat ze savonds niet meet bezorgen.... je dnapt mn punt wel he?!! :p
oke dit is geen fout van post nl maar moest t toch even kwijt

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 13:33

terrabeertje schreef:
en eerst ook mijn zuz van 13 ging oppassen en toen bonkte er iemand op t raam een "post bezorger" mijn zus deed niet open want ze vond t een beetje raar
bleek de volgende dag dat ze geen pakketje verwachtte en dat ze savonds niet meet bezorgen.... je dnapt mn punt wel he?!! :p
oke dit is geen fout van post nl maar moest t toch even kwijt

Getsie das wel creepy dan!Goed dat je zusje niet open heeft gedaan pfeuwww :wow:

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 10:23

Zijn de stakingen nu nog steeds bezig??

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 11:15

Een vriendin van mij heeft er ook geen goede ervaringen mee.
Ze had een laptop besteld via internet en toen ze leverden waren ze net niet thuis.
Laptop gewoon in de doos voor de deur gezet (wonen in rijhuis, en voordeur is aan de zijkant maar wel zichtbaar vanaf de straat)

Ook maar klacht ingediend dan :=

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 11:26

Hm Postnl gaat op het huidige adres goed.
Andere pakketdiensten dus niet. code gecheckt ok tussen zo en zo lata komen ze. thuis gebleven. Niet aangebeld, geen briefje, dus nog een keer code checken.. Afgeleverd?! Dus ik de buren vragen, niets. 2 dagen aolter kwam een andere buurvrouw ermee aanzetten gelukkig. Ben je mooi je pakketje kwijt.

Vorige adres hadden we duur pakketje (moest ook voor getekend worden) opgegeven dat ie alleen aan ons afgeleverd mocht worden (we wisten dat er een in het gebouw geldproblemen had). Was gewoon thuis, toch bij een ander afgeleverd. Klacht ingediend. Waarschijnlijk heeft pakketbezorger op zijn flikker gehad, want daarna heeft ie alleen keurig aan de deur aan ons afgeleverd.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 23:00

Miepie77 schreef:
Bij ons in de wijk altijd een vaste bezorgster alleen op zaterdag is het wel eens iemand anders, Nicole heet ze en ze spreekt me zelfs aan als ik met de hond uit ben en ze een pakje heeft, ze weet gewoon hoe iedereen heet, zij vind het echt leuk werk, terwijl ik weet dat ze alles zelf moet betalen, auto kleding enz, ik snap daarom heel goed dat ze nu gaan staken, zou je zelf ook doen als je ineens 25% minder verdient.

Kleding zelf betalen? Toch Postnl kleding? Dat hoeven ze in ieder geval niet zelf te betalen.