Wat ik vooral een voordeel vind, is dat je niet hoeft te hospiteren en er een woningbouw boven zit. Dat laatste is handig als bijvoorbeeld de wc niet meer doorspoelt ofzo, daar zijn dan allemaal oplossingen voor. Met een particuliere huisbaas is dat niet altijd even goed geregeld.
hier ook! t is soms wel veel, en van biologie snap ik echt niks, dus dat wordt bijles fixen ergens XD Maar verder is het echt super, voor een hbo vind ik het nu nog echt wel heel practisch vandaag melkproeverij gehad, melkschuim gemaakt, bechamelsaus gemaakt en latte machiato gemaakt
Hier ook iemand die in DB op school zit maar dan op het MBO. Zit zelf niet op kamers hoef maar 20 minuten vanaf thuis met de bus. Hierna waarschijnlijk naar de Avans in den bosch ik denk HRM of iets anders met management..
loveslimpie
Geplaatst: 23-10-13 21:13
Weet een van de HASsers misschien waar je je boekenlijkst blok 2 kunt vinden?
Ik studeer ook in Den Bosch, tweede jaar HBO-rechten aan de Avans. Niet op kamers, scheur elke dag effe heen en weer in 20 minuutjes. En als ik zin heb om mijn tijd te verdoen dan pak ik zo nu en dan de trein, is dan gelijk meer dan een uur reizen. Ik vind Den Bosch een erg leuke en gezellige stad!
Nog een has'er meld zich! Ik doe landscape design eerste jaars en wil graag op kamers, helaas zijn er veel te weinig dus we doen het maar met 20 minuten auto en dan nog een uur trein:( jammer jammer, kan mijn tijd wel beter gebruiken...
Best een idee eigenlijk al eens kijken voor de boekenlijst voor volgend blok
Gaat me tot nu toe wel goed af, heb zelfs eigenlijk bijzonder weinig te doen(HAS), waardoor ik wel donders lui ben geworden helaas.. Maargoed, dit tij zal vast ook nog wel een keer keren