Het sloopt ook wel maar het is zijn eigen keuze.
Als hij er aan onderuit gaat zien we het dan wel weer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MarcoBorsato schreef:Varekaj schreef:Altijd lachen als je dan even aangeeft "is de rimboe van Argentinië ook goed? Of onder een sluier in de Verenigde Arabische Emiraten?"
Lieveli: De domicilie van mijn vriend staat momenteel ook nog in Saoedi-ArabiëJe ziet mensen altijd verschrikt kijken als ze zijn ID in handen krijgen, die is ginds immers uitgegeven door de Belgische ambassade, maar het staat er wel op als verblijfplaats.
Wat mag ik verstaan onder uberbiologisch? Biologisch eten kan ik er uit afleiden, of gaat het verder dan dat?
Moest ik de paarden niet hebben, ik zou ook gewoon meegaan op getrouwde basis tot de kinderen 3 zijn en naar de kleuterschool moeten. Vanaf dan zou ik ze ook gewoon in België op school willen hebben, ten laatste in het 1e klasje van het lager onderwijs als ze 6 zijn.
Hij heeft een biologische supermarkt, eet geen brood en lactose producten, gebruikt geen plastic zakjes in de supermarkt (serieus, welke idioot doet het fruit los in de mand? Mijn vriend) herbruikt ALLES en vertelt mij elke dag, de hele dag, hoe slecht wifi is voor het lichaam, wat suiker met mijn lijf doet, dat ik mijn afval moet scheiden etc etc.
Wat je in het begin aantrekkelijk en charmant vind, gaat op den duur wel irriteren heb ik al gemerkt 
We verschillen 5 jaar in leeftijd, hij is afgestudeerd als filosoof, en ik volgend jaar als bioloog... je kan je dus wel voorstellen hoe het hier soms aan toe gaat, ik über realistisch en wetenschappelijk en hij zweverig en rond de pot draaiend (in mijn ogen
) Het is ook wel de reden dat ik op hem ben gevallen, maar ook de reden van veel misverstanden en meningsverschillen. Vandaag zijn we 7 jaar samen
lieveli schreef:Mijn vriend en ik zijn nog maar iets meer dan 3 maanden samen, maar wel de meest onmogelijke combinatie ooit. Hij: uberbiologisch, sport heel veel, erg met de natuur en dergelijke bezig. Ik: Nederlandse uberconsument. Maar het werkt tot nu toe wel. We kunnen heerlijk gepassioneerd discussiëren en ruziemaken en het ook heerlijk gepassioneerd bijleggen.
. En zijn huidige vriendin noemt zichzelf er dan geen maar die lust gewoon écht niks
. Intussen is hij het zo gewoon dat hij zelf vaak voor zichzelf nog altijd vegetarisch maakt en zijn er heel wat groenten op zijn lijst bijgekomen
.
Dan wel eerder in de zin "zorg dat je niet meer over de 100kg heen gaat" dan dat hij echt moet vermageren. Toen we net samen waren zijn we een keer uit geweest waar er foto's gemaakt werden, hij woog toen 100+ en had er geen last van. Ik ook niet, tot ik de foto's zag. Jeetje... Heel subtiel ze naar hem doorgemaild en hij reageerde even geschokt. Vond zichzelf echt papperig, en is toen op zijn leefgewoontes gaan letten. Vooral minder bier heeft wonderen gedaan, hij is toen best snel 10kg kwijtgeraakt en hij schommelt nu steeds tussen 96 en 92kg. Perfect vind ik zelf
Hij krijgt er ook steeds complimenten over dat hij er zo goed uit ziet van heel veel mensen, da's voor hem dan weer de motivatie om het vast te houden.
Zat toen erg slecht in mijn vel, heel erg in de knoop met mezelf en ik geef toe, een rotkarakter
Nu zijn de meeste jaloers op 'm voor alles wat ik voor hem doe en ze staan verbaasd over de positieve draai die onze relatie aan ons beiden gegeven heeft. Dat vind ik dan wel weer leuk om te horen, dat we een beetje een voorbeeld zijn van hoe het allemaal wel goed kan gaan.
Dat mag gewoon. Je mag als oom zijnde ook met je eigen nicht trouwen (of andersom). De vraag is of je het wil natuurlijk 
Vage kennis zijn volle neef en nicht, maar die hebben wel een ongelukkig kindje gekregen.
.
. rommulus schreef:Veel mensen vinden het een onmogelijk iets, maar ik schijn er ook een te hebben
Mijn vriend (ex collega) draait alleen nachtdiensten.
Als ik dus overdag weg ben zien we elkaar niet.
S'nachts lig ik zonder menselijk gezelschap.
En overdag als ik thuis ben loop ik als een muis door het huis wand we wonen nog klein en zeer gehorig.
De dagen dat ie vrij is lukt het hem niet om het dag ritme aan te nemen dus mocht ie er vroeg uit zijn pakt ie vaak in de middag nog wat uurtjes slaap.

Sammie schreef:Aan dat laatste gedeelte van je post kan ik geen touw aan vastknopen?
Citaat:Hier een naar mijn inziens een normale relatie/huwelijk.
We zijn elkaars tegenpolen, hij geduldig,kalm en iet wat een binnenvetter maar als die knalt dan gaat het hard,ik daarin tegen kan wat impulsief zijn,flapuit,ongeduldig,soms wat drammerig
Maar juist onze verschillen maakt het dat wij elkaar perfect aanvullen.
Dit jaar zijn we 11 jaar samen en 3 jaar getrouwd.
missje schreef:leestmee schreef:Ik ben bijna 30 en mijn partner is ook 62. Gaat al 5 jaar goed.
Jee zeg. Ben nu wel nieuwschierig hoe jij naar de toekomst kijkt.
Als je mijn leeftijd hebt is je partner 77.