Wat vinden ouders van de SWEETfeesten? Ouders&kids meld u!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:39

Geryon schreef:
unihorses schreef:

jup. .. . maar hij is maar voor de helft doorschijnend :D https://www.google.nl/search?hl=nl&site ... B190%3B190 zo, en dan met spijker schouders... en dan een korte broek en hakken... waar gaan jullie dan in uit? lange broek? dat zou ik niet vol houden , het is daar binnen 40 graden of meer

Oh die valt dan nog mee :D (leuke top!)

Ik ga niet (meer) uit. Van clubs moet ik niets weten. Ging wel naar pubs. Maar in ieder geval in alle gevallen in een lange broek := Niks mis met een korte broek. Ook niet met hakken, of met half doorschijnende shirts. Maar dat allemaal gecombineerd, doet je erg goedkoop lijken vind ik.

Trouwens, 40 graden? Ik had het altijd net aan warm :')

om maar niet te spammen in het topic :P het is niet precies hem, ik heb spijker dus erboven. deze combi : http://tinypic.com/r/4ghnx3/5
en omdat ik klein ben, komt die korte broek tot kwart mijn bovenbenen ;)

vuurneon

Re: Wat vinden ouders van de SWEETfeesten? Ouders&kids meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:44

Daggeren? Klinkt als 'dekken' en beschrijft dat een beetje de ehh dansmove? :=

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:46

Onze teenageparty's waren niet zo erg als hier beschreven word := tenminste, wat ik nog kan herinneren. Gewoon avondje dansen met fris en onbekende mensen in een discotheek.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:40

unihorses schreef:
Geryon schreef:

Oh die valt dan nog mee :D (leuke top!)

Ik ga niet (meer) uit. Van clubs moet ik niets weten. Ging wel naar pubs. Maar in ieder geval in alle gevallen in een lange broek := Niks mis met een korte broek. Ook niet met hakken, of met half doorschijnende shirts. Maar dat allemaal gecombineerd, doet je erg goedkoop lijken vind ik.

Trouwens, 40 graden? Ik had het altijd net aan warm :')

om maar niet te spammen in het topic :P het is niet precies hem, ik heb spijker dus erboven. deze combi : http://tinypic.com/r/4ghnx3/5
en omdat ik klein ben, komt die korte broek tot kwart mijn bovenbenen ;)

Brr krijg het al koud als ik ernaar kijk _O- Leuk setje zo!

vuurneon schreef:
Daggeren? Klinkt als 'dekken' en beschrijft dat een beetje de ehh dansmove? :=

Oh oh cherso nooit gekeken? Het is gewoon droogneuken eigenlijk :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:42

maar eh, ja in smitys is het bloed heet.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:44

Ik ben toch gisternacht (of was dat vanacht? Geen idee hoe je dat noemt, de nacht van donderdag op vrijdag) toch echt opstap in een enorm druk café in de lange broek en ben niet dood gegaan hoor.
Vind het een beetje hoerig, sorry.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:47

Citaat:
Maar als ik erachter kom dat mijn dochter met 12 jaar op de basisschool in een páál hangt (wat doen die daar??) dan zou ik haar toch even voorlichten over het een en ander..
Over acties die je kunt uitlokken.

Citaat:
Met dat soort zogenaamde lol geef je mogelijk een verkeerd signaal af aan types die daar misbruik van kunnen maken. Wil je dat risico lopen?

Sorry hoor, maar mis ik nou even iets hier? :+
Niets geeft wie dan ook het recht misbruik waarvan dan ook te maken... Een verkeerd signaal af geven? Acties uitlokken? Moet je nu bepaalde (relatief onschuldige) dingen maar niet doen of laten omdat iemand anders zijn grenzen niet kent? Dat wordt toch wel gek...

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:49

xSlvna schreef:
Ik ben toch gisternacht (of was dat vanacht? Geen idee hoe je dat noemt, de nacht van donderdag op vrijdag) toch echt opstap in een enorm druk café in de lange broek en ben niet dood gegaan hoor.
Vind het een beetje hoerig, sorry.

in een cafe heb ik meestal me jas nog aan :') en een lange broek.
maar in een club... ( zonder airco :( )

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:51

Nah je kon het beter een discotheek noemen, qua drukte en dansen, na een minuut dansen kon je weer opschuiven omdat er geen plek was, staan was vaak al lastig, ik heb het dus niet over een simpel café :+

Clubs zijn vaak nog hoog (veel ruimte voor de warme lucht, althans, meer), duw een café maar eens bomvol, dan kom je volgensmij al snel aan die 40 graden van jou. En toch vertik ik het om op hakken icm een korte broek te lopen, dat doen ze op de wallen.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:57

xSlvna schreef:
Nah je kon het beter een discotheek noemen, qua drukte en dansen, na een minuut dansen kon je weer opschuiven omdat er geen plek was, staan was vaak al lastig, ik heb het dus niet over een simpel café :+

Clubs zijn vaak nog hoog (veel ruimte voor de warme lucht, althans, meer), duw een café maar eens bomvol, dan kom je volgensmij al snel aan die 40 graden van jou. En toch vertik ik het om op hakken icm een korte broek te lopen, dat doen ze op de wallen.

owkee :') in de zomer loop je toch ook in een korte broek? waarom dan geen sandaaltjes met een hak bijv.
hakken en korte broek is wallen vind ik veel te kort door de bocht. je gedrag vind ik ook belangrijk. veel in een lange broek dronken worden veeel sletteriger dan ik in een korte broek, nuchter. bij deze "club" (evenenmenten gebouw :P ) is een laag dak, met zo'n 1000 mensen

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:02

Daarom zei ik korte broek/rok icm met 8+ hakken, heb zelden ook lage sleehakken aan op een korte broek, als ik dan toevallig een korte broek draag.
Ik geef je gelijk als je zegt dat gedrag belangrijker is, maar dat is iets wat veel mensen NIET meekrijgen, alleen je uiterlijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:07

Ik heb toch echt hoge hakken en korte jurkjes hoor. Ik heb niet eens een broek :=

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:10

Geryon schreef:
Liesje1611 schreef:
Je bent 12 en je hangt in een paal?
Uh, okee.

Dat was mijn enige nuttige gedachte hierover..

Daar dacht ik ook meteen aan.

Wees er maar trots op dat je niet het poppen speel type bent maar liever in een paal hangt op 12 jarige leeftijd :j

hahaha

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:11

xSlvna schreef:
Daarom zei ik korte broek/rok icm met 8+ hakken, heb zelden ook lage sleehakken aan op een korte broek, als ik dan toevallig een korte broek draag.
Ik geef je gelijk als je zegt dat gedrag belangrijker is, maar dat is iets wat veel mensen NIET meekrijgen, alleen je uiterlijk.

tja... ik draag standaard hoge hakken, overal. wat is er mis met hakken?

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:12

Annabel schreef:
Ik ben 14, ik ga niet aan een paal hangen, ik ga niet naar dat soort feesten toe, ik ben soms nog wel het poppen speel type (met mn nichtje dan :+ )
Maargoed, ik ga liever met vriendinnen afspreken, naar de paarden, dagje uit met mn ouders, filmavonden houden ed met vriendinnen.. :D

heeee komt me bekend voor ! *\o/*

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:18

unihorses schreef:
xSlvna schreef:

Met de hakken is niks mis, heb je mij niet horen zeggen.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:26

xSlvna schreef:
unihorses schreef:

Met de hakken is niks mis, heb je mij niet horen zeggen.

hakken hoger dan 8 ( wat echt enorm laag is :') ) icm korte broek, en over wat voor korte broeken hebben we het dan... zolang de billen bedekt zijn... mogen rokjes wel? of is dat ook sletterig? ( want daar heb ik een korte broek onder, dus rokjes zijn langer dan me korte broek....
vind het maar raar dat je dit meteen sletterig vind. ik ben echt voor hakken in alle situaties, met alle kleding, anders zien ze me helemaal niet als ik niks aan heb :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:32

Nah we zijn eigg wat afgeweken van wat ik eerst bedoelde, hetgeen waar de kinderen mee lopen.
Ken je die hele strakke, hoge korte broeken waarvan de onderste rand precies stopt waar je billen stoppen (soms zelfs nog erboven...), dus bij die lijn tussen bovenbeen en bil...? :))

Edit: Hotpants, hotpants, potver, eindelijk weet ik het woord weer, had volgens mij heel wat posts gescheeld.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:38

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:40

Zie mijn edit, had het inderdaad over de eerste link, als je zag hoeveel meiden daar mee liepen (en 12+ hakken), nee sorry, hoe durf je als moeder je kind zo op straat te laten.

Daar ga ik nog niet eens mee over straat, en ik heb echt geen benen/billen die ik moet verstoppen :n

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:41

xSlvna schreef:
Zie mijn edit, had het inderdaad over de eerste link, als je zag hoeveel meiden daar mee liepen (en 12+ hakken), nee sorry, hoe durf je als moeder je kind zo op straat te laten.

Daar ga ik nog niet eens mee over straat, en ik heb echt geen benen/billen die ik moet verstoppen :n

aah, dat zijn hotpants ;)
geen korte broeken :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 04:58

Ik stoor me daar niet aan hoor, ik vind dat onontwikkelde meisjes veel kunnen hebben. Mijn leerlingen hebben ook zulke broekjes aan naar school. Ach, tieners en pubers.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 06:06

Hier kennen we dit niet :n

De middelbare school (van de 12-13-14-jarigen) hier heeft wel 1x per jaar de Sokkenfuif.
Dat begon toen ik 12 jaar geleden daar op school zat en gebeurd daar nu nog, en dat is tenminste leuk.
Wat ouders, leerkrachten, en jong volk die staat te dansen op hun sokken in de turnzaal :D

Ik ben blij dat ik in een klein dorp woon, ver weg van alle vetzakkerij.
Kinderen beginnen al vroeg te experimenteren, kan goed zijn,
maar hier zijn we gelukkig goed opgevoed en worden we streng in de hand gehouden.
Komt je als latere volwassene alleen maar ten goede :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 11:00

Té streng werkt vaak niet zoals je hoopt dat het werk, zodra ze de vrijheid krijgen zullen de meeste die met 2 handen aannemen en 'verdwijnen'.
De kinderen die ik 'ken', die streng opgevoed zijn, roken stiekem, zuipen stiekem, beliegen hun ouders ('Ik ga bij vriendin ... slapen' en ondertussen opstap tot laat in de nacht om vervolgens bij een jongen in bed te duiken etc), en of je daar nu zo veel aan hebt? :+
Of die manier van opvoeden later alleen maar ten goede komt, wie weet, maar goed, dat is eigenlijk een discussie apart.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 11:04

Er is ook nog steeds 'streng' en 'té streng'. :)