Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarMarieke

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 17:32

Ik heb een tijdje een blog bijgehouden over mijn denkmanier met paarden. Ik vond het toch een beetje teveel werk om ongeveer elke dag er iets aan te doen. Toen ik een mailtje kreeg van de KNHS dat ik gekozen was om te gaan bloggen voor de KNHS als 1 van de 8 kinderen tussen de 8 en de 16 jaar ben ik mijn blog een beetje gaan verwaarlozen en nu wacht ik rustig op mijn account van de KNHS.

Ik heb mijn account nog niet ivm met wat technische problemen. Het fijne van het bloggen voor de KNHS is dat je niet zoveel verplichtingen hebt en dat je erg weinig erop hoeft te zetten als je dat wilt. minimaal 2 x in de maand moet je iets verplicht posten.

Mijn oude blog bestaan nog wel maar ik doe er eigenlijk niet zoveel meer mee. Voor de gene die een beetje nieuwsgierig zijn, hier een link naar mijn stilliggende blog: http://paardentopsport.wordpress.com/

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 18:26

Nou ik ben met wordpress bezig maar ik moet zeggen dat het wel moeilijk is..
Heeft lang tijd nodig om een achtergrond op te slaan en ik heb er met moeite een berichtje op gezet, ik had iets over mezelf erop gezet maar dat is blijkbaar niet opgeslagen -O-

Als iemand nog wat tips ofzo heeft dan heel graag :)

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 18:56

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 19:05

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 19:32

Zojuist besloten dat ik ook weer wil gaan bloggen. Destijds via hyves een blog bij gehouden en daar altijd veel positieve reacties op gehad en wil nu echt weer gaan beginnen. Moet alleen nog even op mn handen gaan zitten want heb zaterdag eerst nog een examen.. Als ik nu begin ga ik niet meer leren vrees ik...! ;)

Nog tips voor een beginnend-blogger-in-spé?

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:11

annoouukie schreef:
Ik ben nét begonnen met bloggen, via Blogger!
Lekker lastig, ik doe het gewoon in het Engels :D
http://ahistorygirl.blogspot.nl/

Any tips? They're welcome!

Er staan best wat fouten in je Engels.. := Ik bedoel het niet vervelend, maar misschien is het een tip om het nog even na te lezen of desnoods te laten checken door iemand die affiniteit met Engels heeft? :) Verder ziet je pagina er wel tof uit, leuk lettertype ook bovenaan en aan de zijkant! :)

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:13

Ehm, dat van die fouten klopt volgens mij niet echt, Ik heb het met mijn Engels docent gecontroleerd..?
Bedankt! Letterype ben ik ook helemaal weg van !:D

Edit: ik doe niet aan het klassieke Engels, maar aan het 'Jongeren' Engels laat maar zeggen, geen idee hoe ik het moet uitleggen :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:26

Er staan wat kleine foutjes in, het is niet alsof het helemaal volgepropt zit met fouten :)

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:28

Nouja, er staan in ieder geval wel dingen in die grammaticaal incorrect zijn.. Nogmaals, ik bedoel het echt niet vervelend hoor, het is maar een tip! :)

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:30

_Mara_ schreef:
Ik heb een blog om alle dingen die ik bak bij te houden en alles wat ik bleef in de wereld van bakken. Zowel hartig als zoet en soms is er niks gebakken maar is het heerlijk zoet en dan mag het ook op me blog.

http://www.mijnzoetebesluit.blogspot.nl :)

Thank youu , met jou blog heb 'k die 'regenboogtaart' gemaakt :D :')

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:35

_vivi_ schreef:
Moondust, ben benieuwd naar je blog. Wij delen ongeveer dezelfde muziek smaak :D

Dat maak ik niet vaak mee, leuk! :D
Ik volg jou nu via bloglovin.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:44

Leuk dat het zo tot leven komt! Leuk als we elkaar volgen ook :j probeer er zo veel mogelijk van hier te volgen maar soms mis ik wat geloof ik :D

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:45

mie123gie schreef:

Ik vind je lay out heel zwaar ogen! Vind zo'n wit vlak van je plaatje ineens erg wit! Overigens ben ik benieuwd hoe het er uit gaat zien met een langere blogpost, want het is geen echt bloglayout toch?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 23:03

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 23:22

Mear schreef:
mie123gie schreef:

Ik vind je lay out heel zwaar ogen! Vind zo'n wit vlak van je plaatje ineens erg wit! Overigens ben ik benieuwd hoe het er uit gaat zien met een langere blogpost, want het is geen echt bloglayout toch?

Klopt moet hier nog een jaartje mee door (helaas) krijg dan een professionele layout en ik moet mijn logo nog doorzichtig maken (had ik geen tijd voor gehad) de langer blog post komen vanaf 28 juli dan krijg ik mijn camera en ga ik meer met foto's doen

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 23:36

HorseLove456 schreef:
_Mara_ schreef:
Ik heb een blog om alle dingen die ik bak bij te houden en alles wat ik bleef in de wereld van bakken. Zowel hartig als zoet en soms is er niks gebakken maar is het heerlijk zoet en dan mag het ook op me blog.

http://www.mijnzoetebesluit.blogspot.nl :)

Thank youu , met jou blog heb 'k die 'regenboogtaart' gemaakt :D :')

Wat leuk! :D Heb je ook een foto toevallig. ^^

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 23:40

Vetboltsje schreef:
Nou ik ben met wordpress bezig maar ik moet zeggen dat het wel moeilijk is..
Heeft lang tijd nodig om een achtergrond op te slaan en ik heb er met moeite een berichtje op gezet, ik had iets over mezelf erop gezet maar dat is blijkbaar niet opgeslagen -O-

Als iemand nog wat tips ofzo heeft dan heel graag :)

Wordpress heeft onlangs de lay-out van het dashboard veranderd. In principe een positieve verandering, maar om je design aan te passen moet je wel omslachtig te werk gaan. Wat je zegt over de tijd van het opslaan herken ik, maar als je in een ander scherm/tabblad je blog open hebt, dan moet je die af en toe even verversen en dan is het al doorgevoerd, zonder dat de opmaakpagina dat aangeeft. Snap je het nog? Heb je het bericht over jezelf als concept opgeslagen, of gepubliceerd? Als je het namelijk als concept opslaat, dan is het niet te zien op je blog, wanneer je het publiceert wel.

Wordpress vond ik in het begin ook heel erg wennen en lastig, maar uiteindelijk heb ik vele vele uren aan mijn blog besteed. Met plezier overigens en dat doe ik nog steeds. Van de week ben ik weer actiever gaan bloggen en inmiddels staan er twee nieuwe posts sinds maandag op. :)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 11:07

Leuk dat er zoveel mensen zijn met een blog, ik heb nu eindelijk bloglovin een beetje door en ik volg gelijk iedereen in het topic :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 11:38

Yeah! Leuk hoor!

Je kunt mij inderdaad via Bloglovin' volgen, of je kunt je e-mail adres invullen links en dan krijg je een mailtje bij iedere blogpost die ik plaats!
Afgelopen dag heb ik een beetje vals gespeeld met vooruit werken en zo, maar vandaag mag ik weer lekker an de typ!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:18

Moondust schreef:
_vivi_ schreef:
Moondust, ben benieuwd naar je blog. Wij delen ongeveer dezelfde muziek smaak :D

Dat maak ik niet vaak mee, leuk! :D
Ik volg jou nu via bloglovin.

Heb je al een link van jou blog dan kan ik jou ook volgen :)

Mear ik volg jou nu ook via bloglovin :) de blog van saarsaar volgde ik al ;)

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:10

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 00:04

Er komen weer leuke blogs voorbij ik heb even gespiekt maar ga ze morgen even op mijn gemak bekijken :)

MarMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 18:43

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 19:32

Hoe vinden jullie leuke nieuwe blogs om te volgen (behalve via dit topic)? :)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 19:50

Via bloglover vind ik ze.