Onbekende auto voor de deur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:27

Tigra: dat ligt er aan hoe ze dit rondje gaat doet..... Als ik de toon in het topic lees ben ik een beetje bang voor dat "sociale"

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:28

Vervelende situatie zeg... Ik zou denk ik als ik even wat kwam halen daar in de buurt ook niet beter weten, maar deze staat er dus vaker.
Ik zou dan even een vriendelijke verzoekbriefje onder de ruitenwisser doen met uitleg en eventueel even je telefoonnummer erbij om het te bespreken. Ik denk dat ze er geen weet van heeft..

Maar tussen de Seat en de heg zit zeker een meter, misschien kun je zo lang iets met een karretje doen of desnoods even op de bagagedrager van de fiets?

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 18:29

Ik bedoel meer dat als ik mijn auto ernaast zou zetten, zoals vele suggereren, dan kan ik er niet meer tussen door.

En mijn toon @stef, komt meer doordat mede bokkers ook erg lelijk kunnen reageren. Ik sta al in de verdediging voor er wat gebeurd, ik weet prima hoe ik me sociaal moet opstellen in een echte situatie.
Laatst bijgewerkt door Zeeuwsemeid op 21-06-13 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:30

Ik zie dat jouw moeder op de oprit geparkeerd staat, waar deze Seat geparkeerd staat, is geen oprit. Dit kun je zien aan de stoeprand. Deze loopt namelijk door, als dit zo is, is het een stoep/tuin en zeker geen oprit.

Verder vind ik dat jij je erg drukmaakt op niets, je bent niet met boodschappen thuis gekomen, je hebt ze niet hoeven te sjouwen. Wie weet is die auto vanavond alweer weg? Iets meer inlevingsvermogen is wel op zijn plaats TS.

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:30

Dan zet je je auto iets meer naar voren zodat je de boodschappen gewoon kan uitladen, en daarna alsnog wat meer naar achter.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 18:31

Auto staat er al 2 dagen, meestal gaat de eigenaar van deze auto in het weekend niet weg. Dus ik denk dat de auto er morgen en zondag ook nog zal staan, en ik doe altijd op vrijdagavond boodschappen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:32

Kijk naar de mogelijkheden, niet naar wat onmogelijk is :)
Laden/lossen voor de deur
Tijdelijk op de plek van je moeder staan
Boodschappen beter verdelen
Iets met wieltjes mee
Je moeder bellen om je te helpen uitladen en slepen
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 21-06-13 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:33

Als ik heel eerlijk zou zijn en je kwam op die manier bij mij aan de deur, er van uitgaand dat het geen officiële oprit is, zou ik mijn auto niet verplaatsen.

Ik vind eerlijk gezegd dat je jezelf nogal kinderachtig opstelt. Als het tillen echt niet mag, zou mijn moeder mij het ook niet laten doen en die zou er zeker haar auto voor verplaatsen als dat betekent dat ik dichterbij sta en dus makkelijker de dingen naar binnen kan tillen.

Neem de tip aan om de gemeente hier over te bellen en meer kan je niet doen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:33

Of je verzet je moeders auto even naast de Seat zodat jij op jullie échte oprit kunt staan? Tijd dat je gaat denken in oplossingen ipv in problemen meid.

vuurneon

Re: Onbekende auto voor de deur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:34

Probleem is enkel zo klein/groot zoals je het zelf maakt :)

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:35

Ik zou gewoon een briefje onder de ruitenwisser doen met het verzoek of ze daar niet meer wil parkeren vanwege lichamelijke ongemakken van jou..

Een beetje mens doet dat dan toch niet meer?

Succes ik ben benieuwd :j

superrobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:36

Lisa_H schreef:
Auto staat er al 2 dagen, meestal gaat de eigenaar van deze auto in het weekend niet weg. Dus ik denk dat de auto er morgen en zondag ook nog zal staan, en ik doe altijd op vrijdagavond boodschappen.

Als de auto er al 2 dagen staat dan had je er toch even langs kunnen gaan, je weet waar ze woont.
Je had gelijk kennis kunnen maken, soms is iets heel makelijk op te lossen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:37

Als ik in deze voor mij onbekende straat zou parkeren zou ik m'n auto ook gerust op de plek parkeren waar die 'muts' nu geparkeerd heeft. Het is duidelijk een parkeervak.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:37

Naar mijn idee is het geen oprit. En als iemand een dubbele hernia zou hebben dan zou diegene echt niks meer kunnen, niet lopen en zeker geen boodschappen kunnen doen. Iemand met een dubbele hernia kan alleen maar bidden tot het overgaat en zeker totaal geen zin hebben in boodschappen doen en tillen. Ik vind je nogal zielig opstellen, je hernia als excuus gebruiken zodat iemand de auto wel weghaalt. Bel maandag naar de gemeente en vraag duidelijk hoe of wat aan ze, wie weet kunnen ze wat voor je doen.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 18:37

@Nanne, volgens mij heb ik al gezegd dat ik de gemeente hierover ga bellen.

Ik heb ook gemaild met een foto erbij ter verduidelijking, burgerzaken is niet bereikbaar 's avonds of op zaterdag dus het word allemaal maandag.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:38

Ik zou jouw parkeerplek ook niet als zodanig herkennen en ook gerust mijn auto daar voor parkeren want dat ziet er uit als een normale openbare parkeerplek. Haal een spuitbus gele verf en spuit dat voor je parkeerplaats langs. Loop je wel het risico dat je hem weer moet verwijderen van de gemeente.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:42

Het is zeker geen oprit. Dan hoort er een verlaagde stoep te zijn zoals. Afbeelding

Op de foto kan ik dit niet ontdekken, waardoor deze Seat dus steeds beter geparkeerd staat. :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:43

ik zie het ook niet marleen. Maar wij zien het vast verkeerd :)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:45

Waarom kan je moeder haar auto niet verplaatsen?
Ik hoop voor je dat je niet alles zo dramatiseert als dit...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:45

Lisa_H schreef:

Hoe weet je dat nou? Je weet toch niet van wie de Seat is?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:46

Zou je misschien een foto kunnen maken van voren TS ?
Ik denk dat dat een duidelijker beeld geeft dan deze foto.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:46

TS niet bellen! maar er persoonlijk heen gaan.
De gemeente hoort dit op te lossen,niet jij en niet die vrouw v.d. Seat.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:48

Als je weet waar ze woont zou ik er even langs gaan. En anders je moeders auto gebruiken om boodschappen te doen?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:51

Jeetje pietje, wat een eerste wereld probleem.. :=
Op de koop/huurakte van je huis staat of de parkeerplaats bij jullie huis hoort of niet, daar kan je het zo op zien.

Zo niet; Jammer dan, dan moet je iets verder lopen.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:53

Nogmaals:

sunshine schreef:
Wat betreft je rug en de boodschappen, ik heb 2 jaar geleden een whiplash opgelopen, en daardoor had ik enorme nek en rugklachten.
Wat ik zelf deed was boodschappen in kleine beetjes tillen, dus niet 1 grote zware tas ineens.
Misschien een tip voor jou ?

" probleem " opgelost !
De andere auto staat gewoon juist geparkeerd.