Jij zou gaan slapen.Punt is, ze fietste op een plek waar een boerderij zo goed als naast staat, en ook genoeg bomen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jij zou gaan slapen.
LindyH schreef:Dat van die vrouw op de fiets kan ik me best voorstellen. Fietsbanden zijn niet dik genoeg, zeker als ze niet goed opgepompt zijn. Het metaal van de wielen zit dan heel dicht bij de grond. En wie weet stond die vrouw wel net met haar voet aan de grond, of fietste ze met paraplu.
Brainless schreef:LindyH schreef:Dat van die vrouw op de fiets kan ik me best voorstellen. Fietsbanden zijn niet dik genoeg, zeker als ze niet goed opgepompt zijn. Het metaal van de wielen zit dan heel dicht bij de grond. En wie weet stond die vrouw wel net met haar voet aan de grond, of fietste ze met paraplu.
Nee; in een auto ben je veilig omdat je onder/in een metalen kooi zit.
Op de fiets slaat de bliksem bv in je hoofd in... en dat overleef je zelden.
In een auto kom je niet in contact met de bliksem, omdat deze via de buitenkant (dak->zijkant->grond) van de auto loopt.
Het zal hier tegen een uur of 2 zijn. De paarden ga ik voor die tijd binnenhalen. Maar das op het moment normaal, de dazen zijn hier echt niet leuk meer en mijn paarden willen niet eens buiten zijn overdags
Die heb ik tegen 8 uur op de wei gezet, en als ik zo die kant op ga staan ze op me te wachten zo graag willen ze naar binnen. 
en als er feest is is me batterij leeg Dioxide schreef:Ik ben het vanuit Limburg al omhoog aan het blazen! Hier heeft het heel de ochtend lekker geklapperd![]()
@ TS: ik heb ook geen angst voor onweer, maar vroeger had ik het er ook niet op. Uiteindelijk ben ik me gaan pushen om naar de bliksem te gaan kijken en dan gewoon gaan tellen om te berekenen hoe ver dat het weg is. Op die manier was ik bezig met tellen, zodat die klap eigenlijk alleen maar een trigger was om het rekensommetje te maken. Klinkt idioot, maar het heeft me wel geholpen. Inmiddels zit ik bij fel onweer echt voor de ramen te kijken naar mooie bliksemschichten.
dat vind ik meestal niet zo leuk.