geef een man een lap vlees en je bent zo klaar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus kan wel tegen stootje!
Exponent schreef:.. hij antwoorde dat ik op dat vlak toch echt achterlijk ben en der niets van snap..
snap niet dat je met zo een gozer af wil spreken die je al via de sms zo kleineert ik had em echt compleet links laten liggen Exponent schreef:losse handen heeft hij absoluut niet. Is nog niet in de buurt van mijn lichaam geweest. Dat is in mijn ogen een heel positief iets!
Enkel dat groffe niet. Kan wel begrijpen dat ze continu tussen mannen zitten, en dat ze daarom iets minder tactvol zijn, maar algemene beleefdheid en respect tov elkaar mag niet ontbreken!
NathalietjeB schreef:Exponent schreef:.. hij antwoorde dat ik op dat vlak toch echt achterlijk ben en der niets van snap..
dat jij je eigen zo laat kleineren zeg![]()
snap niet dat je met zo een gozer af wil spreken die je al via de sms zo kleineert ik had em echt compleet links laten liggen
lizy29 schreef:Graag wil ik dit toch even recht trekken. Mijn broertje zit ook in het leger en ja als de mannen onderling praten en geinen gaat het er best wel eens wat harder aan toe maar buiten zijn groep is hij gewoon beleefd en respectvol naar andere toe. Dat deze jongen zo is heeft m.i. dus niets te maken met het feit dat hij veel tussen de mannen zit maar met zijn persoonlijkheid.
Exponent schreef:@lizzy, vrees toch dat het er bij hem wat inzit door steeds met zijn groep om te gaan. Hij woont ook op de kms, dus komt buiten een paar weekends per jaar enkel in contact met vrienden.
Exponent schreef:"Als je een reden weet wrrm niet, dan zie ik geen reden waarom we is niet opnieuw een keertje zouden afspreken en is iets gaan drinken?"
Heeft hij als eerste naar mij gestuurd, totaal out of the blue
Nu kan hij soms heel rechtuit antwoorden, als ik bijvoorbeeld gisteren vroeg om iets te doen, "ben niet in de stemming om u te zien"
mannen
Poiuytrewq schreef:mijn broer is sergeant en in al die jaren dat hij in het leger zit heeft hij vaak collega vrienden mee naar huis genomen, allemaal superleuke beleefde jongens!! volgens mij wordt er in het leger ook zwaar gehamerd op discipline...
veel plezier in ieder geval!
Boompje1985 schreef:Exponent schreef:wil inderdaad wel heel graag met hem op date.. !
Ik zeg doen!
Dames ook kom op ze gaat daten ze stapt niet in het huwelijks bootje met hem... Is het echt zo'n zak aardappelen dan kan ze hem nog dumpen hoor...