Op date met stoere militair.. Maar wat doen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Re: Op date met stoere militair.. Maar wat doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:44

Hahaha waarschijnlijk niet :')

geef een man een lap vlees en je bent zo klaar _O-

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 10:04

Bedankt voor jullie antwoorden allemaal!

Bedenk me zelf ook dat paintballen niet zo goed idee is, vooral aangezien hij inderdaad onmogelijk gaat missen :)
Verder ben ik helemaal niet makkelijk in bed te krijgen, en dat heb ik hem ook al duidelijk vermeld!!

En wat betreft het groffe... Ben de dochter van een houthakker en zit op een landbouwschool :) Dus kan wel tegen stootje!

Hij had me gisteren avond nog linkje gestuurd met goede film! Ik wou hem online zien maar lukt niet.. hij antwoorde dat ik op dat vlak toch echt achterlijk ben en der niets van snap.. Is opzich nog niet zo grof, maar heb hem even gemeld dat ik hem soms echt een klootzak vind. Daar verschoot hij wel van, en vroeg ook waarom..
Erna kreeg ik de rechstreekse link om de film te zien via fb doorgestuurd. Was wel fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:08

Omg sorry hoor maar als je je nu al achterlijk laat noemen vraag ik me af hoe laag jouw zelfbeeld is :n

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:09

Ze heeft er toch wat van gezegt?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:10

Volgens mij heeft hij verdomd weinig inlevingsvermogen. Ik denk toch dat jij nog die aardige vent van zeven jaar geleden in je hoofd hebt maar het lijkt er sterk op dat hij zwaar veranderd is door zijn beroep(uitzendingen enz). Onder dat grove gedoe zal nog wel steeds die aardige vent zitten maar gezien de hoeveelheid gesneuvelde relaties tussen uitgezonden militairen en hun partners lijkt het er sterk op dat veranderingen blijvend zijn (ptss bvb)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:10

quera schreef:
Ze heeft er toch wat van gezegt?

Maar dan nog, iemand die al zo begint... :n

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:12

Blijkbaar heeft hij zelf niet door hoe grof gebekt hij is. Dan is het dus een kwestie van hem erop wijzen wanneer je vindt dat hij respectloos tegen je praat. Als je daar duidelijk en direct feedback op geeft, krijgt hij misschien door dat je zo niet hoort te praten tegen de vrouw die je leuk vindt.

Op zijn reactie zou ik waarschijnlijk gereageerd hebben met: gelukkig ben ik niet de enige achterlijke, jij bent op het vlak van communicatie achterlijk. Denk ook niet dat het iets zou worden tussen mij en hem :+

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 10:14

Heb er inderdaad meteen op gereageerd, laat dat nu niet echt zeggen van me..

Mijn "hoop" blijft een beetje dat hij in real life tactvoller is dan over sms.

Al vrees ik inderdaad dat hij te hard veranderd is tegenover vroeger.

Achja, we zien straks wel!!

@sassol, zo zou ik ook moeten proberen te reageren, maar kom in zulke situaties meestal nooit op een goed weerwoord!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:14

Exponent schreef:
.. hij antwoorde dat ik op dat vlak toch echt achterlijk ben en der niets van snap..

dat jij je eigen zo laat kleineren zeg := 8)7 snap niet dat je met zo een gozer af wil spreken die je al via de sms zo kleineert ik had em echt compleet links laten liggen
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 20-06-13 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:14

Exponent schreef:
losse handen heeft hij absoluut niet. Is nog niet in de buurt van mijn lichaam geweest. Dat is in mijn ogen een heel positief iets!
Enkel dat groffe niet. Kan wel begrijpen dat ze continu tussen mannen zitten, en dat ze daarom iets minder tactvol zijn, maar algemene beleefdheid en respect tov elkaar mag niet ontbreken!

Graag wil ik dit toch even recht trekken. Mijn broertje zit ook in het leger en ja als de mannen onderling praten en geinen gaat het er best wel eens wat harder aan toe maar buiten zijn groep is hij gewoon beleefd en respectvol naar andere toe. Dat deze jongen zo is heeft m.i. dus niets te maken met het feit dat hij veel tussen de mannen zit maar met zijn persoonlijkheid.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:16

Hmm klinkt niet goed hoor deze gozer als ik heel eerlijk bent. Niemand noemt mij achterlijk en mag blijven. Dat is toch echt een grens waar je niet over hoeft te gaan. En helemaal omdat zo doorgaans naarmate een relatie vorderd mensen toch een stuk(je) minder beleefd worden, in het begin ben je op je liefst, dus dit dan alleen maar erger wordt. Of je moet een type zijn die het fijn vind om zo te communiceren met je partner.. Lekker voorbeeld trouwens ook voor eventueel kinderen later..

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:19

NathalietjeB schreef:
Exponent schreef:
.. hij antwoorde dat ik op dat vlak toch echt achterlijk ben en der niets van snap..

dat jij je eigen zo laat kleineren zeg := 8)7 snap niet dat je met zo een gozer af wil spreken die je al via de sms zo kleineert ik had em echt compleet links laten liggen

+1

TS volgens mij romantiseer jij het beeld dat je van hem had en negeer/vergoelijk je de negatieve dingen die op dit moment gebeuren.

Als ik jou was geweest had hij gelijk op zijn berichtje een reactie gekregen in de trant van dat jij beter waard bent en dat je hem niet meer wenst te spreken of zien.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:20

lizy29 schreef:
Graag wil ik dit toch even recht trekken. Mijn broertje zit ook in het leger en ja als de mannen onderling praten en geinen gaat het er best wel eens wat harder aan toe maar buiten zijn groep is hij gewoon beleefd en respectvol naar andere toe. Dat deze jongen zo is heeft m.i. dus niets te maken met het feit dat hij veel tussen de mannen zit maar met zijn persoonlijkheid.

Helemaal mee eens!

@TS, zo te horen wil jij wel graag met hem op date. Gewoon doen, maar verwacht er niet teveel van zou ik zeggen. Als hij zo al reageert via sms/WA ben ik erg benieuwd hoe hij IRL reageert... dan nemen sommige mensen helemaal de moeite niet meer om na te denken voordat ze iets zeggen.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 10:23

Ben absoluut niet het type dat zulke commentaar fijn vindt, en heb hem dat ook gemeld. Aan zijn reactie te zien achteraf denk ik ook wel dat hij inzag dat hij te ver was gegaan!

@lizzy, vrees toch dat het er bij hem wat inzit door steeds met zijn groep om te gaan. Hij woont ook op de kms, dus komt buiten een paar weekends per jaar enkel in contact met vrienden.

Ga in elk geval vanmiddag afwachten, voor zelfde geld is hij ontzettend aangenaam.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 10:24

wil inderdaad wel heel graag met hem op date.. ! :Y)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:39

Zou ik zeker doen! Have fun! Maar wel duidelijk zijn..

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:43

Mijn ervaring is juist dat mannen IRL communicatief een stuk sterker zijn dan via SMS

Veel plezier vandaag TS!

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:45

Exponent schreef:
@lizzy, vrees toch dat het er bij hem wat inzit door steeds met zijn groep om te gaan. Hij woont ook op de kms, dus komt buiten een paar weekends per jaar enkel in contact met vrienden.

Hierin praat je zijn gedrag eigenlijk weer goed. Ik ben er van overtuigd dat hoe je met andere mensen omgaat een keuze is. Hij kiest er in dit geval dus voor om zich hetzelfde naar jou te gedragen als naar zijn groep en zich niet meer respectvol op te stellen.

Ik wens je veel plezier op je date maar ik denk dat dit wel belangrijk is om in je achterhoofd te houden. Kijk naar hem hoe hij echt is en niet hoe jij graag zou willen dat hij is. M.a.w. zet je roze bril af.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:48

Exponent schreef:

Ik zeg doen!

Dames ook kom op ze gaat daten ze stapt niet in het huwelijks bootje met hem... Is het echt zo'n zak aardappelen dan kan ze hem nog dumpen hoor... :j

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:52

Exponent schreef:
"Als je een reden weet wrrm niet, dan zie ik geen reden waarom we is niet opnieuw een keertje zouden afspreken en is iets gaan drinken?"

Heeft hij als eerste naar mij gestuurd, totaal out of the blue

Nu kan hij soms heel rechtuit antwoorden, als ik bijvoorbeeld gisteren vroeg om iets te doen, "ben niet in de stemming om u te zien"

mannen :')

nou nou, niet in de stemming.. Pardon!?
Staar je niet blind op een man, het kan niet altijd leuk zijn en iedereen heeft zijn ups en downs maar als hij in de "verliefde " periode al zo doet..
Probeert hij je echt niet gewoon in bed te krijgen? ( als jij dat ook alleen wil is dat prima natuurlijk maar laat je er niet voor gebruiken en daarna als een vuile doek aan de kant zetten.)

Wat ik probeer te zeggen is dat je je verwachtingen misschien wat bij moet stellen...

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:53

Ga gewoon lekker op date en dan zie je toch wel? Het is geen zaak van leven of dood toch? En als je hem lekker vindt duik je er gewoon het bed mee in en daarna zeg je hem eventueel vaarwel. Lang leve de lol hoor! :Y)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:54

Hier 1 met hetzelfde probleem.
Jaar geleden een jongen leren kennen, nummers uitgewisseld en nog steeds contact blijven houden.
Het enige wat hij op WhatsApp vraagt is, wat ga je doen vanavond en wanneer daten.
Laatst zouden we wat afgesproken maar niks meer van hem gehoord.
Vond het een beetje een rare actie dus ook 'dood laten bloeden'.
Ik voelde me er niet goed bij.
Als je twijfelt, niet doen :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:59

ik zou ook lekker op date gaan, je hebt van niet mensen die op internet/sms communicatief zwaar onhandig zijn. ik zou niet afhaken op een sms.

ik zou alleen wel afknappen als hij irl net zo doet.

mijn broer is sergeant dus zit al jaren in het leger en hij heeft hij vaak collega vrienden mee naar huis genomen, allemaal superleuke beleefde jongens!! volgens mij wordt er in het leger ook zwaar gehamerd op discipline...

veel plezier in ieder geval!
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 20-06-13 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 11:01

Poiuytrewq schreef:
mijn broer is sergeant en in al die jaren dat hij in het leger zit heeft hij vaak collega vrienden mee naar huis genomen, allemaal superleuke beleefde jongens!! volgens mij wordt er in het leger ook zwaar gehamerd op discipline...

veel plezier in ieder geval!

Absoluut. Discipline en respect naar elkaar toe zeker tijdens dienst is zeer belangrijk. In de vrije tijd word er echt wel gegeind maar zo maar schelden.... :n

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 11:14

Boompje1985 schreef:
Exponent schreef:

Ik zeg doen!

Dames ook kom op ze gaat daten ze stapt niet in het huwelijks bootje met hem... Is het echt zo'n zak aardappelen dan kan ze hem nog dumpen hoor... :j

Ik sluit me hierbij aan. Niet geschoten is altijd mis ts