Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Koppie omhoog, je kan alles aan, niet linksom dan rechtsom.. Ook voor jou is er altijd wel een plekje ergens, er is al een superlieve bokker die je uit de brand kan helpen. Je pa is inderdaad onredelijk maar zowel jij als hij kunnen daar weinig aan doen, hij is zelf denk ik ook het beste gebaat bij hulp. Ik hoop dat jullie snel weer samen kunnen praten en verder kunnen, tis wel je pa hoe rot het soms ook is!
Heeel goed gedaan!
ik ben op het moment echt heel blij en ookal is mijn moeder al 2 jaar en 1 maand overleden ik voel dat ze trots op me is dat nu mijn papiertje in me zak heb, nouja die ga ik 3 juli met de diploma uitreiking ophalen, jammer dat me mams er niet bij kan zijn

IZEP schreef:Wat een verdrietig verhaal. Wat is het toch fijn dat je zo heel af en toe in je leven een bijzonder iemand tegen komt die je wilt helpen. Soms komt hulp uit onverwachte hoek. Heel lief van Malih! Weet dat er altijd crisisopvang is, waar dan ook. Misschien niet in je eigen woonplaats maar je hoeft echt niet op straat te slapen. Indien je er psychisch zo doorheen zit is een opname op de paaz ook nog een mogelijkheid. Hopelijk vindt je maatschappelijk werkster snel een oplossing. Fijn dat ze haar best voor je gaat doen!
Heel knap van je overigens dat je ondanks alles toch je diploma hebt gehaald, ook ik ben midden in mijn examens op straat gegooid dus been there, done that. Toppertje ben je, hou vol! Ik begrijp dat je het nu allemaal even niet meer ziet zitten, echt, maar vergeet niet dat het ook weer beter wordt! Je moeder zal zo trots op je zijn!
AdnerB schreef:gefeliciteerd
verder zit je wel in een kl*te situatie..
je bent op de goede weg..hou vol!