Die slachtoffers, da's inderdaad een spijtig feit. Met een stiefpa die motor rijdt, een oom die ooit BK op circuit reed (overleden) en nog een paar motorliefhebbers in de familie let je inderdaad op zo'n dingen. Ik mag zelf niet meer rijden door blijvend letsel na een bekkenbreuk.
Als hij voorzichtig is en niet als een halve gare gaat rondracen valt het allemaal nog goed mee, hoef je je geen zorgen in te maken. Wat ik zelf als bijzitter het meest irritante vond zijn mensen die in de file staan, jou zien afkomen en ook expres nog even dichter tegen de rij naast hun gaan staan zodat je er toch maar niet tussen zou kunnen

Of halve garen die je aan het stoplicht gaan uitdagen om even lekker tegen elkaar op te starten als het groen wordt. Zolang hij daar het hoofd aan kan bieden zit je relatief safe.
Mijn idee zou zijn: hij wil vaak werken, dan moet hij ook maar wat moeite doen om quality time met jou door te brengen. Vind niet dat hij moet verwachten dat jij de hele tijd heen en weer pendelt. Probeer af te spreken voor 1 avond in de week die helemaal van jullie is, dat hij dan ook misschien gewoon wat vroeger stopt op het werk bij zijn vader.
En nog wat: als hij plots keihard gaat werken en hij zet alles zomaar op zijn spaarboek, dan is er altijd risico dat het bij de fiscus plots gaat opvallen. Helemaal als hij maar x dagen ingeschreven staat als jobstudent en er komt plots €4000 op de rekening.
De dagen die hij in het zwart werkt is hij ook helemaal niet verzekerd.