Ik lust geen alcohol en ik vind het best vervelend...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:23

_Micha_ schreef:
mang schreef:
Echt dronken zijn is ook niet leuk hoor, dat je niks meer weet en wakker word in je eigen kots := Ik vind zelf flink aangeschoten het 'leukst' en heb gelukkig een hele goede rem dus weet altijd precies op tijd te stoppen.

Heb je wel eens liefmans of jillz (red) op? Liefmans is gewoon cassis (ookal vind ik het niet te zuipen) en die jillz red is ook heel zoet..

Jillz of liefmans vind ik nog steeds ranzig omdat ik ergens nog de alcohol smaak proef :j
(oke ik ben dan wel niet de ts :') )

Verder ben ik wel zo'n control freak (of braverik :') ) dat het me echt vreeeeeselijk om aangeschoten te zijn (of nog erger, dronken) en niet meer helemaal de controle over jezelf te hebben :Y)

Ik ben ook een controlfreak en juist dat lossige gevoel maakt het zo lekker :+

Ik vind jillz en liefmans ook niet te pruimen maar lust niets van zoete drank/mixjes. Drink altijd (droge) wijn of bier :+

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:23

Had het al door, niet erg :)

NikkivanOlst

Re: Ik lust geen alcohol en ik vind het best vervelend...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:24

Ik kan niet tegen alcohol maar lust het wel :) Maar ik drink het dan ook niet omdat ik er écht ziek van kan worden, en weetje, losgaan kan ook gewoon zonder alcohol :Y)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:30

Dat de ts het jammer vind dat ze het niet lust hoeft toch niet gelijk te zijn om het ladderzat worden. Wat dacht je van.gezelschapsdrinken? Op een terrasje of etentje vind ik het een fijne saamhorigheid geven.

Helaas krijg je soms best vieze wijnen. Vaak is zoete witte wijn beginnerswijn en leer je daarna rose en droge witte.
Ik vind.zoete niet lekker, te zoet en rode is voor het koken, niet te drinken dat spul ;) Bier is ook.lekker. Vind het fijn omdat het zoete segment, ook fris, me allemaal niet zo smaakt.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:32

Als je gaat eten en 3 pakken een pizza, nummer 4 pakt een kapsalon, word die dan ook raar aangekeken, als je het gaat bekijken als 'samenhorigheid' ?
Gewoon een vraagje.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:33

Pizza is toch evengoed.junkfood.dan kapsalon...

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:34

Ja oké, als je dan ivm je (afval/sport)dieet een salade pakt, of een gezond iets.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:35

F_Orumster schreef:
Dat de ts het jammer vind dat ze het niet lust hoeft toch niet gelijk te zijn om het ladderzat worden. Wat dacht je van.gezelschapsdrinken? Op een terrasje of etentje vind ik het een fijne saamhorigheid geven.

Helaas krijg je soms best vieze wijnen. Vaak is zoete witte wijn beginnerswijn en leer je daarna rose en droge witte.
Ik vind.zoete niet lekker, te zoet en rode is voor het koken, niet te drinken dat spul ;) Bier is ook.lekker. Vind het fijn omdat het zoete segment, ook fris, me allemaal niet zo smaakt.

Fijne samenhorigheid.. Door allemaal alcohol te drinken? :')

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:36

Ik denk dat iemand gewoon zelf mag bepalen wat hij eet of drinkt? := dat bepaald de rest niet.
Als iedereen blowt, moet jij dan ook maar een jointje pakken om er bij te horen?....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:37

xSlvna schreef:
Als je gaat eten en 3 pakken een pizza, nummer 4 pakt een kapsalon, word die dan ook raar aangekeken, als je het gaat bekijken als 'samenhorigheid' ?
Gewoon een vraagje.

Het gesprek komt meestal wel wat beter op gang na 2 glaasjes wijn dan na een pizza of een kapsalon, dus dat is echt geen vergelijking :+

Ik vind het zo grappig, als ik in het echt tegen iemand zeg dat ik nuchter uitgaan niet leuk vind, stemt iedereen altijd in... Op internet ís het meteen 'uuh, ben je niet leuk genoeg van jezelf ofzo >;) ? '...

En als je wakker wordt in je eigen kots ben je het stadium van gewone dronkenschap wel voorbij vind ik, dan ga je meer richting (kortdurende) alcoholvergifting imo :D Dat kan niemands bedoeling zijn :') .

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:37

Als je best op.chique gaat en.je neemt dan sinad waar anderen wijn.nemen, dan voelt dat voor.mij.als.iets knus, gemeenschappelijks. Maar ik kan.wijn.dan ook wel.waarderen... Als ik bob ben, drink ik de eerste altijd wijn mee voor dit gezellige en.dan.op water. Het is voor mij dan.een beetje als een.kaarsje op de tafel ;)

Dronken worden boeot me niet.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:39

Hmm blijkbaar ben ik gewoon in goed gezelschap dat er geen drank nodig is om op gang te komen :')

(Overigens krijg in mijn frisdranken ook wel in een wijnglas omdat de gastvrouw het mooier vindt staan :) )

Maar wat ik wel erg vervelend vind is; jij drinkt niet, dus jij bent de BOB :? Alsof niet drinken gelijk staat aan gelijk maar altijd taxi spelen. Ja daahaaaag :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:44

vuurneon schreef:
Hmm blijkbaar ben ik gewoon in goed gezelschap dat er geen drank nodig is om op gang te komen :')

(Overigens krijg in mijn frisdranken ook wel in een wijnglas omdat de gastvrouw het mooier vindt staan :) )

Maar wat ik wel erg vervelend vind is; jij drinkt niet, dus jij bent de BOB :? Alsof niet drinken gelijk staat aan gelijk maar altijd taxi spelen. Ja daahaaaag :D

Bob vind ik niet fijn, taxi wel, gelijk vragen wat het schuift, kom je (gezien je goedkope frisdrankjes) wss ook nog met winst thuis aan. :')

Ben zelf ook lekker 'losbundig' als het mijn omgeving dat ook is/nodig heeft, zonder alcohol, maar niet zoals de meerderheid asociaal omdat ik wél nog mijn lichaam netjes beheers. (geen geschreeuw, overdreven gekakel...)

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:45

Ik ben 32 jaar en hou ook nog steeds niet van alcohol ;-) Maar heb echt niet minder lol dan de mensen die wel drinken hoor :D Enige nadeel is dat ik altijd de bob ben.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:45

ik ken het ook wel een beetje. Als ik een etentje heb en er wordt wijn geschonken krijg ik soms automatisch iets terwijl ik het echt niet lekker vind smaken. Een biertje af en toe is prima, maar ook dat is niet iets wat ik zeg ja, dat is nu lekker.
Zoals wkd vind ik zelf dan wel oke, maar dit is dan ook heel erg zoet, maar verder ben ik ook niet echt van de alcoholische drankjes. En zoals eerder genoemd in het topic, dan ben ik mooi de bob :) Ook geen probleem! En ik kan nog steeds minstens zo gek doen of minstens zulke stomme dingen doen! :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:47

Tuurlijk is drank niet nodig om het leuk te hebben, maar soms is het wel leuk om een paar glaasjes op te hebben!
Ik ga soms helemaal nuchter uit en soms drink ik wat, is maar net waar ik zin in heb en wat de stemming in de groep is.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:47

Ik deel.de mening dat je geen.drank nodig hebt om plezier te hebben hoor, ga vaak nuchter op stap (vaker dan drinkend). Ben meestal ook bob (voor mezelf, woon nl altijd ver weg).

Zoals een ander het voorgerecht gezellig bij samenkomen vind horen vind.ik.dat met een wijntje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:49

Gewoon een hoop proberen, een baco is wel erg lekker, gewoon cola maar wat zoeter!

Ik drink zelf amper tot niet, heel soms is op een feestje een glaasje en dat is het, maar ik ben ook (pas) zestien. Mijn ouders vinden het goed als ik drink maar met mate.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:50

En ik vind baco weer net hoestdrank, bah ;)

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:50

Ik ben 21 jaar en tot nu toe nog geen een drankje met alcohol gevonden dat ik echt lekker vind en mijn plezier zou gaan drinken. Dat ik nog wat jonger was, werd ik er altijd raar op aangekeken en wilde ik af en toe wel wat leren drinken. Nu kan het mij niets meer schelen. Wat heeft het voor mij voor voordeel om te gaan drinken? Niets..

Nee hoor, ik heb het geaccepteerd en het kan mij ook niets meer schelen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:51

F_Orumster schreef:
En ik vind baco weer net hoestdrank, bah ;)

Met bacardi Razz is het niet lekker, met Limon wel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:13

Nou ik voel me soms even belabberd na een nachtje stappen op cola als na een nachtje stevig doorzakken :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:18

doemaar schreef:
Je moet gewoon verschillende dingen proberen... Je heb ook mixjes of drankjes wat je weg drink als limonade :P

Precies, er zijn zoveel verschillende soorten.. heb je bijv. wel eens jillz gehad of hoe het ook heet.. dat drinken de dames in mijn vriendengroep ;)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:21

Varekaj schreef:
Nou ik voel me soms even belabberd na een nachtje stappen op cola als na een nachtje stevig doorzakken :')

Ja dat heb ik ook wel eens, raar is dat :')

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:21

Ik vind alcohol ook nog steeds vies... Echt heel vies... Dus ik drink gewoon niet, makkelijke en vooral ook goedkope oplossing :D