_Micha_ schreef:mang schreef:Echt dronken zijn is ook niet leuk hoor, dat je niks meer weet en wakker word in je eigen kotsIk vind zelf flink aangeschoten het 'leukst' en heb gelukkig een hele goede rem dus weet altijd precies op tijd te stoppen.
Heb je wel eens liefmans of jillz (red) op? Liefmans is gewoon cassis (ookal vind ik het niet te zuipen) en die jillz red is ook heel zoet..
Jillz of liefmans vind ik nog steeds ranzig omdat ik ergens nog de alcohol smaak proef![]()
(oke ik ben dan wel niet de ts)
Verder ben ik wel zo'n control freak (of braverik) dat het me echt vreeeeeselijk om aangeschoten te zijn (of nog erger, dronken) en niet meer helemaal de controle over jezelf te hebben
Ik ben ook een controlfreak en juist dat lossige gevoel maakt het zo lekker

Ik vind jillz en liefmans ook niet te pruimen maar lust niets van zoete drank/mixjes. Drink altijd (droge) wijn of bier
Ik vind zelf flink aangeschoten het 'leukst' en heb gelukkig een hele goede rem dus weet altijd precies op tijd te stoppen.
)
Bier is ook.lekker. Vind het fijn omdat het zoete segment, ook fris, me allemaal niet zo smaakt.
? '...
Dat kan niemands bedoeling zijn
Alsof niet drinken gelijk staat aan gelijk maar altijd taxi spelen. Ja daahaaaag