Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:Jep maar daar leek ze niet zo blij mee en de andere opties lijken me niet echt haalbaar... Mja.. Sowieso als je niet kan werken en dan nog een hele hoop eisen wil stellen aan het huis en je buren denk ik dat je jezelf gewoon vast zet.
antje_vip schreef:Willeke: werkend leren zou juist een probleem gaan worden denk ik. Ik kan heel goed de theorie onthouden maar de praktijk gaat juist altijd fout.
Chantal: de situatie die jij noemt daar kan ik juist niet tegen, ik wen daar niet aan. Ik heb 2 jaar op kamers gewoond een daar had ik ook een gehorig plekje; ik kan het niet.

_Daniella schreef:Ik vind 2000,- echt weinig voor alles
Aranel schreef:_Daniella schreef:Ik vind 2000,- echt weinig voor alles
Vind ik ook!! Ik wil per se alles nieuw (wel gewoon Ikea/Leen Bakker) en zit nu tegen de 3000 aan en dan heb ik nog geen elektronica. Maar goed, daar heb ik voor gespaard.
TS: wat zou jij zelf het allerliefst willen? En waar ben je eventueel bereid om wat op in te leveren?
Aranel schreef:_Daniella schreef:Ik vind 2000,- echt weinig voor alles
Vind ik ook!! Ik wil per se alles nieuw (wel gewoon Ikea/Leen Bakker) en zit nu tegen de 3000 aan en dan heb ik nog geen elektronica. Maar goed, daar heb ik voor gespaard.
TS: wat zou jij zelf het allerliefst willen? En waar ben je eventueel bereid om wat op in te leveren?