Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:43

Op je werk heel nodig naar de wc moeten. En je broek naar beneden trekken en ineens een harde
klap horen .. Je kijkt je om en ziet ineens de terminal (scanner voor de producten) in de wc liggen!
Dus snel dat ding eruit en gaan plassen. vervolgens batterij eruit trekken en ding gaan droog wrijven
en leegschudden.

Daarna na je pauze zielig naar je collega lopen en vertellen hoe dom je bent geweest. Gelukkig kostte
het me niets, maar was wel even bang :P
Ding is gewoon vervangen, maar godsiemikkie!

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:48

Hahah, ik was eens op een huis feestje, en ik moest plassen. toen ben ik boven de pot gaan hangen, maar alles liep gewoon mn broek in. (had ook wel een glaasje op ) ik had dus een vet natte broek voor de rest van de avond! :o :+

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:48

Toen ik klein was hadden we een feest in een grote feestlocatie binnen

en ik moest naar de wc dus ik ging en ik kreeg de deur niet meer open. Ik heb daar letterlijk 3 uur gezeten. en mijn ouders hebben zich rotgezocht. ook de wcs maar ik zat in een wc die niet bij de zaal hoorde maar die kon ik niet vinden dus ik was naar een ander gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:49

Nou :o .. ik werk op kantioor en heb weinig vrouwlijke collega's.
Er zijn 4 dames toiletten op 3 verdiepingen en ik gebruikte als enige de WC op de 1e verdieping.

Ik moest even een grote boodschap doen en vergat ( wel vaker ) de WC op slot te doen en zat ff op m'n gemakkie..
Nou je voelt hem al aankomen , ineens trekt een collega de deur open en wil direct naar binnen stappen , ze snuift , trekt een walgelijk gezicht en gooit de deur weer dicht :') :') ..

Nou ik heb de hele dag met een rooie kop rondgelopen hahaah.
Ze was wel zo lief het voor haar te houden.
Onze monteurs hadden genoten van het verhaal als ze het zou vertellen.

doe nu wel standaard de deur op slot _O-

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:50

Ik lees met verbazing dit topic... omg :D

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:52

Dioxide schreef:
Dames, het is inderdaad serieus.. En die boterham is alláng op voordat je je kont afveegt hoor. Ik zie serieus het probleem niet helemaal :+ Ik ontbijt zelf vaak gewoon op de bank, maar mijn vriend heeft iets krapper de tijd 's morgens en die eet dan rustig zijn boterhammetje op het toilet op.

Overigens; mijn vriend produceert ook wel eens een enorme putlucht en dan ga ik wel een stukje verder staan. Maar op de een of andere manier is dat altijd het kletsmoment van de dag, ja, of op het aanrecht in de keuken tijdens het koken. Net wat er eerder aandient.

*daaaag, Bokt-reputatie... :+ *

Ik vind het serieus ranziger om op een festival Dixie te moeten gaan, dan dat je gezellig staat te kletsen thuis waar alles schoon en vertrouwd is.

En diox vertelt idd de waarheid.. ik ben levend bewijs en getuige.. (nu heb ik ons beide reputatie de nek omgedraaid) :p

Mijn meest vreemde wc moment, dat was op mn eerste stal.. daar hadden we een toilet bij de stallen.. ik was de laatste die avond en liet de wc deur op een kier staan.. ik had blijkbaar sjitskes box niet goed dicht gedaan en ze kwam een vrolijk kijken wat ik aan het doen was.. :p

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:53

Seven schreef:
Een topic naar mn hart whahaha,
Wij praten ook gewoon tegen elkaar hoor tijdens wc bezoek niets mis mee. Ik heb veel maag darm klachten dus wel zo gezellig als je daar steeds zit.

Mijn beste wc bezoek ooit was tijdens een etentje als ik er aan denk schiet ik weer in de lach. Ik ging in dat restaurant even plassen en zat stiekem op mn telefoon wat te lezen even wat tijd voor je zelf voeten wat omhoog etc. Nou kwam er een vrouw binnen die onder de deuren door keek of er niemand was en ging toen uitgebreid bouten. De geluiden die zei produceerde Nnnggggg nnggggg en dat ging vrij lang door tot op een bepaald grote plons spetter plons en een zucht van verluchting, zei ik hehe die is er uit, lucht op he, floepte me er zo uit := Je hoorde gewoon de schaamte heb haar in de 30 min dat we er nog zaten niet uit de wc zien komen arme vrouw :o

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHA

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:53

Op de camping had ik dus daadwerkelijk wel mijn hokje op slot gedaan. Tot iemand hem ineens open trok. Bleek het slot niet goed te werken. Schrok me rot als klein meisje!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:56

nine1987 schreef:
En diox vertelt idd de waarheid.. ik ben levend bewijs en getuige.. (nu heb ik ons beide reputatie de nek omgedraaid) :p

Mijn meest vreemde wc moment, dat was op mn eerste stal.. daar hadden we een toilet bij de stallen.. ik was de laatste die avond en liet de wc deur op een kier staan.. ik had blijkbaar sjitskes box niet goed dicht gedaan en ze kwam een vrolijk kijken wat ik aan het doen was.. :p

Het gaat me niet om de waarheid :')
Maar, jij weet ook. hoe wij hier thuis zijn qua opvattingen enzo. Who gives a fiets? Bij elkaar de badkamer op lopen oid vind ik persoonlijk minder genant dan dat je zo ladderzat bent dat je jezelf onderschijt en anderen er mee opzadelt.

Dat verhaal van Sjitter heb je nooit verteld trouwens :D
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 13-06-13 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:56

loveslimpie

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:05

geweldig al die verhalen, even iets anders dan examens :P

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:05

Toen ik zindelijk aan het worden was had ik een rare verbintenis met mijn drolletjes volgens mijn moeder. Die drolletjes mochten niet door het toilet omdat ik dat zielig vond.... Resultaat: ik ging dan stiekem achter de bank poepen :oo Is uiteindelijk helemaal goedgekomen; we hebben met de hele familie een uitgebreide afscheidsceremonie gehouden bij de wc voor drollie en toen was het voor mij wel goed (en ging alles keurig in de pot i.p.v. achter de bank :evaw:

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:08

Volgens ons mam was ik vroeger trouwens doodsbang voor de wc :\ Schiet me ineens te binnen!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:13

Rytir schreef:
Toen ik zindelijk aan het worden was had ik een rare verbintenis met mijn drolletjes volgens mijn moeder. Die drolletjes mochten niet door het toilet omdat ik dat zielig vond.... Resultaat: ik ging dan stiekem achter de bank poepen :oo Is uiteindelijk helemaal goedgekomen; we hebben met de hele familie een uitgebreide afscheidsceremonie gehouden bij de wc voor drollie en toen was het voor mij wel goed (en ging alles keurig in de pot i.p.v. achter de bank :evaw:

Hahahahaha _O- _/-\o_

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:15

Geweldige verhalen hierzo!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:15

Rytir schreef:

_O- Hahaha hier moest ik toch wel even hardop om lachen! :')

lieskehh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:18

Rytir schreef:

wuhahaha hilarischh _O- _O-

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:19

Haha leuke momenten zo te lezen :') ik praat ook gewoon met mijn vriendin als ze moet plassen hoor, met poepen houd ik wat meer afstand vanwege de stank haha! :+
Ik zou me echt ongemakkelijk voelen als ik het de hele tijd moet ophouden en om buikpijn te krijgen...

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:23

zwanepol schreef:
Voor het eerst op een wc in het ziekenhuis....He, waar is dat touwtje dan voor?
En dan staan er ineens een paar verpleegsters voor je deur die je willen komen redden en al bezig zijn met de deur open maken, neeeeeee! Foutje bedankt! ha,ha! :oo

Ik heb dat ook eens gehad, maar dan op school in de gymzaal :') Ik dacht dat dat touwtje voor het doortrekken was, vond het een rare positie voor een doortrektouw, maargoed, dus ik trek eraan, gaan er een alarm af... Leuk hoor, was net mijn eerste week op die school :=

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:28

Bij een s snackbar opgesloten zitten in een wc... met een broertje die eerst heel erg bleef staan lachen voor die een medewerker ging halen..

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:30

Een raar moment had ik toen de kip van ons de wc opgewaggeld kwam :') hahaha deur was ook niet helemaal dicht want ik was alleen thuis.Hoor ik opeens bwooaahhhkkkk,gaat de deur nog verder open en werd ik bekeken door mrs.chicky _O- hahahaha Ik moest er zelf wel even hard om lachen op de pot,zoiets maak je ook niet elke dag mee :') (alhoewel hier elke dag wel iets grappigs gebeurd :D hihi)
Laatst bijgewerkt door funnyhorses op 13-06-13 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:30

Ik had maandag trouwens dat ik op stal naar de wc ging. Je hebt 2 deuren, een dan loop je het stukje in voor handen wassen enzo, en daarna was een deur, en daarachter de wc. Ik loop dus die eerste deur door en ik liep niet meer verder... Er zat een JOEKEL van een zwarte spin boven de tweede deur, en ik wou niet onder de deurpost door. Ben altijd bang dat ze een leuke move gaan maken en zich op mij laten vallen :o Ik even naar de kantine, zaten 2 mannen, ik heel lief gevraagd of een van hun niet bang voor spinnen is. gelukkig niet... Dus die heeft de spin weggehaald... En die man ook nog doodleuk zeggen: Zo groot is hij toch niet?

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:35

Op mijn vorige stal, nam ik vroeger toen ik klein was mijn shetlander mee de wc in :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:39

Ik heb weleens dat ik de wc niet uitkom. Omdat mijn Berner voor de deur ligt. Gang is niet zo breed. En hij past precies ertussen. Dus dan ligt hij met zijn achterpoten tegen de wc aan. En aan de kant gaan doet ie niet.

Of je wilt naar de wc toe, maar dan moet je hem eerst aaien voordat hij aan de kant gaat _O- Want hij gaat gewoon plat op zijn rug liggen.

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:40

Ik heb een keer mijn ring in de wc @school laten vallen, bah!
En ik vergeet ook nooit meer dat ik op de kleuterschool de deur nooit op slot durfde te doen (nadat ik een x een restaurant bij elkaar heb geschreeuwd omdat ik de deur niet meer open kreeg) en dat er een klasgenootje enthousiast de deur open trok!