Dus denk dat je best wat mee mag nemen, als het maar in overleg is ofzo. En niet de antieke klok ofzo

Verschrikkelijk dit soort geneuzel over een erfenis. Niks willen, maar verder ook totaal niet mee werken..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sammie schreef:Niks meenemen schijnt overigens ook niet helemaal waar te zijn. De vader van een collega is vorig jaar overleden en die weigerde de erfenis ivm schulden. Die durfde ook niks mee te nemen uit dat huis Toen kwam de notaris toch nog met foto’s en wat persoonlijke items aanzetten.
Dus denk dat je best wat mee mag nemen, als het maar in overleg is ofzo. En niet de antieke klok ofzo
Verschrikkelijk dit soort geneuzel over een erfenis. Niks willen, maar verder ook totaal niet mee werken..

pipo schreef:ze heeft een testament ,alles wordt gewoon verdeeld en dat zal me verder ook een worst wezen, maar zij wil verder niks ondernemen en belemmerd de voortgang.
Ik ben hoofdaansprakelijke of hoe dat heet, dius als de rekening leeg is en het gas en licht enzo betaald moet worden komen ze dadelijk eerst bij mij verwacht ik. De notaris kan dingen betalen zolang er geld is. Aan onroerendgoed zonder geld kost t alleen maar. Snap je? Dat kan ik strakjes echt niet ophoesten.