Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maarja, dan ga je gewoon een grens over en is het niet meer fatsoenlijk...
Japke_Z schreef:Dobel schreef:heb ze overigens niet mee terug genomen, waren andere mensen zat waar ze mee terug konden. Mijn vriend vond mij 'hard' maar ik ben het wel spuugzat.. '
En je vriend vind het wel best dat jij voor slet, kreng en poedersuiker wordt uitgemaakt? Dan zou ik ook een nieuwe vriend zoeken...
smurffie schreef:Mag ik even advocaat van de duivel spelen?
Ik zeg niet dat dit zo is maar houd de optie open.
Het zijn de vrienden van jou vriend en niet van jou maak ik uit het verhaal op?
Claim jij je vriend niet teveel in de ogen van die vrienden? Spiegelen ze jou gedrag niet om jullie in te laten zien dat dat voor hun ook niet leuk is?
Laat je je vriend wel eens alleen met zijn vrienden op stap gaan?
Ik heb een vriendin waartegen je kon vertellen wat je vond maar begreep je dan gewoon niet.
Tot we 1 avond hun gespiegeld hebben en toen vonden ze ons een partij vervelend. Toen ik ze vroeg wat zij normaliter anders deden was de boodschap wel duidelijk en hebben ze zich goed aangepast.
Vanillia schreef:Laat ze lekker hun eigen auto kopen, komop zegVind jouw reactie niet meer dan terecht. Belachelijk dat iemand jou gaat vertellen dat je maar eerder weg moet op je werk omdat zij mee willen rijden.
Citaat:...En vervolgens schuift ie het ook nog eens op jou: het sms-je wordt beantwoordt met JIJ wil geen taxi meer spelen. Hij had moeten schrijven IK of WIJ...
).Tabaluga12 schreef:Ik zou mijn vrienden noooooit of te nimmer benzinegeld laten betalen, dat vind ik echt absurd tussen vrienden en krenterig. Als ik toch al ergens heen ga en mijn vrienden willen meerijden dan is dat geen enkel probleem en kost dat geen cent!
Dobel schreef:klopt yamadeva, hij geeft me wel gelijk maar durft het niet echt tegen zijn vrienden uit te spreken hij wil graag iedereen te vriend houden maar baalt er stiekem wel van als die naar zn bankrekening kijkt hoevaak hij weer heeft moeten tanken in de maand.
Maar uiteindelijk moet jij het met je vriend op lossen
Jij kan gaan roepen wat je wilt en het voor hem opnemen, hij moet er uiteindelijk iets aan doen... Vond dat eerst ook vervelend, maar nu heb ik zoiets van "je bent oud genoeg om het zelf te regelen"
(Hier was het verjaardag samen vieren, maar dilemma met de kosten, sommig bezoek kwam namelijk echt maar voor 1 iemand... ipv voor allemaal...) Hoor dit jaar wel wat ie doet
Hij weet hoe het vorig jaar ging dat ie daarvan baalde, dus hij doet er maar iets aan of moet niet zeuren 
en als ze gewoon weer meegaan wanneer jij dat wilt, geen probleem.. maar ze vragen het natuurlijk :p

Yom schreef:die mochten van mij voortaan lekker gaan lopen, zeker nadat die vriend zulke uitspraken had gedaan
jammer dat jouw vriend niet voor zichzelf opkomt want dat samen rijden is nog tot daar aan toe, maar hij (en jij) wordt nu gewoon geclaimd als taxi
Japke_Z schreef:Dobel schreef:heb ze overigens niet mee terug genomen, waren andere mensen zat waar ze mee terug konden. Mijn vriend vond mij 'hard' maar ik ben het wel spuugzat.. '
En je vriend vind het wel best dat jij voor slet, kreng en poedersuiker wordt uitgemaakt? Dan zou ik ook een nieuwe vriend zoeken...
Ayasha schreef:dat hij het niet voor je op neemt als ie onzeker is en je zelf een mondje bij hebt snap ik nog, maar dat hij ze indirect gelijk geeft door te zeggen dat je wel erg hard bent?!!!