Maar ik vind nooit iemand die mee wil dus dan ga ik maar niet. Kost ook wel een hoop geld trouwens. Gewoon stappen vind ik vaak ook wat saai. De muziek is 't net niet of de sfeer is 't net niet. Proberen jullie elkaar dan te motiveren tot dingen doen die buiten je comfort zone liggen, Niwla? Want ik ben zelf wel van mening dat dat wel goed voor je is, om dat soms te doen. Maar als je beiden introvert bent, blijf je misschien eerder hangen in je introvert zijn? Of je begrijpt elkaar juist heel goed en kunt elkaar juist motiveren tot blijven werken aan dingen buiten je comfort zone doen.
Daarmee bedoel ik niet dat introvert zijn iets slechts is trouwens! Maar meer wat hier eerder ook al aangehaald werd, introvert zijn is niet erg, als 't je maar niet belemmerd in mensen durven bellen/dingen durven vragen enz enz.
Gekvanfleur zegt 't meer zoals ik bedoel inderdaad, het verschil tussen introvert en onzeker

Ik word vaak heel erg moe van extroverte mensen
Dan denk ik: sjees doe 's normaal! Maar ook weer meer omdat als mensen extrovert doen in mijn bijzijn, dat ik daar weer door uit m'n omfort zone gehaald wordt.
) mij plots vastneemt, verstijf ik helemaal, en zie ik die mensen nogal vreemd kijken