Meest vreemde kwijtraakplekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dancer_

Re: Meest vreemde kwijtraakplekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:21

Mn oortjes lagen tussen het bed van mijn ouders terwijl ik ze op de trap had gelegd.. >;)

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:23

Ik ben al een half jaar mijn autopapieren kwijt :o en mijn auto moest recent gekeurd worden. Samen met man en kinderen het hele huis afgezocht en niet gevonden... Kwam de monteur heel droog, voor een keuring heb ik je papieren niet nodig. Je raadt het al: we hebben niet verder gezocht en dus zijn ze nog steeds zoek :( Ik moet echt weer eens een zoeksessie instellen, want ze moeten eigenlijk mee in de tas..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:23

Mn zonnebril, als ik hem op mn hoofd heb...
Of mn portomonne die ik ALTIJD in mn jaszak heb.
Totdat ik hem kwijt ben in de bus omdat ik 5 minuten van te voren besloot em vast te pakken voor ik uitstap.
En dan compleet in de stress te schieten omdat ik hem niet kan vinden, en dan heb ik em dus vast... :o?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 16:41

dancer_ schreef:
Mn oortjes lagen tussen het bed van mijn ouders terwijl ik ze op de trap had gelegd.. >;)

Heel bijzonder :P
Hebben je ouders ze niet geleend om muziek te luisteren?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:43

Mijn pas voor de ondergrondse vuilcontainer vond ik terug in m'n tas voor het oud papier. Helaas had ik al een nieuwe pas gekocht :') Tot op de dag van vandaag nog een raadsel hoe dat ding daar kwam, ik vermoed dat ik m niet op zn plek heb gelegd maar op een plank, en toen van de plank af in de tas geveegd heb :+

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:43

EliseBrouwer schreef:
dancer_ schreef:

Heel bijzonder :P
Hebben je ouders ze niet geleend om muziek te luisteren?

Nou volgens hun niet, was al boos dat ik ze al 2 dagen kwijt was :')

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:57

dancer_ schreef:

_O- _O-

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:58

Pinpas van mijn moeder kwijt. Met stiefzusje wezen zwemmen op een strandje dus weer terug gereden. Niet gevonden. Pas geblokkeerd, op m'ndonder gehad en 2 weken later vind ik hem in de auto tussen raam en dashboard. Had hem waarschijnlijk op dashboard gelegd en is verder gegleden. Sleutels zoeken terwijl je ze in de hand hebt. En als ik iets zoek en ik weet niet meer waar of wat ga ik altijd voor de koelkast staan, doe hem open en sta te denken. 8)7

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 17:01

Mijn onderbeugel zat verstopt onder een pak drinken geplakt. Het was de eerste plek waar ik keek, maar kon hem dus niet zien omdat hij mee omhoog ging met het pak, dus ik het hele huis doorgezocht... Toen ik overnieuw begon met het rondje, viel hij eronder weg

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 17:35

antje_vip schreef:
Mijn onderbeugel zat verstopt onder een pak drinken geplakt. Het was de eerste plek waar ik keek, maar kon hem dus niet zien omdat hij mee omhoog ging met het pak, dus ik het hele huis doorgezocht... Toen ik overnieuw begon met het rondje, viel hij eronder weg

Haha :') Stond het pak drinken dan niet scheef?! :=

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 17:40

Was mijn enkelsteunen al tijdje kwijt
Nieuwe gekocht
Trek ik van t winter de schaatsen weer aan zitten ze daar in haha
Verder draai ik ook wel eens sochtends dingen om
Pak hagelslag in de koelkast en boter in de kast..

Koptelefoon boven op een kast
Wil ik m daar op leggen moet ik op me tenen staan en zelfs dan moet ik m er nog opgooien
Of een stoel pakken
Mijn ouders wisten opeens waar die was.. Denk een flauwe grap ofzo
Maar ik was echt over de rooie haha

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 17:42

Afstandsbediening op het plankje in de wc. :+ Verder geen rare dingen dat ik me kan herinneren.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 17:44

Mijn zus had laatst haar schoenen in de wc uitgedaan... ze was ze dus al kwijt en ik lag helemaal dubbel van het lachen!

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 17:51

we waren eens een sleutelbos kwijt, wij zoeken en zoeken!
lag de kat er bovenop!
dus: ben je iets kwijt? kijk eerst onder de kat!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:07

Wat ik wel een keer had (heeft niet echt te maken met kwijt raken, meer met stomme dingen vergeten)... Ik ging naar Maastricht met de trein. Vanuit Oost-Groningen, dus reken maar uit, een ritje van zo'n 5 uur ongeveer. Uiteraard was er van alles mis op het spoor en had ik flinke vertraging en moest ik 5 keer overstappen in plaats van 3 keer. Laatste overstap moest ik uitchecken bij NS en inchecken bij zo'n andere vervoerder (of andersom), paaltjes stonden naast elkaar, dus dat was uitchecken > inchecken. In de trein bedacht ik me "poedersuiker ik heb helemaal niet ingecheckt!" dus ik die trein weer uit, nergens zo'n incheck paaltje in de buurt van de trein natuurlijk. Ik was super moe, dus ik had zoiets van "dan maar een boete". Komt er een conducteur en ik begin al helemaal een verhaal dat ik moe ben en ben vergeten in te checken en dat ie me maar gewoon een boete moest geven dan... Totdat meneer de conducteur me onderbrak met "u heeft wel ingecheckt hoor". En toen kwam alles weer terug, van die twee paaltjes naast elkaar.... :')

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:14

De afstandsbediening van de tv op de slaapkamer, die heb ik teruggevonden in de tuin. Had rijkelijk water gehad van wat regenbuien en er zaten slakken op.
Mooi dat-ie het gewoon nog deed he 8-)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:27

Huissleutels heb ik teruggevonden;
In de deur
In de wasbak :o?
Gewoon op mijn bureau na 3 uur zoeken :+
Achter mijn tv?
Vensterbank :j
Nachtkastje na lang zoeken.. :')

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:32

Mijn vader vond zijn (hele dure) bril een keer terug in de openhaard, tussen het as..
Hij was hem al 3 dagen kwijt _O-

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:39

M'n sleutels aan een boomtak...

Ik heb dagen gezocht naar ze, tot dat ik uit het keukenraam zat te staren en ze zag bungelen.
Hoe ik daarbij kwam... :+

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 18:40

spitenmazz schreef:
M'n sleutels aan een boomtak...

Ik heb dagen gezocht naar ze, tot dat ik uit het keukenraam zat te staren en ze zag bungelen.
Hoe ik daarbij kwam... :+

Aan een boomtak?! := :D :') _O- _/-\o_

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 19:01

Geweldig dit topic!!

Was een lange tijd mijn horloge kwijt... Bleek ik hem op bed af te hebben gedaan en is ie daarna tussen mijn bed en de muur gevallen... Heeft echt lang geduurd totdat ik hem teruggevonden had!

Ik gebruik een Wacom pen tablet voor mijn computer, maar die pen heb ik zo standaard in mijn handen dat ik soms niet merk dat ik hem meeneem, dus dan leg ik hem even ergens weg en kan hem daarna dus echt nergens meer vinden.

Verder is het vaker zo dat ik naar buiten ga met de verkeerde sleutelbos en alles achter me sluit, totdat ik mijn auto wil openmaken met de huissleutel...

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 19:06

Geweldige verhalen! *\o/*

Vier jaar geleden ging ik met vriendinnen een weekje naar Terschelling,hele week geen mooi weer dus we zijn niet op het strand geweest. Op de laatste dag kwam ik erachter dat ik mijn bankpasje kwijt was. Ik had hem toch echt terug in mijn portemonnee gestopt en meerdere vriendinnen konden dit bevestigen. Gelukkig moesten we die dag alles opruimen en hoopte ik dat ik m zou vinden, alles uitgekamd maar tevergeefs niks gevonden.... TOT ik vorig jaar werd gebeld door de Rabobank met de mededeling dat mijn pasje was gevonden op het strand van Terschelling. :+

Hoe die daar terecht is gekomen is mij nog steeds een raadsel tot de dag van vandaag.. ik heb geen voet op het strand gezet en het bankpasje werd ook totaal aan de andere kant van het eiland gevonden waar ik niet eens ben geweest. :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 19:09

Mijn rijbewijs 4 weken kwijt geweest..
Aangifte etc gedaan want ik dacht natuurlijk dat ie gestolen was met carnval.
Nieuwe aangevragen en toen ging mijn moeder de kast stofzuigen.
Vond ze hem in een holle kaars waar ik na terugdenken hem in had gestopt om hem juist niet kwijt te raken :')

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 19:15

In de winter is er bij de paarden een kat tussen de dekjes gekropen in de zadelkast, en die bleef daar zitten. Toen klaar was, deed ik de kast op slot en herinnerde me pas drie uur later dat de kat er nog zat... Terwijl ik niet echt in de buurt was, en pas laat terug kwam. Vriendin kon pas die avond komen, en die heeft de kat eruit gehaald :=

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 20:34

Ik ga het van jullie allemaal winnen:

Ik was m'n horloge kwijt. M'n man heeft 'm uiteindelijk gevonden, na heel lang zoeken en waar lag mijn horloge? In een kop koffie!
Toen ik ging nadenken kon ik me idd vaag herinneren dat ik m'n horloge zonder er erg bij na te denken inderdaad in de koffie had gelegd (ik wilde m'n horloge afdoen en gaan afwassen, die twee taken werden dus een beetje door elkaar gehusseld :') ).

Nu jullie weer :+