Martine_R schreef:Ik heb zelf geen kinderen, maar ik zou niet naar school gaan.
De lerares geeft deze straf. Daar zou ik me niet mee bemoeien. Het is op school gebeurd. Op school zijn de leraren nu eenmaal de 'opvoeders'. De lerares heeft hiervoor gestudeerd (en misschien ook al wat jaren ervaring?) Ik zou het lekker laten gaan. Je dochter wordt er echt niet minder van hoor. Bovendien kent de lerares je dochter lijkt mij ook wel, ze heeft haar immers elke dag in de klas?
Ik zou me er niet mee bemoeien in ieder geval..
De leraren zijn de "opvoeders"? Hier kan ik me nu boos over maken. De ouders zijn de opvoeders, op school leren ze andere dingen, daar worden leraren voor opgeleid, niet om kinderen op te voeden. Die verantwoording ligt toch echt bij de ouders.
, die kent mij niet, dus die denkt dan misschien dat ik op hoge poten mijn gelijk wil halen ofzo. Eerst maar eens helder krijgen wat er nou precies gespeeld heeft en waarom die straf dan, en dan zie ik verder wel. Maar misschien vindt de eigen juf het een goed idee om het gelijk met die andere juf erbij te bespreken, het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat ik met Gioya's juf van alles ga bekokstoven en daarbij de juf die het betrof volkomen passeer. Daar moeten we misschien volgend jaar ook nog een jaar mee door een deur kunnen
duidelijk dat je geen kinderen hebt want dan zou je dit waarschijnlijk niet zeggen!
gepaste straf prima maar zeker dat niet!
dus ik ga echt proberen om niet op de tenen van de juffen te trappen als bemoeizuchtige moeder, ik ben ook vanaf de andere kant van de tafel bekend met ouderavonden

in de manenschijn