Ken je gevoel. Ik wordt helemaal paranoya van krassen. (dat is trouwens te zien aan onze scooter
promotie,promotie..)Ik zou dus ook nooit een scooter kopen die al echt beschadigingen heeft
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nikeyy schreef:mn eerste scooter was 2ehands, maar ohoh wat een ellende.
De voorganger had er teveel mee geklooid.
En dat is trouwens ook de reden waarom je wel een goede scooter niet tweedehands kwijt wordt. omdat er gewoon veel te veel troep wordt aangeboden. Ik merk dat het heel lastig is om mijn scooter, die er super uitziet en waar werkelijk niks mis mee is, te verkopen omdat mensen er gewoon vanuit gaan dat alle tweedehandse scooters troep zijn... Sabine_Duco schreef:Ja het is toch een risico dat je neemt, een tweedehandse met eventuele kosten waar je niet op zit te wachten, of een paar honderd euro meer uitgeven voor eentje die zeker weten goed is. Ik denk dat ik dan wel voor een nieuwe ga, maar ik heb nog eventjes om erover te denken. :p
had gehoopt op een leuk tweede baasje voor onze prachtige (en niet beschadigde) scooter.
Tegen de tijd dat ik een auto neem ga ik er vanuit dat ik meer te besteden heb dan nu.
Sabine_Duco schreef:Haha, sorry pluisje88, ik weet sowieso nog niet wat ik ga doen hoor
Hij ziet er super strak uit, geen beschadigingen, helemaal heel en technisch in super goede staat. Heeft pas nog een heel uitgebreide onderhoudsbeurt gehad (was niet nodig voor iets, maar gewoon onderhoud omdat het beter is voor de scooter).
nog geen 2000km, altijd binnen gestaan en in hele nette staat haha. 
precies hetzelfde verhaal als bij jou

Douce schreef:Toch is het wel aan te raden, marktplaats.
Mijn zus heeft zo haar eigenlijk weinig meer waard scooter binnen 2 weken verkocht gekregen.
Dan is die investering van €5,- ofzo? het wel waard.
miranda_x schreef:Ik heb een piaggio zip 4takt, heel fijn ding! Rijdt super zuinig! Toen we hem net hadden reed ie 1 op 36. Nu iets minder, maar hij moet ook weer een beurtje hebben.
Ik zou niet voor een sym gaan als ik jou was. Hoorde bij een scooterdealer dat de onderdelen daarvoor duurder zijn en/of niet makkelijk aan te komen is waardoor het of niet gerepareerd kan worden of duur is. Het is een chinees merk.