Had er afgelopen weekend ook last van, 1 been in de beugel, 1 been zwaai ik over mn paard heen en jahoor, scheur van 15 cm Gelukkig maar een H&M broek die na 2 keer wassen al helemaal grijs was ipv zwart.. Lekker waardeloos
Bij mij scheelt het dat ik veel spijkerbroeken heb en ze zo vaak afwissel. Dat voorkomt slijtlage! Ik draag bijna alleen maar spijkerbroeken en mijn voorkeur gaat al jaren uit naar diesel broeken en Met jeans broeken. Ik heb pas 2 broeken echt weg moeten gooien door slijtage; dat waren 2 diesels die ik 4 jaar!! Intensief had gedragen.
Bij mijn weten wel. Na een paar keer dragen zakken de meesten zelfs bijna van mijn kont af, en loop ik te hele tijd te hijsen. De meeste zitten ook om mijn been best 'losjes' (niet slobberig, maar er zou nog wel een klein beetje been bij kunnen.
Niet perse. Als je een broek met stretch hebt dan past die op dag 1 perfect, en op dag 2 kan hij gaan slobberen. Ik heb broeken die op dag 1 gewoon prima zitten. Niet te strak, niet te los, gewoon goed. En op dag twee kan ik me niet meer zonder riem vertonen want dan zakt hij aan alle kanten. Nou scheelt het ook wel dat mijn eigen model niet zo handig is. Heb een broekmaat groter nodig voor mijn bovenbenen dan mijn middel nodig heeft. Met als gevolg dat alle broeken bij mijn middel kieren, en na een dag dus gaan afzakken.
Konstantine
Geplaatst: 18-06-13 21:18
Mijn goedkope werkbroeken zakken zelfs met riem af... Eigenlijk moet ik van die Levi's die je voor verschillende lichaamsvormen hebt, maar dat vind ik zonde van het geld, koop liever 5 verschillende goedkope broeken dan één dure.