Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik hecht vrij veel waarde aan mijn telefoon maar ik heb die 24 u toch met gemak doorstaan. (wel eng om op buitenrit te vertrekken zonder telefoon...) Dus jullie kunnen het ook wel, makkelijker dan jullie denken.
kimmie261 schreef:ik geloof dat ik ook dat stukje mis dat de mens vind dat deze 24/7 bereikbaar moeten zijn...echt hoor,bel je en neem ik niet op dan bel ik of terug of probeer het een uurtje later nog een keer zou ik zeggen...
en visite met zo'n ding,tja,ik geef ze drinken en eten,maar begin tegenwoordig niet eens meer eens serieus gesprek,niets zo frustrerend dat je in een bv emotioneel gesprek zit en dat dan iemand die hele tijd op een schermpje zit te turen en dan zelfs zit te lachen om wat ze zitten te lezen....
dus dat laat ik maar als mensen langs komen met zo'n ding...vind het tegen het onbeschofte aangaan hoe mensen met zo'n telefoon leven...

Rebeccaa schreef:Succes, ik doe niet met je mee want ik ben echt bang iets te missen altijd.
Dirndl schreef:Rebeccaa schreef:Succes, ik doe niet met je mee want ik ben echt bang iets te missen altijd.
Maar wat ben je dan in vredesnaam bang om te missen? Ik neem niet aan dat je bedoelt dat je om de twee minuten op BBC.co.uk zit te kijken, wat ik het enige viable excuus zou vinden in terms of 'dingen missen.'
Bang om te missen dat je facebook vrienden een tosti hebben gegeten? Een dronken foto van je nichtje van gisteravond? Een 'grappige' foto in de groepswhatsapp?
Dirndl schreef:Rebeccaa schreef:Succes, ik doe niet met je mee want ik ben echt bang iets te missen altijd.
Maar wat ben je dan in vredesnaam bang om te missen? Ik neem niet aan dat je bedoelt dat je om de twee minuten op BBC.co.uk zit te kijken, wat ik het enige viable excuus zou vinden in terms of 'dingen missen.'
Bang om te missen dat je facebook vrienden een tosti hebben gegeten? Een dronken foto van je nichtje van gisteravond? Een 'grappige' foto in de groepswhatsapp?
Geweldig dit
Jammer genoeg was het model dat ik wilde daar uitverkocht, dus ben ik met een zure bek gaan werken haha.
En daar doet het internet het wél op! De camera is qua pixels een verbetering, maar verder merk ik wel dat ik een ontzettende stap achteruit heb gemaakt... Mijn menu is 3x zo klein, ik heb veel minder opties, maar ach: ik heb weer een mobiel
Ik heb van ong. 9u 's ochtends tot 19.20u 's zonder gezeten, en echt: nooit meer alsjeblieft