24 uur zonder telefoon, doe je mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:18

Succes, ik doe niet met je mee want ik ben echt bang iets te missen altijd. :')

Saab99

Re: 24 uur zonder telefoon, doe je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:21

*zet stiekem whapp over op haar computer*

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:24

Ik was mijn iphone kwijt van vrijdagavond 20 u tot gisteravond 21u, uiteraard geen batterij meer. :+ Ik hecht vrij veel waarde aan mijn telefoon maar ik heb die 24 u toch met gemak doorstaan. (wel eng om op buitenrit te vertrekken zonder telefoon...) Dus jullie kunnen het ook wel, makkelijker dan jullie denken.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:25

Ik ga niet met je meedoen want mijn telefoon is ook zakelijk, maar ik wens je succes!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:25

Ik heb laatst mijn facebook app verwijderd, dat vond ik al heel wat :')
Maar helemaal uit gaat me echt te ver, veel te bang dat ik iets mis :Y)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:50

Ik kan makkelijk zonder, maar wens je veel succes :)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:54

kimmie261 schreef:
ik geloof dat ik ook dat stukje mis dat de mens vind dat deze 24/7 bereikbaar moeten zijn...echt hoor,bel je en neem ik niet op dan bel ik of terug of probeer het een uurtje later nog een keer zou ik zeggen...

en visite met zo'n ding,tja,ik geef ze drinken en eten,maar begin tegenwoordig niet eens meer eens serieus gesprek,niets zo frustrerend dat je in een bv emotioneel gesprek zit en dat dan iemand die hele tijd op een schermpje zit te turen en dan zelfs zit te lachen om wat ze zitten te lezen....

dus dat laat ik maar als mensen langs komen met zo'n ding...vind het tegen het onbeschofte aangaan hoe mensen met zo'n telefoon leven...

ik zou het om draaien.....mensen worden geleeft door hun telefoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:57

Tja... Ik moet voor mijn kinderen toch wel vaak bereikbaar zijn. Maar ik denk er wel over om voor mijn volgende telefoon een te kopen waar ik alleen mee kan bellen en sms'en of zo...

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:01

Ik wil ook wel mee doen, alleen hoe houden we elkaar dan op de hoogte _O-
Maar dan moet je wel echt alles doen, laptop, telefoon en televisie. En dan eigenlijk introduceren dat je dat elke week een hele dag gaat doen. Zondag ouderwetse spelletjes dag hahhaah :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 15:04

Het ligt bij mij trouwens wel aan het weer hoor... pff met zo'n vies weer als vandaag zonder tv, mobiel en internet... ik hou wel van lezen enzo, maar een lekker dvd'tje kijken vind ik ook wel fijn!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:08

Volgens mij ben ik 1 van de weinigen uit mijn generatie (ik ben 23) die haar telefoon regelmatig meerdere dagen uit heeft staan.. heb hem ook niet altijd bij me.. en ik heb ook geen whatsapp. En verder ben ik best modern hoor :+

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:13

Rebeccaa schreef:

Maar wat ben je dan in vredesnaam bang om te missen? Ik neem niet aan dat je bedoelt dat je om de twee minuten op BBC.co.uk zit te kijken, wat ik het enige viable excuus zou vinden in terms of 'dingen missen.'

Bang om te missen dat je facebook vrienden een tosti hebben gegeten? Een dronken foto van je nichtje van gisteravond? Een 'grappige' foto in de groepswhatsapp?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:18

Dirndl schreef:
Rebeccaa schreef:

Maar wat ben je dan in vredesnaam bang om te missen? Ik neem niet aan dat je bedoelt dat je om de twee minuten op BBC.co.uk zit te kijken, wat ik het enige viable excuus zou vinden in terms of 'dingen missen.'

Bang om te missen dat je facebook vrienden een tosti hebben gegeten? Een dronken foto van je nichtje van gisteravond? Een 'grappige' foto in de groepswhatsapp?

Afspraken met vrienden, dingen die geregeld moeten worden voor onze vakantie, berichtjes van 'de leuke jongen', roosterwijzigingen, cijfers die online staan, e-mails, nieuws over concertkaartjes verkoop etc etc.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:20

Dat kan toch ook op de laptop?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:21

Precies wat Jaime zegt. Het is toch absoluut onbelangrijk als je dat een uurtje of 5 later ziet, als je weer thuis bent? Ik zal meisjes zoals jij nooit begrijpen...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:21

Dirndl schreef:
Rebeccaa schreef:

_/-\o_ :') Geweldig dit :j

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 15:22

Zo, ik ga m'n telefoon nog niet 24 uur alleen laten. Maar ik ga naar een vriendin toe, en telefoon blijft mooi thuis *shake shake* :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:23

Nou ja.. Ik heb laatst wel een toets kunnen doen omdat ik erover gelezen had op mijn telefoon. En ik stond bij een college wat uitgevallen bleek te zijn. Ik wist dat niet want ik had mijn mail niet gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:23

Wat nou als ik je moet bereiken Maartje? ;(

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 15:24

You'll survive! :(:)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:25

Ik ben er eentje zoals jou maar als het moet kan ik makkelijk zonder :)
Alleen wat ik zou missen is het feit als ik alleen paardrijd of daar bezig ben etc ergens alleen dat ik hem in nood niet heb.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:25

Ik wil best mee doen, want ik vind het een belachelijke verslaving. :D
Maar (jaaa, er komt al een máár...) ik heb geen vaste telefoonlijn thuis en heb wel eens belangrijke telefoontjes. Dus dat is geen optie.. Ik denk er toch steeds vaker aan om gewoon weer een simpel bel/sms telefoon aan te schaffen als mijn abonnement is afgelopen.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:30

Ben je gek haha, vrijdagochtend voor m'n werk was m'n Blackberry plots stuk. Ik ben de auto ingesprongen en naar een hypermarkt hier in de buurt geraced :+ Jammer genoeg was het model dat ik wilde daar uitverkocht, dus ben ik met een zure bek gaan werken haha.

Echt, ik werd er gek van. Zat constant ik m'n zakken te graaien, om dan te beseffen "ohja hij is stuk" 8)7
Ik gebruik hem op het werk vooral om muziek te spelen (mag hoor haha), af en toe door m'n foto's te bladeren, en m'n vriendje en vriendinnen te smsen. Internet doet het niet omdat BB daar extra voor aanrekent, en ik vind 1 abbo wel genoeg :+

Maar nu heb ik dus sinds vrijdag een nieuwe, een Nokia. Knalroze, lekker ding haha :+ En daar doet het internet het wél op! De camera is qua pixels een verbetering, maar verder merk ik wel dat ik een ontzettende stap achteruit heb gemaakt... Mijn menu is 3x zo klein, ik heb veel minder opties, maar ach: ik heb weer een mobiel :D Ik heb van ong. 9u 's ochtends tot 19.20u 's zonder gezeten, en echt: nooit meer alsjeblieft :+

Lieve kleine Blackberry, I miss you so much :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:51

Jaime_ schreef:
Dat kan toch ook op de laptop?

wat maakt het nou uit of je op je laptop zit of op je telefoon?
ik snap dat niet, op je laptop ben je toch net zo goed asociaal bezig dan?

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:55

Oh maar dat kan ik echt niet. :')