Mannen, echt kortaf of gwn geen interesse?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RusselNuwell

Re: Mannen, echt kortaf of gwn geen interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 00:41

Oh heerlijk, dat typische vrouwelijke doem-denken :P Mijn ervaring is dat er genoeg mannen zijn die wel interesse hebben, maar als nog via dat soort dingen heel kort af kunnen zijn. Ik zou eerder kijken hoe hij zich op stage tegen je gedraagt. Flirt een beetje naar hem, lief lachen als hij kijkt. En wil je echt weten hoe hij erover denkt, vraag hem gewoon zelf mee uit, het is 2013, dat kan echt wel, heel veel jongens zullen het juist zelf waarderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:23

Ik wil het hem wel vragen/zeggen, maar straks zegt breng in mijn stageplek in gevaar. Dat is wel lastig nu. :(

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:28

Wat ook nog kan is dat hij je ook leuk vindt en derhalve teleurgesteld was door je zakelijke berichtje. Mss had ie gehoopt dat het een berichtje was waarin je interesse voor hem toonde. Door de teleurstelling kan het dus zijn dat hij kortaf reageerde.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:50

Ik ken ook een hoop mensen die via sms/whatsapp gewoon niet zoveel of makkelijk kletsen, maar in real life meteen naar je toekomen en genoeg gespreksstof hebben.
Blijkbaar werkt smsen/whatsappen ook gewoon niet voor iedereen even goed.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:20

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:27

Limanade, die heb ik al doorgenomen hoor ;)
Heb je last van me ofzo?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:28

Lekker aardig van hem dat ie je niet even heeft ingelicht... Hoop voor hem dat hij dat gewoon vergeten is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:32

Maandag zal ik hem wel zeggen; ja ik was graag even langs gekomen maar hoorde niets. Kijken hoe hij reageert. Kan aan zn gezicht dan wel zien of hij het echt vergeten is of met opzet niks gezegd heeft.

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:35

Mijn vriend doet ook welleen kortaf op what's app.
Hij heeft het dan gewoon druk :)

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:43

Er bestaat een boek (en ook een film trouwens) dat heet he's just not that into you...
Het een hilarisch boek, maar er zit heel veel waarheid in :D
Vrouwen denken veel te moeilijk.
Mannen die je echt leuk vinden, tonen interesse en doen moeite. Ook al kunnen ze niet goed omgaan met social media of sms of wat dan ook, dan zorgen ze ineens dat ze dat wel kunnen.
Mannen die nooit tijd hadden, hebben ineens tijd bij interesse in een vrouw.
Als ze dit niet doen: He's just not that into you :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:47

amoj schreef:
Limanade, die heb ik al doorgenomen hoor ;)
Heb je last van me ofzo?

Nee hoor dat topic plaats ik hier voor het eerst
Maar gaat over ongeveer hetzelfde als dit topic.. hoe hij iets bedoeld en wat je terug moet sturen
Meis.. als je iets van HEM wil weten.. vraag het dan ook aan HEM ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 22:03

Haha okee, zal dat boek eens lenen en lezen! Tis ook zeker waar dat vrouwen te moeilijk denken, en daar hoor ik zelf ook zeker bij. Zoek van alles overal achter en ik weet dat ik daar mee op moet houden, maar makkelijker gezegd dan gedaan. Als hij een foto liked van een ander meisje raak ik al lichtelijk in paniek en zoek gelijk het meisje op op fb, google en whatever.

Vragen, tja eitje toch.
Nou voor mij niet in ieder geval. Ik heb geen zelfvertrouwen waar je u tegen zegt. Bovendien is het nu ook nog zo dat ik de stageplek niet kwijt wil raken, dus hem niet zomaar ga vragen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:32

amoj schreef:
Haha okee, zal dat boek eens lenen en lezen! Tis ook zeker waar dat vrouwen te moeilijk denken, en daar hoor ik zelf ook zeker bij. Zoek van alles overal achter en ik weet dat ik daar mee op moet houden, maar makkelijker gezegd dan gedaan. Als hij een foto liked van een ander meisje raak ik al lichtelijk in paniek en zoek gelijk het meisje op op fb, google en whatever.

Vragen, tja eitje toch.
Nou voor mij niet in ieder geval. Ik heb geen zelfvertrouwen waar je u tegen zegt. Bovendien is het nu ook nog zo dat ik de stageplek niet kwijt wil raken, dus hem niet zomaar ga vragen.

Oh dear..... Je controleert hem al nog voor je met 'm samen bent? :?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:42

Pfoe, dat is niet echt gezond hoor meid :=

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:49

Dat klinkt best obsessief := Misschien moet je hem gewoon om duidelijkheid vragen, dan weet je waar je aan toe bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 15:19

Nee dat weet ik ook wel, maar kan er gewoon niets aan doen.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 15:27

Natuurlijk kun je daar iets aan doen, speel niet zo de slachtoffer rol TS! Gewoon niet doen - als je jezelf dwingt die meisjes niet meer op te zoeken op FB/ Google, zul je ook merken dat je na een tijd die neiging minder hebt. Focus meer op jezelf dan op een jongen en wat hij doet en laat.

Sorry voor de groffe toon, maar dit moest even gezegd worden. Je bent meer waard dan dit soort gedrag en m'n advies is niet naar bedoeld :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 15:30

Ik denk dat die jongen eigenlijk heel duidelijk is geweest. Als er echt interesse vanuit hem was naar TS dan heeft ie denk ik kansen genoeg gehad om dat te laten blijken. Aangezien hij geen actie heeft ondernomen of iets terwijl de deur wagenwijd open stond denk ik dat je je conclusies wel kunt trekken. Soms moet je het ook niet moeilijker maken dan het is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 15:34

Slachtoffer rol? Nou ja, laat ik maar niets meer zeggen.

Iedereen heeft altijd zo makkelijk praten, maarja die vrouwen / meiden kunnen genoeg jongens krijgen. Ik blijkbaar niet, is het dan zo raar dat ik meteen hoop dat hij me leuk vind bij het minste signaal?

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 15:48

Ik vind het vooral heel menselijk ;). Denk maar zo: je bent leuk genoeg en je verdient iemand die ook moeite voor jou wil doen, zonder dat het steeds van jouw kant moet komen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 15:48

Je gaat alleen meer in de slachtoffer rol. Er is een verschil tussen hopen en hem alvast onder jouw bezit scharen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 15:58

Jazeker, dan ga ik toch lekker meer in mijn slachtoffer rol.
Het is zo makkelijk oordelen over iemand als je de ander niet kent ;)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:08

Mars schreef:
Ik denk dat die jongen eigenlijk heel duidelijk is geweest. Als er echt interesse vanuit hem was naar TS dan heeft ie denk ik kansen genoeg gehad om dat te laten blijken. Aangezien hij geen actie heeft ondernomen of iets terwijl de deur wagenwijd open stond denk ik dat je je conclusies wel kunt trekken. Soms moet je het ook niet moeilijker maken dan het is.

+1

Daarnaast TS kom je vrij desperate over, dat is voor veel mannen niet echt aantrekkelijk (en ja ik ben vroeger ook zo desperate geweest...alles om maar een keertje een leuk vriendje te hebben...dus ik spreek uit ervaring ;-))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:10

En wat is dat, desperate?

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:18

Desperate is Engels voor het woord 'wanhopig'