Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kellyloet schreef:Femke_L schreef:Ik heb nu een bundel van 4 en dat vind ik persoonlijk echt te weinig..
Dus 6 is denk ik wel beter..
Ik zou ze wel even krullen ja.
Wel ff opletten dat je dan echte veertjes hebt en niet de synthetische.
Waarom? synthetische kan je ook krullen..
briitje schreef:Maakt syntetische tegen over echte haren nou zoveel uit als je ze niet krult/stylt?
Met echte extensions snap ik t verschil wel, maar met veren...
Wiwabalia schreef:Synthetische gaan kapot van stijlen, dat smelt (een soort van). En de echte veren zijn niet zoveel duurder dus heb ook liever de echte want er gaat ook altijd haarspul in mijn haar dus ze moeten wel een beetje ergens tegen kunnen..
Ruga schreef:Wiwabalia schreef:Synthetische gaan kapot van stijlen, dat smelt (een soort van). En de echte veren zijn niet zoveel duurder dus heb ook liever de echte want er gaat ook altijd haarspul in mijn haar dus ze moeten wel een beetje ergens tegen kunnen..
Staan jullie er bij stil dat de echte ook uit een echte vogel (haan) getrokken worden? Die daar eerst voor dood gemaakt wordt?![]()
Stompzinnige mode vind ik het.
Lieees schreef:Inderdaad, is leer dan ook stompzinnige mode?
Ruga schreef:Lieees schreef:Inderdaad, is leer dan ook stompzinnige mode?
Dat is een bijproduct van vlees. Of je vlees eten stompzinnig vindt mag je zelf beslissen van mij.
Maar dieren doden voor bont, veren, of andere decoratie?
En niet overal bij stilstaan Briitje? Bewust kiezen voor naïviteit?![]()
Ik blijf me hier verbazen op Bokt (toch allemaal 'dierenliefhebbers' zou je denken).
Er zijn perfect synthetische alternatieven voor deze mode, dus waarom zou je..