Feather extentions, wie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Re: Feather extentions, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:29

Ben erg benieuwd, opzich vind ik het niet erg als ik ze even moet krullen, mijn haar is nu het kort is vrij makkelijk dus die paar strengetjes even krullen zou ik opzich niet erg vinden maar ben benieuwd.

@kellyloet, ik zal een foto posten als ze erin zitten! Moet even kijken wanneer ik ze laat zetten want ga volgende week naar Berlijn en twijfel of ik ze ervoor of erna zou zetten, maar denk dat het erna word want ze ging voor mij kortere versie bestellen.

FemJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:34

Ik heb nu een bundel van 4 en dat vind ik persoonlijk echt te weinig..
Dus 6 is denk ik wel beter..
Ik zou ze wel even krullen ja.
Wel ff opletten dat je dan echte veertjes hebt en niet de synthetische.

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:35

Femke_L schreef:

Waarom? synthetische kan je ook krullen..

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:40

kellyloet schreef:
Femke_L schreef:

Waarom? synthetische kan je ook krullen..

Synthetische gaan kapot van stijlen, dat smelt (een soort van). En de echte veren zijn niet zoveel duurder dus heb ook liever de echte want er gaat ook altijd haarspul in mijn haar dus ze moeten wel een beetje ergens tegen kunnen..

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:43

[/quote]

Waarom? synthetische kan je ook krullen..[/quote]

Synthetische gaan kapot van stijlen, dat smelt (een soort van). En de echte veren zijn niet zoveel duurder dus heb ook liever de echte want er gaat ook altijd haarspul in mijn haar dus ze moeten wel een beetje ergens tegen kunnen..[/quote]

Ik heb toevallig een goede kwaliteit besteld en ze zouden er wel goed tegen kunnen enzo?

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:45

Welke kleurtjes zijn het mooist voor blond haar? Ik ga in elk geval voor de naturel kleuren, maar ga ook kijken naar felle kleurtjes. Ik dacht in elk geval aan blauw!

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:46

Een meisje uit mijn klas had een tijdje geleden ook hele leuke veertjes in haar haren,
maar ik heb toch het idee dat die anders waren dan de meeste die ik hier zie.
Daar zaten ook kraaltjes etc. aan en ook veren. Ik denk dat het dan gewoon een normaal 'touwtje' was waaraan de veren etc zaten.
Weet een van jullie misschien hoe dit heet?:)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:48

Maakt syntetische tegen over echte haren nou zoveel uit als je ze niet krult/stylt?

Met echte extensions snap ik t verschil wel, maar met veren... :Y)

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:50

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:51

briitje schreef:
Maakt syntetische tegen over echte haren nou zoveel uit als je ze niet krult/stylt?

Ben het nu voor je uit aan het zoeken

FemJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:52

Ja synthetisch en echte veren hebben zeker wel een verschil.
Sowieso zien echte er veel mooieren echter uit vind ik.
Maar zoals hier al staat, synthetisch is niet altijd bestand tegen hitte (krullen, stijlen), regen (zuurte), chloor (zwemmen), etc.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:53

briitje schreef:

Dat vraag ik me dus af, of ze gewoon mooi door mijn krullen heen vallen of dat het geen porem is. Ik heb namelijk echt, echt krullend haar (geen kroef maar wel echt krullen, tot net boven mijn schouders).
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 16-05-13 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:53

Wiwabalia schreef:
Synthetische gaan kapot van stijlen, dat smelt (een soort van). En de echte veren zijn niet zoveel duurder dus heb ook liever de echte want er gaat ook altijd haarspul in mijn haar dus ze moeten wel een beetje ergens tegen kunnen..

Staan jullie er bij stil dat de echte ook uit een echte vogel (haan) getrokken worden? Die daar eerst voor dood gemaakt wordt? -O-
Stompzinnige mode vind ik het.

FemJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:54

Maar ik geloof best dat er wel goede synthetische veren zijn.
Daar zal zeker ook wel weer verschil in zijn.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:55

Ruga geloof dat het hierbij niet het geval is hoor, maar als een ware soort van gekamt worden. Maar misschien heb ik t mis..

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:55

Ruga schreef:
Wiwabalia schreef:

Staan jullie er bij stil dat de echte ook uit een echte vogel (haan) getrokken worden? Die daar eerst voor dood gemaakt wordt? -O-

Dit is niet waar. Als de hanen geslacht worden voor het vlees halen ze NA de dood de veren eruit, nu worden de veren dus gebruikt voor in het haar, en eerst.. werd het weggegooid denk ik?

Net als met echte koeienhuiden, same story. Niet alle dierlijke producten zijn slecht (op de giga bontkragen na dan, daar word wel speciaal op geslacht).

FemJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:56

Ruga schreef:

Ja zo ken ik er nog wel tien...

Lieees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 10:56

Inderdaad, is leer dan ook stompzinnige mode?

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:57

Be fashionable minus the guilt. Synthetic hair feather extensions are way better than real feathers. They can be mass produced so demand can be easily met. Unlike real plumes, fake ones come in a broader collection of different lengths, colors and designs. You can easily choose identical extensions and change your style as often as you like.

Choose synthetic feather extensions over real ones. They are safer, more hygienic and more durable over real ones. Wear your synthetic feather hair extensions with pride knowing you didn’t resort to animal cruelty just to make a statement. Synthetic feather hair extensions are for beautiful, bold, cool and daring.

http://www.feather-in-hair.info/2012/04 ... xtensions/
intressant linkje

Both of these two kinds of feathers are soft and can be in many different bright colors. They are both washable and stylable, you can flat them, iron them or staighten them just like your own hair. But keep in mind that the synthetic ones are not real feathers, they are plastic fiber by man-made. People put a lot of tiny fibers together and sealed them in end to make a bundle of these items. These fibers can be both striped or solid, they can be bogh natural or in bright colors. Like the real feather hair extensions, you can use Micro Link beads and plier to put them into your hair.
For the Synethtic feathers, they can be any lengths as you want because they are industry products. But for the real feathers, they are total natural and the shape and lengths will vary a lot from one to another. Some of the real feathers are short, some are long, most of them are from 6 inches to 14 inches.

En nu nog kiezen..

Wiwabalia

Nee, dat is juist een goed product want op zo'n manier herbruik je bijna alles van een geslacht dier! :j

briitje

Je moet denk ik ook niet overal bij stil staan, waar t vandaan komt. Al weiger ik t wel om een dikke bontkraag te dragen! hoe mooi ik t ook vind, dat is pas zielig!

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 11:01

Hebben jullie ook n link van goedkope echte veren dan?

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 11:03

Lieees schreef:

Dat is een bijproduct van vlees. Of je vlees eten stompzinnig vindt mag je zelf beslissen van mij.
Maar dieren doden voor bont, veren, of andere decoratie?
En niet overal bij stilstaan Briitje? Bewust kiezen voor naïviteit? :7
Ik blijf me hier verbazen op Bokt (toch allemaal 'dierenliefhebbers' zou je denken).

Er zijn perfect synthetische alternatieven voor deze mode, dus waarom zou je..

Lieees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 11:07

Zoals hierboven beschreven zijn deze dieren dan al geslacht, ik neem aan voor het vlees. Dus de veren zijn ook een bijproduct van het vlees.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 11:08

Ruga schreef:
Lieees schreef:

Dat is een bijproduct van vlees. Of je vlees eten stompzinnig vindt mag je zelf beslissen van mij.
Maar dieren doden voor bont, veren, of andere decoratie?
En niet overal bij stilstaan Briitje? Bewust kiezen voor naïviteit? :7
Ik blijf me hier verbazen op Bokt (toch allemaal 'dierenliefhebbers' zou je denken).

Er zijn perfect synthetische alternatieven voor deze mode, dus waarom zou je..

.... :7

Deze veren zijn ook een bijproduct van het kippenvlees!

Maar mocht je hier echt op door willen gaan, dan is dat uiteraard prima, ieder zijn mening. Wil je dan a.u.b. wel een eigen topic openen waarin je dan kunt discussiëren zodat dit topic ontopic kan blijven?
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 16-05-13 11:11, in het totaal 2 keer bewerkt