Heb net nieuwe hardloopschoenen laten aanmeten, maar ben wel erg bang dat die kleurstof er niet uit gaat ..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Nancy schreef:Ik ga niet mee doen met de color run (te ver weg), maar wel met de break out run
Nog nooit aan zoiets meegedaan dus ik ben echt heel benieuwd!
Heb me al vooringeschreven dus ik mag sowieso inschrijven wanneer het écht open is.
Siskiz schreef:_Nancy schreef:Ik ga niet mee doen met de color run (te ver weg), maar wel met de break out run
Nog nooit aan zoiets meegedaan dus ik ben echt heel benieuwd!
Heb me al vooringeschreven dus ik mag sowieso inschrijven wanneer het écht open is.
Ik heb hier even op gegoogled, en dat ziet er echt uit als de ultieme challenge. Supergaaf!
Ik heb even gekeken en dat lijkt me ook wel echt ontzettend gaaf! Helaas iets te ver weg.

Als ik al mee zou doen, zou het in Zwolle zijn.
Denk dat ik dat in Vlissingen ook niet (meer) ga redden.
Je hebt in September ook MudMasters, dat is ook gaaf. Misschien voor volgend jaar

Sommige hebben nog een hele tijd met roze/groene/paarse haarplukken gelopen en enkele mannen hebben zelfs hun haar afgeschoren. Daarbij kreeg je ook echt geen adem meer als je in een kleurenstofwolk stond en kregen verschillende mensen bloedneuzen
Het is leuk om een keer mee te maken, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. Warboel schreef:Je hoeft niet persé die hele 5 km te hardlopen hoorDenk dat ik dat in Vlissingen ook niet (meer) ga redden.
Heb er superveel zin in!
Wow die Break Out Run, 15 kmJe hebt in September ook MudMasters, dat is ook gaaf. Misschien voor volgend jaar