Geryon schreef:Oh daar moet je echt heeeeel erg heen! Speelt nog een lekkertje in, maar zijn naam vergeet ik altijd.. Hmm..
Matt Bomer?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geryon schreef:Als hij niet zo enorm dun was had het er wel heel anders uit gezien. Dat zijn spieren veel minder zichtbaar zijn, maar dat hij wel breed is. Dit vind ik ook niets. Meer spek erbij en het is jum!
Gerard![]()
Maar dan wel met baardje
Zo vind ik mannen ook heerlijk, lekker nonchalant
http://www.quangly.com/wp-content/galle ... one-02.jpg
OMG is dit echt?!
http://2.bp.blogspot.com/-de0AlQIZq8A/U ... aked+1.jpg
Ik druk heel onschuldig op het linkje en ineens..
Ieiehh blote piemel!!
Blauw/groene ogen, iets donkerdere huid (mediterraans), donkerblond haar. Familieleden vinden hem op Ryan Gosling lijken.
Alleen mijn vriend heeft niet van die kleine ronde dicht bij elkaar staande oogjes. Resistance schreef:Ik val ook vaak meer op uitstraling dan het uiterlijk. Een man kan ongelofelijk knap zijn gewoon in hoe hij is.
Maar die vind ik ook gewoon knap. (vreemde smaak) 

Resistance schreef:Resistance schreef:Ik val ook vaak meer op uitstraling dan het uiterlijk. Een man kan ongelofelijk knap zijn gewoon in hoe hij is.
Herkenbaar. Ik vind Ryan Gosling ook het einde, terwijl hij eigenlijk niet zo mooi is.
Maar die vind ik ook gewoon knap. (vreemde smaak)[/quote]
Zowel jong (scarface) als oud (stand up guys, nieuwste film). 
Kinke schreef:Dames, we kunnen allemaal wel plaatjes van knappe acteurs of weetikwatvoor beroemdheden opzoeken, maar da's niet het echte leven he. Waar vallen jullie op in de 'echte' wereld??
Citaat:- brede schouders
- gemilimeterd haar of kaal. OF 1 brede streep
- tattoo's
- Piercinngs
- Beetje gespierd, maar niet te
- Een lekkere stem
- Geen haar op borst/buik of downunder.
- Bepaalde blik in de ogen
- Geen mietje moeten zijn
- Blauwe ogen
En voor de rest moet het lief zijn.
Maar hij komt wel veel overeen met het lijstje wat ik voor hem had. Geryon schreef:Op precies hetzelfde![]()
Heb dan nu een vriend, welke ik wel aantrekkelijk vind (gespierd, sexy stem), maar voor de rest val ik alleen maar op mannen. In de 30 (of ouder) Dus als het uit gaat ben ik de banketstaaf
Pff moet er niet aan denken. Maarja ik hoef na mijn vriend ook geen vent weer
Kinke schreef:Dames, we kunnen allemaal wel plaatjes van knappe acteurs of weetikwatvoor beroemdheden opzoeken, maar da's niet het echte leven he. Waar vallen jullie op in de 'echte' wereld??
love_western schreef:Geryon schreef:Op precies hetzelfde![]()
Heb dan nu een vriend, welke ik wel aantrekkelijk vind (gespierd, sexy stem), maar voor de rest val ik alleen maar op mannen. In de 30 (of ouder) Dus als het uit gaat ben ik de banketstaaf
Op 30 jaar of ouderPff moet er niet aan denken. Maarja ik hoef na mijn vriend ook geen vent weer

:
Dus deuren openhouden, spontaan aanbieden mijn boodschappentas te dragen, dat soort dingen.

En verder doen we niets liever dan op een vrij dagje veel giechelen, op de bank hangen in gezellige kledij en naar Japanse tekenfilms kijken
Het is nu ook niet zo dat we saaie, strenge mensen zijn
Ook zo lekker ouderwets!
Alleen iets minder ouderwets mag van mij wel