Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een man/vrouw?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:03

Geryon schreef:
Oh daar moet je echt heeeeel erg heen! Speelt nog een lekkertje in, maar zijn naam vergeet ik altijd.. Hmm..

Matt Bomer? :9 <3

Geryon

Re: Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een man/vrouw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:11

Nope :')

Die welke ik bedoel is een heel stuk mannelijker... :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:11

Geryon schreef:
Als hij niet zo enorm dun was had het er wel heel anders uit gezien. Dat zijn spieren veel minder zichtbaar zijn, maar dat hij wel breed is. Dit vind ik ook niets. Meer spek erbij en het is jum!

Gerard <3
Maar dan wel met baardje :=

Zo vind ik mannen ook heerlijk, lekker nonchalant
http://www.quangly.com/wp-content/galle ... one-02.jpg

OMG is dit echt?!
http://2.bp.blogspot.com/-de0AlQIZq8A/U ... aked+1.jpg

Had je hier geen waarschuwing bij kunnen zetten? -O- Ik druk heel onschuldig op het linkje en ineens.. :oo :oo ;( ;( %) Ieiehh blote piemel!!

Ik heb niet echt een eisenlijstje voor een man, verschild toch per persoon of iets mooi is of niet en het ligt vooral aan de uitstraling.
Maar iemand als mijn vriend vind ik wel knap. :D Blauw/groene ogen, iets donkerdere huid (mediterraans), donkerblond haar. Familieleden vinden hem op Ryan Gosling lijken. :)) Alleen mijn vriend heeft niet van die kleine ronde dicht bij elkaar staande oogjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:12

Resistance schreef:
Ik val ook vaak meer op uitstraling dan het uiterlijk. Een man kan ongelofelijk knap zijn gewoon in hoe hij is.

Herkenbaar. Ik vind Ryan Gosling ook het einde, terwijl hij eigenlijk niet zo mooi is.[/quote]

Ik heb het vooral ook met Tim Roth. Gewoon hoe hij is enzo. En Matt Bellamy :) Maar die vind ik ook gewoon knap. (vreemde smaak)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:13

Geryon schreef:
Nope :')

Die welke ik bedoel is een heel stuk mannelijker... :')

Die ouwe banketstaaf Matthew McConaughey? :P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:15

- v-lines en een streepje haar vanaf de navel naar beneden,
- een 3 dagen baardje (mits netjes getrimd/bijgewerkt)
- sexy ogen <3
- een lekker lichaam, niet te gespierd (dat ligt niet lekker) maar ook niet niks zeg maar :+
- brede schouders
- langer
- humor
- bijdehand
- zelfvertrouwen
- uitstraling
- galant
- beschermend
- lekkere stem
- een bepaalde uitdrukking in de ogen
- geilheid/sexy uitstralen
- lekker kunnen mee ouwehoeren
- tegengas kunnen geven
- moet iets met dieren hebben
- een klik met mijn paard hebben

mijn vriend heeft dit alles gelukkig <3
hij werkt zelfs in een dierentuin, dus dat iets met dieren hebben zit wel goed :D
met een klik met mijn paard hebben bedoel ik niet de bewuste klik...
maar zemoeten elkaar wel accepteren... vriendlief moet begrijpen dat hij niet altijd op 1 komt en paardlief moet accepteren dat vriendlief mee gaat en ook aandacht krijgt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:16

Haha grappig topic.

Ik val heel erg op groene ogen. Prachtig vind ik dat! Mijn ex had groene ogen en mijn huidige vriend heeft ook groene ogen. Daarbij val ik op donker haar en het liefst krullen (zowel mijn ex als huidige vriend hebben dat) En ik hou van bredere mannen hoeft niet eens supergespierd te zijn mag ook wat dikker, maar gewoon breed (dan voel ik me veilig) haha.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:16

Joh een blote piemel schiet je niet dood hoor :=

Ik bedoelde matthew mcconaughey <3 <3 <3

Afbeelding

Afbeelding

Resistance schreef:
Resistance schreef:
Ik val ook vaak meer op uitstraling dan het uiterlijk. Een man kan ongelofelijk knap zijn gewoon in hoe hij is.

Herkenbaar. Ik vind Ryan Gosling ook het einde, terwijl hij eigenlijk niet zo mooi is.

Ik heb het vooral ook met Tim Roth. Gewoon hoe hij is enzo. En Matt Bellamy :) Maar die vind ik ook gewoon knap. (vreemde smaak)[/quote]

Ja Tim Roth heeft ook echt uitstraling!

En van wie ik echt heel erg houd.. Al Pacino <3 <3 <3 Zowel jong (scarface) als oud (stand up guys, nieuwste film).

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:19

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:19

Geryon schreef:
Joh een blote piemel schiet je niet dood hoor :=

Dat weet je natuurlijk maar nooit. >;)
:D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:25

Sperma komt er toch iets met 45 km per uur eruit toch :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:28

_O- _O-

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:29

Dames, we kunnen allemaal wel plaatjes van knappe acteurs of weetikwatvoor beroemdheden opzoeken, maar da's niet het echte leven he. Waar vallen jullie op in de 'echte' wereld?? :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:31

Op precies hetzelfde :')

Heb dan nu een vriend, welke ik wel aantrekkelijk vind (gespierd, sexy stem), maar voor de rest val ik alleen maar op mannen. In de 30 (of ouder) Dus als het uit gaat ben ik de banketstaaf :')

Jaleesaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:32

vind gerard butler ook echt jum met zn irish akcent :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:34

Kinke schreef:
Dames, we kunnen allemaal wel plaatjes van knappe acteurs of weetikwatvoor beroemdheden opzoeken, maar da's niet het echte leven he. Waar vallen jullie op in de 'echte' wereld?? :)

Citaat:
- brede schouders
- gemilimeterd haar of kaal. OF 1 brede streep
- tattoo's
- Piercinngs
- Beetje gespierd, maar niet te
- Een lekkere stem
- Geen haar op borst/buik of downunder.
- Bepaalde blik in de ogen
- Geen mietje moeten zijn
- Blauwe ogen
En voor de rest moet het lief zijn.

Ik heb dus gewoon mijn vriend omschreven, maar dat maakt niks uit O:) Maar hij komt wel veel overeen met het lijstje wat ik voor hem had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:34

Geryon schreef:

Heb dan nu een vriend, welke ik wel aantrekkelijk vind (gespierd, sexy stem), maar voor de rest val ik alleen maar op mannen. In de 30 (of ouder) Dus als het uit gaat ben ik de banketstaaf :')

Op 30 jaar of ouder :oo Pff moet er niet aan denken. Maarja ik hoef na mijn vriend ook geen vent weer :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:36

Kinke schreef:

Uiterlijk heel verschillend. Wel moet ik iemand eerst echt leren kennen wil de vonk overslaan. En ik vind een eisenlijstje lastig te maken hoor, een man moet gewoon "iets" hebben.. Ja en een beetje inhoud, lief, behulpzaam etc. Maar dat is vrij standaard volgensmij :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:37

love_western schreef:
Geryon schreef:

Op 30 jaar of ouder :oo Pff moet er niet aan denken. Maarja ik hoef na mijn vriend ook geen vent weer :')

Ja.. Maar dan wel qua uiterlijk. Ik zou niets met een oude vent willen. :=

Maar het is best moeilijk om geinteresseerd in iemand te raken die je op het eerste gezicht ook niet aantrekkelijk vind. Als ik iemand goed ken kan ik die vanzelf aantrekkelijk vinden (uiterlijk is echt niet alles)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:37

Ik wil wel kunnen zien dat het een echte man is, maar voor de rest vind ik heel gespierd een grote afknapper. Liever ielig en klein dan groot, grof en té veel spieren dus. Verder zwart haar, blauwe ogen, een mooie stem, een bepaalde blik en hij moet gewoon iets hebben. Precies zoals de beroemdheden dus. :Y)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:38

Man-mannen. Dus: Groot (1.90 e.d.), enigszins gespierd (niet bodybuilder, of dat ze de armen niet meer fatsoenlijk kunnen afhangen.), wat grover gebouwd, grote handen e.d.
Tattoos <3 <3
En iemand met een boel humor and BRAINS.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:43

Ik val ontzettend hard voor een mooie kop, alle andere onvolmaaktheden neem ik er dan voor 100% bij, kan me geen ruk schelen _O-
Ook moet hij intelligenter zijn dan ikzelf, anders ben ik binnen 0.004 seconden op 'm uitgekeken, mooie kop of niet.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:47

Oke, hier komt mijn lijst(je) :) :

- Een man moet een bepaalde uitstraling hebben waardoor hij als een 'provider' overkomt. Daarmee bedoel ik niet dat hij er rijk ofzo moet uitzien, gewoon, hij moet door een algemeenheid aan eigenschappen uitstralen dat hij voor mij kan zorgen (bijvoorbeeld emotioneel: geen zeurende miep voor mij, maar een sterk en zelfzeker persoon). Volgen jullie nog :P
- Op de weide moet hij een beetje werk kunnen verzetten en lekker mannelijk doen, maar daar buiten gedraagt hij zich liefst toch wel als een echte heer :j Dus deuren openhouden, spontaan aanbieden mijn boodschappentas te dragen, dat soort dingen.
- Verder prefereer ik (tja wie niet) natuurlijk een knappe man, met een mysterieuze en zeer mannelijke uitdrukking.
- Naar een man moet ik natuurlijk kunnen opkijken, dus ik vind het fijn als hij op bepaalde vlakken intelligenter is dan ik, dan leer ik bij. Maar hij moet ook wel naar mij luisteren als ik van een bepaald iets meer af weet. Via een boeiende en objectieve (aub, geen emotionele nep-argumenten aanvoeren) kunnen we zo veel leren van elkaar :j
- Een man moet ook een goed hart hebben en een goede, zuivere inborst. Daarmee bedoel ik: lief zijn tegen dieren en kinderen, en gewoon naar de medemens toe.
- Alcohol zuipen en roken vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Wat glaasjes alcohol zo nu en dan is natuurlijk gezellig, zolang het maar geen zatte bedoening wordt.
- Geen agressief gedrag; boosheid kan op een nette manier worden opgelost.
- En eigenlijk kan ik samenvatten dat ik vooral een partner wil die van mijzelf een betere ik maakt, en vice versa. Dat is voor mij het allerbelangrijkste: dat we het beste in elkaar naar boven brengen :)

Hihi als ik mijn lijst zo even lees, ben ik wel héél kieskeurig. Maar omgekeerd stelt mijn vriend volgende voorwaarden:

- een vrouw moet vrouwelijk zijn, dus jurken zijn een groot plus punt.
- Lang haar en een verzorgd uiterlijk; wel of geen make up maakt niet uit.
- Een heel lief en zorgzaam karakter; een vrouw die er van houdt om haar gezin te verwennen door taarten te bakken en huiselijk te doen.
- Een vrouw moet altijd een dame blijven, dus voornaam en beleefd gedrag.
- Geen schelden en tieren of op een achterbakse manier ruziemaken.
- Alcohol altijd met mate drinken; roken is een no go.

Dat zijn zo'n beetje onze 'basisregels'; ze zijn best ouderwets en stereotiep := En verder doen we niets liever dan op een vrij dagje veel giechelen, op de bank hangen in gezellige kledij en naar Japanse tekenfilms kijken *\o/* Het is nu ook niet zo dat we saaie, strenge mensen zijn :))

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:51

Oh, wij zijn net zo, Bhris :') Ook zo lekker ouderwets!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:52

Bhriseis, jouw mannenlijstje vind ik wel een hele mooie :) Alleen iets minder ouderwets mag van mij wel :P