Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En nu nog eigenlijk.
Voor het eerst voelt alles zo compleet bij hem ! Hij sluit op alle gebieden perfect aan. Dus dat zie ik zeker niet uit gaan
Negeren is de beste optie.

Ik heb mijn vriendinnen destijds echt moeten laten vallen, want zij waren vrijgezel dus met hun mocht ik niet op stap. Wat ben ik blij dat ik nu zie wie mijn echte vriendinnen zijn, ik heb in jaren niet meer zoveel gelachen. Ook al heb je er eerst echt geen behoefte aan om op stap te gaan.
Colaaa schreef:Vorige week zaterdag heeft me vriend het uitgemaakt en op een hele lage manier namelijk via een w'app bericht, afijn. hoewel ik nog steeds van hem hou en ik hem enorm mis is het zo ongelofelijk klote ! Ik dacht eerst o 3 daagjes ben ik er wel over heen maar nu begint het gemis en alles pas, en het nadeel is ook nog ik loop stage bij het bedrijf waar hij werkt dus ik zie hem ook nog es geregeld.
xLoki schreef:Sinds gister is het uit met mijn vriend na een relatie van 1,5 jaar...
Ookal ben ik pas jong (17), ik had echt het gevoel dat ik de rest van m'n leven bij hem wilde zijn.
Hij had dat gevoel ook bij mij, alleen heeft hij helaas met verschillende stoornissen te kampen die ervoor zorgen dat hij geen relatie aan kan (met wie dan ook).
We willen wel weer af gaan spreken als vrienden, dus samen wat drinken, etc.
Het enige wat mij een beetje op de been houdt is het idee dat het misschien nog goed komt als we dat afspreken uit kunnen bouwen, maar anders stort ik denk ik helemaal in...
Hij is de enige aan wie ik me helemaal durf open te stellen en ik ben zo erg aan hem gehecht dat ik het niet trek zonder hem...
Ik heb gister de hele dag moeten huilen, en hij ook, daar zaten we dan, samen te huilen.. Ik moest zelfs overgeven (dat gebeurt me echt nooit) van de angst om hem kwijt te raken, maar toch hebben we samen besloten dat dit niet langer meer door kan gaan.
Maar ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik ben er namelijk kapot van en ik wil niet zonder hem.. Hij is mijn allerbeste maatje en mijn grootste liefde tegelijk. Hij is alles wat ik kan wensen, alleen zijn k*t stoornissen verpesten alles.
Ik m o e s t gewoon dat schip achter me verbranden...
en ik was er meteen overheen! Ik dacht: jemig als je mij inruilt voor zo'n lelijke domme doos... 
Kennen elkaar zo'n 8 jaar, 2 jaar relatie gehad en nu besloot meneer opeens dat we niet zo goed bij elkaar passen en dat hij vrij wil zijn... Heel lang gesprek gehad... Goed uit elkaar...
) Winged schreef:Hier is het 'It's been seven hours and fifteen days. Since u took your love away' vandaagKennen elkaar zo'n 8 jaar, 2 jaar relatie gehad en nu besloot meneer opeens dat we niet zo goed bij elkaar passen en dat hij vrij wil zijn... Heel lang gesprek gehad... Goed uit elkaar...
Afgelopen paar weken ben ik vooral wat geleefd voor mijn gevoel. Wel blijven werken (1 dagje thuis gebleven), weekenden zaten totaal vol. Heb direct de dag dat het uitging een weekendje weg geboekt naar Sardinië. Daar ga ik volgend weekend heen. En verder... Hoop ik vooral dat hij zich toch nog bedenkt. Weet dat ik die hoop niet moet hebben, maar het loslaten is zó moeilijk. (Overigens amper tot niet contact gehad afgelopen 2 weken. En dat is zo raar... Mis hem)
I know how u feel.
Winged schreef:Nja.. Meneer beweerde 2 weken geleden nog wel dat hij nog van mij houdt. Maar dat het niet meer genoeg is.
Om het allemaal nog maar iets gemakkelijker te maken![]()
(heb zelf gewoon het vermoeden dat hij bang is voor een serieus leven etc etc etc)