Hoe ga jij om, met een break up?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:30

Nog nooit een relatie gehad, maar ik werd al depressed als iemand mee afwees en al een tijdje verliefd op hem was, maar na een paar dagen ging dat wel weer over. Wat ik dan vooral deed was heel lang op bed liggen, juist niet naar school gaan, helemaal niks doen en ook nergens geen zin in hebben.

Kirov

Re: Hoe ga jij om, met een break up?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 00:13

Susyb ook nooit gedacht dat ik het zou pikken, maar in een relatie moet je wel eens consessies doen werd mij verteld. Voor deze relatie maakte ik het altijd uit als ze moeilijk gingen doen en vandaar dat ik daarvoor nooit lange relaties had. Dus dit keer wilde ik het anders aanpakken. Dacht; met m'n vriend wil ik verder dat is m'n toekomst. Die mannelijke vrienden bouwden ook een toekomst op met hun partner. Achteraf weet ik nu ook dat ik te veel consessies heb gedaan. Veel geleerd dus en duidelijk gekregen welke consessies ik bij een evt volgende relatie wel en niet doe. Theoretisch gezien niet veel opgeschoten, maar wel voor mezelf duidelijk wat ik wel en niet wil in een relatie

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 00:14

Ik ben gewoon verder gegaan met mn leven, geprobeerd er niet teveel aan te denken. Werd wel een stuk makkelijker toen ik weer terug bij mn ouders was (kon ons huisje niet in mn eentje betalen). Toen voelde t voor mij helemaal alsof t hoofdstuk was afgesloten en kon ik verder.

Kirov

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 10:01

Ik zit ook weer bij m'n ouders. Geen van beide kan het huis alleen betalen. Hij zit er nog in tot het verkocht is. Zolang ik nog de helft vd hypotheek moet betalen kan ik niks voor m'n zelf zoeken. Gelukkig is het erg gezellig bij m'n ouders. Ze hebben een groot huis, dus genoeg eigen ruimte. En... Achterdeur uit en ik ben bij m'n paardjes. Echt afsluiten lukt nog niet, want het huis is nog niet verkocht. En hij heeft het er erg moeilijk mee en laat me niet met rust

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:12

Eerst een keer goed dronken worden, huilen, ijs eten, the notebook kijken en liedjes luisteren van the script (six degrees of seperation of nothing doen het goed :Y) )

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 23:05

Pieter!!! Jemig, heb ik sinds de laatste keer datik in t single topic keek zoveel gemist?

Anyway.. Na mijn breakup:
- 2 dagen zielig in bed gelegen, op dag 2 heeft vriendin me eruit gesleurd en voor me gekookt.
- de eerste 3 nachten lekker alcohol gedronken om goed te slapen
- na een week naar een huisfeestje gegaan, me helemaal t pad af gezopen en met random jongens gezoend.
- en daarna voelde ik me eigenlijk al een stuk beter :p

assy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:57

my laatste breakup.. ging ik alleen maar feesten
maar my ex was ook in de kroeg, voelde zijn ogen in me rug en toen heb ik volop met een jongen staan zoenen voor zijn neus }>
nu gaat het god doe lekker veel met vriendinnen enz..
lekker vrijgezellig zijn

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:02

Bij mij is het nu een halfjaar uit. En heb het er eigenlijk nog wel heel moeilijk mee..
Maar in het begin heel veel huilen.. En daarna heeeeel veel afleiding gezocht.
Paard, vriendinnen, op stap.. Als ik thuis weg kon, dan was ik het :)) En nu nog eigenlijk.
Als ik saai thuis zit, ga ik weer over alles nadenken en wordt ik weer verdrietig.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:04

Gezien ik vaak degene ben die het kapt (bezigheid of 'relatie), is het thuis eten, bokken en opstap gaan, oftewel het zelfde wat ik er voor ook al deed. }:0

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:10

Ik had het uitgemaakt en had er geen last van. Gewoon door gegaan met leven als er voor -buiten dan de stalkende ex, die had ik er voor niet-
Als huidig vriendje er een punt achter zou zetten, weet ik niet wat ik zou doen... Met hem gaat het veel dieper dan met mijn ex.

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:12

bij mij was het 3 weken lang janken janken en nog eens janken... en toen weer gaan met die banaan

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:26

Ik moet er niet aan denken als het uit gaat met mijn huidige vriend :o Voor het eerst voelt alles zo compleet bij hem ! Hij sluit op alle gebieden perfect aan. Dus dat zie ik zeker niet uit gaan :')

Máár, ook ik heb vorige relaties gehad. Ik heb ze alle 3 verbroken, doordat ik gewoon niet verliefd op ze was. En niks voor ze voelde. Had er dus ook geen naar gevoel over. Hun bleven mij maar berichten sturen via W'app, maar ik heb alles gewoon dwars genegeert. Zelfs nog zo on-aardig geweest om het via de telefoon (bellen) uit te maken. Had niet eens meer zin om hun onder ogen te komen :+ Negeren is de beste optie.
En wat ik dan doe ? Verder gaan met mijn leven. Niet overdreven feesten of uitgaan, want daar hou ik toch sowieso al niet zo heel erg van om dat elk weekend te doen. Gewoon de dingen waar ik anders niet aan toe kwam :j

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 18:21

Mijn break up is een jaar geleden. Mijn man gaf aan na 15 jaar het niet meer te zien zitten en bleek een ander te hebben ontmoet op facebook. Tja, daar sta je dan.... ik ben in 1 klap enorm gegroeit. Besloot me niet uit het veld te laten slaan en werd van een afhankelijk meid een zelfstandige vrouw. Zorgde dat ik alle financiele zaken op een rij had, regelde de echtscheiding, verkoop van het huis, verdeling van de spullen, organiseerde twee wedstrijden, ging veel op pad, trok op met een jeugdvriend van hem die ook net verlaten was door zijn vrouw, ging feesten, nam extra werk aan.... alles om maar zo veel mogelijk mijn focus op iets anders te leggen. Met het gevolg dat ik na de verhuizing vier maanden later in een gat viel en toen kwam het verdriet pas. Natuurlijk had mijn gedrag ook als gevolg dat ik inmiddels aan het daten was geslagen met mijn huidige vriend. Ik ben nu een jaar verder en begin eindelijk weer op te krabbelen. Ik heb er veel moeite mee gehad om iemand los te laten waar ik zo lang lief en leed mee heb gedeeld. Naast je man verlies je ook een familie. Uiteraard heeft hij spijt gekregen van zijn keuze, maar terugdraaien zal never nooit gebeuren.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:37

Napie dat lijkt me nog erger, als hij dan -nadat hij je zoveel ellende aandoet- spijt krijgt van zijn keuze! Oh ik zou niks meer van die vent heel laten denk ik.

Het doet mij op moment echt ZO goed om te denken aan alle dingen die ik weer kan doen, heerlijk! Mijn vriend was extreem jaloers en had zoveel ellende in zijn familie en verleden. Wat een last van mijn schouders, ook al kon ik de afgelopen maand alleen nog maar huilen en ben ik 7kg kwijt door alle stress.
Alsof ik altijd blind ben geweest, zal absoluut niet ontkennen dat ik in al die jaren echt heel gelukkig met hem was en het mij niet beter kon voorstellen. Terwijl ik nu in zie dat dit echt niks voor mij was, hij was gewoon echt een grote last in mijn leven. :o

Dus mijn tip is op dit moment: Huil er vooral heel hard om, gooi alles weg dat van hem is en denk aan al zijn minpunten. Ga weer wat met je vriendinnen doen, en als je een paard hebt moet je die vooral hele dagen lastig gaan vallen. ;) Ik heb mijn vriendinnen destijds echt moeten laten vallen, want zij waren vrijgezel dus met hun mocht ik niet op stap. Wat ben ik blij dat ik nu zie wie mijn echte vriendinnen zijn, ik heb in jaren niet meer zoveel gelachen. Ook al heb je er eerst echt geen behoefte aan om op stap te gaan.

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 13:29

Vorige week zaterdag heeft me vriend het uitgemaakt en op een hele lage manier namelijk via een w'app bericht, afijn. hoewel ik nog steeds van hem hou en ik hem enorm mis is het zo ongelofelijk klote ! Ik dacht eerst o 3 daagjes ben ik er wel over heen maar nu begint het gemis en alles pas, en het nadeel is ook nog ik loop stage bij het bedrijf waar hij werkt dus ik zie hem ook nog es geregeld.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 21:29

Sinds gister is het uit met mijn vriend na een relatie van 1,5 jaar...
Ookal ben ik pas jong (17), ik had echt het gevoel dat ik de rest van m'n leven bij hem wilde zijn.
Hij had dat gevoel ook bij mij, alleen heeft hij helaas met verschillende stoornissen te kampen die ervoor zorgen dat hij geen relatie aan kan (met wie dan ook).

We willen wel weer af gaan spreken als vrienden, dus samen wat drinken, etc.

Het enige wat mij een beetje op de been houdt is het idee dat het misschien nog goed komt als we dat afspreken uit kunnen bouwen, maar anders stort ik denk ik helemaal in...
Hij is de enige aan wie ik me helemaal durf open te stellen en ik ben zo erg aan hem gehecht dat ik het niet trek zonder hem...

Ik heb gister de hele dag moeten huilen, en hij ook, daar zaten we dan, samen te huilen.. Ik moest zelfs overgeven (dat gebeurt me echt nooit) van de angst om hem kwijt te raken, maar toch hebben we samen besloten dat dit niet langer meer door kan gaan.

Maar ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik ben er namelijk kapot van en ik wil niet zonder hem.. Hij is mijn allerbeste maatje en mijn grootste liefde tegelijk. Hij is alles wat ik kan wensen, alleen zijn k*t stoornissen verpesten alles.

;(

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-13 23:11

Colaaa schreef:
Vorige week zaterdag heeft me vriend het uitgemaakt en op een hele lage manier namelijk via een w'app bericht, afijn. hoewel ik nog steeds van hem hou en ik hem enorm mis is het zo ongelofelijk klote ! Ik dacht eerst o 3 daagjes ben ik er wel over heen maar nu begint het gemis en alles pas, en het nadeel is ook nog ik loop stage bij het bedrijf waar hij werkt dus ik zie hem ook nog es geregeld.

Via watsapp is erg banketstaaf en dat je hem nog tegenkomt is helemaal ruk in het begin, sterkte :(:)

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-13 23:12

xLoki schreef:
Sinds gister is het uit met mijn vriend na een relatie van 1,5 jaar...
Ookal ben ik pas jong (17), ik had echt het gevoel dat ik de rest van m'n leven bij hem wilde zijn.
Hij had dat gevoel ook bij mij, alleen heeft hij helaas met verschillende stoornissen te kampen die ervoor zorgen dat hij geen relatie aan kan (met wie dan ook).

We willen wel weer af gaan spreken als vrienden, dus samen wat drinken, etc.

Het enige wat mij een beetje op de been houdt is het idee dat het misschien nog goed komt als we dat afspreken uit kunnen bouwen, maar anders stort ik denk ik helemaal in...
Hij is de enige aan wie ik me helemaal durf open te stellen en ik ben zo erg aan hem gehecht dat ik het niet trek zonder hem...

Ik heb gister de hele dag moeten huilen, en hij ook, daar zaten we dan, samen te huilen.. Ik moest zelfs overgeven (dat gebeurt me echt nooit) van de angst om hem kwijt te raken, maar toch hebben we samen besloten dat dit niet langer meer door kan gaan.

Maar ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik ben er namelijk kapot van en ik wil niet zonder hem.. Hij is mijn allerbeste maatje en mijn grootste liefde tegelijk. Hij is alles wat ik kan wensen, alleen zijn k*t stoornissen verpesten alles.

;(

Lijkt me erg lastig, misschien toch vrienden blijven en proberen verder te gaan in de liefde, als het echt niet kan met zijn stoornissen?

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:12

Als ik gedumpt werd, maakte ik mezelf erg boos op die persoon. Meestal maakte ik hem ook erg boos op mij :+ Ik m o e s t gewoon dat schip achter me verbranden...
Ooit had ik een vriendje, die dumpte mij voor zijn ex. Ik was helemaal in zak en as. Tot ik haar zag. Ik vond mezelf veel knapper dan haar :D en ik was er meteen overheen! Ik dacht: jemig als je mij inruilt voor zo'n lelijke domme doos...

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:29

Tja.. net n beetje uit die fase aan t komen... zielige muziek draaien/spelen
Piekeren. .. onzeker voelen.. slecht slapen slecht eten 5kg afgevallen in een week tijd.
Kwaad zijn.. onredelijk. ..
Kortom 1 bak ellende!

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:47

Vorig jaar heb ik een korte relatie gehad, maar ik was wel al aardig verliefd..
Via w'app heeft hij me gedumpt, ik was zoooo kwaad!
Dus ik ben lekker veel met vrienden drankjes gaan doen, lekker naar buiten, en ja, toen kwam ik mijn ex tegen.
Toevallig had ik net mijn leukste kleren aan, mijn haar leuk zitten, dus ik m'n hoofd omhoog, en stoer gedaan alsof ik hem niet zag _O-

Ben er wel heel verdrietig van geweest, en af en toe nog, zeker nu ik een date met iemand heb gehad en die gelijk niks meer liet horen.
Mijn ex had veel dezelfde interesses en af en toe heb ik het idee dat niemand dat kan evenaren.
Ik ben nu in de fase: Mannen zijn gewoon stom en ik hoef geen relatie meer :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 11:52

Hier is het 'It's been seven hours and fifteen days. Since u took your love away' vandaag ;( Kennen elkaar zo'n 8 jaar, 2 jaar relatie gehad en nu besloot meneer opeens dat we niet zo goed bij elkaar passen en dat hij vrij wil zijn... Heel lang gesprek gehad... Goed uit elkaar...

Afgelopen paar weken ben ik vooral wat geleefd voor mijn gevoel. Wel blijven werken (1 dagje thuis gebleven), weekenden zaten totaal vol. Heb direct de dag dat het uitging een weekendje weg geboekt naar Sardinië. Daar ga ik volgend weekend heen. En verder... Hoop ik vooral dat hij zich toch nog bedenkt. Weet dat ik die hoop niet moet hebben, maar het loslaten is zó moeilijk. (Overigens amper tot niet contact gehad afgelopen 2 weken. En dat is zo raar... Mis hem ;()

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 12:14

Winged schreef:
Hier is het 'It's been seven hours and fifteen days. Since u took your love away' vandaag ;( Kennen elkaar zo'n 8 jaar, 2 jaar relatie gehad en nu besloot meneer opeens dat we niet zo goed bij elkaar passen en dat hij vrij wil zijn... Heel lang gesprek gehad... Goed uit elkaar...

Afgelopen paar weken ben ik vooral wat geleefd voor mijn gevoel. Wel blijven werken (1 dagje thuis gebleven), weekenden zaten totaal vol. Heb direct de dag dat het uitging een weekendje weg geboekt naar Sardinië. Daar ga ik volgend weekend heen. En verder... Hoop ik vooral dat hij zich toch nog bedenkt. Weet dat ik die hoop niet moet hebben, maar het loslaten is zó moeilijk. (Overigens amper tot niet contact gehad afgelopen 2 weken. En dat is zo raar... Mis hem ;()

:(:) I know how u feel.
Ik ga gewoon door maar soms, in mijn vrije uurtjes, dan mis ik hem zooo ontzettend en het lijkt hem allemaal zo makkelijk af te gaan.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 12:42

Nja.. Meneer beweerde 2 weken geleden nog wel dat hij nog van mij houdt. Maar dat het niet meer genoeg is.

Om het allemaal nog maar iets gemakkelijker te maken :=
(heb zelf gewoon het vermoeden dat hij bang is voor een serieus leven etc etc etc)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 12:45

Winged schreef:
Nja.. Meneer beweerde 2 weken geleden nog wel dat hij nog van mij houdt. Maar dat het niet meer genoeg is.

Om het allemaal nog maar iets gemakkelijker te maken :=
(heb zelf gewoon het vermoeden dat hij bang is voor een serieus leven etc etc etc)

Hier ook, hij vond me nog leuk/aantrekkelijk en hield echt nog wel van me..
(Zelfs in tranen, maar dag erna was ie al weer afgekoeld en deed vanaf toen gewoon koel)
Jaja, waarom verbreek je het dan?