Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
set_elkol schreef:poco, ik heb inderdaad naar zo'n soort opleiding gekeken in Leeuwarden, maar ik mis toch dat heel erg praktische wat ik als bakker wel zou hebben. Ik wil gewoon zo graag een vak leren, een ambachtwel heel erg bedankt voor het meedenken!

. Waarom? Omdat het niveau diep- en dieptriest laag is
. Zonder in mn boeken te snuffelen haalde ik nog dikke voldoendes, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ik kreeg overigens voor ontzettend veel vakken vrijstelling, omdat ik die allemaal in HAVO-3 al had gehaald.
ik woon trouwens al 3,5 jaar op kamers.
maar de knoop doorhakken is moeilijk. Leuk artikel trouwens:
8nnemiek schreef:Een MBO school (wel vrij zwaar, zwaarder dan het tegenwoordige MBO-4) en daar heb ik me toen aangemeld.
. Werk op mijn niveau is sowieso niet amper te vinden, dus ik solliciteer vooral op lagere niveau's (en krijg dan weer te horen dat ik overgekwalificeerd ben
dus ergens is het ook nooit goed met de opleiding
)
en ik vind je beroepskeuze erg leuk! 

Je wil ook niet sociaal geïsoleerd op school zitten. Mijn broertje is na de mavo de bakkersopleiding gaan doen, en hij is ermee gestopt omdat hij het niveau te laag vond. Hij ergerde zich al aan andere mensen en aan de simpele lesstof, kun je nagaan hoe jij je zult ergeren.
Bedankt