Altijd fijn om te lezen wat andere mensen voor rare dingen doen- Aan alle nieuwe spullen moeten ruiken (tijdschriften, boeken, kleding, plastic dingen) Ook wel eens per ongeluk gedaan in de trein, leverde verbaasde blikken op
- Met 19 jaar nog steeds geloven dat er in elke donkere kamer een enge vent staat (die al die tijd staat te wachten totdat ik binnenkom natuurlijk) en dus altijd zo snel mogelijk het licht aan doen
- Na het licht uit doen zo snel mogelijk, met één hand achter mijn rug als bescherming, naar bed lopen om te ontsnappen aan bovengenoemde enge vent
- Doodsbang zijn voor haaien, ook op foto's, terwijl je er nog nooit één echt gezien hebt of ooit tegen gaat komen
- Al eerder genoemde tic met ronde getallen, altijd even of als het niet anders kan in stapjes van 5
Ook bijv. met dingen eten: 3 blokjes chocola eten kan niet, moeten er wel 4 zijn (of gewoon een excuus om meer chocola te eten
)- Kleur van BH moet passen bij de kleding die ik eroverheen aan heb, ook al ziet niemand het
- Als ik tegen iemand praat en ik ben zenuwachtig met m'n hoofd een beweging maken alsof ik haar uit m'n gezicht wil gooien, terwijl er geen haar in m'n gezicht zit
moet er wel mee stoppen want anders heb ik geen kraakbeen meer over!
Ik heb mijn soulmate gevonden !! En ook bij bomen of andere vage dingen!
Maar als ik me verveel in de auto (rijd niet zelf) of op de fiets..

Als mijn ene hand nat wordt, moet de andere ook nat zijn
Ik dacht dat ik de enige was