Feit is wel dat je nu zonder container zit. Gewoon de politie/gemeente bellen dat je je container kwijt bent en dat zij hem gekidnapt hebben (want die kans lijkt me 99%). Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat een kinderachtige buren heb jij zeg!
), kostte 80 euro geloof ik.Limanade schreef:Als ik ervoor moet betalen pleur ik gewoon alles bij hun in de kliko
Ga echt niet betalen voor iets wat ik verplicht aan de straat moet zetten en geen zicht meer op heb
Maar goed.. morgen maar ff afwachten
Limanade schreef:Amy77 schreef:he gestie zeg..wij hadden ook zo'n parasiet..lang genoeg genegeerd, melding gemaakt bij de politie en die deden er gelukkig wel wat aan..wat de naam was ook al bekend. Helaas hadden wij met iemand met flinke borderline te maken, dus ergens nog wel sneu ook dat je je zo moet verlagen.
Melding maken bij de woningbouw heeft wel degelijk nut.
Zo heeft een oude vriendin een heerlijk nieuw huis gekregen (er nog op vooruit gegaan qua ruimte ook), wegens een oorlog-getraumatiseerde buurman die om de gekste tijden aan het bidden wasin de tuin en freaky dingen. Buurman kon niet worden overgeplaatst, omdat hij gewoonweg erg ziek was..maar de oude vriendin wel.
Dus mocht je daarvoor openstaan en het getreiter lost zich niet vanzelf op op den duur, gewoon melding op melding doen bij de woningbouw
Succes..ennuh, t gaat een keer over hoor...
Ik huur zelf niet via de woningbouw maar via een makelaar helaas
En ik wil hier ook helemaal niet weg
Ik vestig meer mijn hoop op deurwaarders die regelmatig daar aan de deur staan
Plus dat ze alle twee een uitkering hebben.. 1 ww die ongetwijfeld snel afloopt en 1 ziektewet maar met zwart werk.. ik hoop dat ze daar snel achter komen.. ik kan het ook zelf melden dan staan ze binnen no time op straat.. maar dan ben ik mijn leven niet meer zeker want ze weten immers waar ik woon
Ik laat karma gewoon haar werk doen.. ik kijk wel toe

zodat ze er lekker van kunnen mee genieten
die stank heb ik er wel voor over whehehe 
terwijl ze vorige week nog aan een volle tafel toe hadden gegeven dat het nog veeeel erger zou worden voor mij