'in de aanval' of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 19:02

Jeetje wat triest! Dat je daar je levensvreugde uit moet halen, het is weer niet te geloven :') Feit is wel dat je nu zonder container zit. Gewoon de politie/gemeente bellen dat je je container kwijt bent en dat zij hem gekidnapt hebben (want die kans lijkt me 99%).

friendly

Re: 'in de aanval' of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 19:09

Bij de gemeente toch? Daar zijn de bakken volgens mij van dus kan je daar een nieuwe bak aanvragen. Moet je geloof ik wel aangifte doen van je gestolen bak..

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 19:12

-O- Wat een kinderachtige buren heb jij zeg!
Ik lees al langer mee en vind het knap dat je jezelf zo rustig houdt!
Wat betreft de container zou ik even met de gemeente bellen en vragen hoe je een nieuwe container kunt krijgen. Zij weten waarschijnlijk wel of je daar wel of niet aangifte van moet doen. Mocht je aangifte moeten doen, zou ik je vermoeden ook gewoon uitspreken bij de politie (dit zou ik ook doen wanneer je met de gemeente belt)

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 20:22

Kijk eens in de sloten... Onze buren gooiden de onze in de sloot

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 21:07

Ik ga morgen iig de gemeente bellen voor een nieuwe ivm diefstal en of aangifte nodig is
Hoop niet dat je daar voor moet betalen.. voor een nieuwe kliko..

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:14

Wij moesten wel betalen voor een nieuwe kliko toen de buurjongen hem had opgeblazen met de jaarwisseling enkele jaren terug (Ja, ook wij hadden zulke buren... Maar die werden eruit gezet toen bleek dat ze tuinierden in één van de slaapkamers. :Y)), kostte 80 euro geloof ik.
Maar misschien dat dat per gemeente verschilt?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 21:44

Als ik ervoor moet betalen pleur ik gewoon alles bij hun in de kliko
Ga echt niet betalen voor iets wat ik verplicht aan de straat moet zetten en geen zicht meer op heb
Maar goed.. morgen maar ff afwachten

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:48

Limanade schreef:
Als ik ervoor moet betalen pleur ik gewoon alles bij hun in de kliko
Ga echt niet betalen voor iets wat ik verplicht aan de straat moet zetten en geen zicht meer op heb
Maar goed.. morgen maar ff afwachten

Als je ervoor moet gaan betalen zou echt raar zijn, die mensen jatten gewoon je kliko. Stelletje vuilniszakken u_u

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:54

jeetje wat een gestoorde mensen!

hou vol..de aanhouder wint :D

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:48

Wat heb jij veel zelfbeheersing en geduld zeg!!
Petje af _/-\o_

Volgens mij moet er aangifte gedaan worden van diefstal van je container. Ze houden je lekker bezig zo... :\
Laatst bijgewerkt door Willeke_ op 19-06-13 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:55

Limanade schreef:
Amy77 schreef:
he gestie zeg..wij hadden ook zo'n parasiet..lang genoeg genegeerd, melding gemaakt bij de politie en die deden er gelukkig wel wat aan..wat de naam was ook al bekend. Helaas hadden wij met iemand met flinke borderline te maken, dus ergens nog wel sneu ook dat je je zo moet verlagen.
Melding maken bij de woningbouw heeft wel degelijk nut.
Zo heeft een oude vriendin een heerlijk nieuw huis gekregen (er nog op vooruit gegaan qua ruimte ook), wegens een oorlog-getraumatiseerde buurman die om de gekste tijden aan het bidden wasin de tuin en freaky dingen. Buurman kon niet worden overgeplaatst, omdat hij gewoonweg erg ziek was..maar de oude vriendin wel.
Dus mocht je daarvoor openstaan en het getreiter lost zich niet vanzelf op op den duur, gewoon melding op melding doen bij de woningbouw ;)

Succes..ennuh, t gaat een keer over hoor...

Ik huur zelf niet via de woningbouw maar via een makelaar helaas
En ik wil hier ook helemaal niet weg
Ik vestig meer mijn hoop op deurwaarders die regelmatig daar aan de deur staan :+
Plus dat ze alle twee een uitkering hebben.. 1 ww die ongetwijfeld snel afloopt en 1 ziektewet maar met zwart werk.. ik hoop dat ze daar snel achter komen.. ik kan het ook zelf melden dan staan ze binnen no time op straat.. maar dan ben ik mijn leven niet meer zeker want ze weten immers waar ik woon :+
Ik laat karma gewoon haar werk doen.. ik kijk wel toe 8-)

Zeker aangifte doen over haar werk, als ze wat doen heb je gelijk een verdachte waar de politie van af weet.
Heb je geen brede kerel, broer, oom of iets? Hier hielden de buren hun bek zodra mijn broers en zijn vrienden (op)gegroeid waren.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 23:58

Yup haha ze houden me idd bezig ja maar elke melding of aangifte bij de politie is er weer 1 voor het dossier

En geloof me.. ik moet me soms zooooo ontzettend inhouden.. of dat nou heel hard lachen is.. of zeggen dat ze zich eens na moet laten kijken en dat ik verbijsterd ben dat sommige mensen zomaar 'in het wild' los mogen lopen..
Maar DAT is juist wat ze wil.. een reactie van mij op wat voor manier dan ook.. en dat gun ik haar niet :D
En dat blijf ik dus heel stellig volhouden

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 00:01

Ohja en waar ik ook bang voor ben wbt aangeven zwart werk.. er zijn meerdere mensen die dat daar doen (ik niet hoor) en ben bang dat die mensen dan ook problemen krijgen
Plus dat het volgend jaar allemaal anders gaat worden.. en daarom de buren ook een heel stuk minder gaan 'verdienen' :P
Dit weten ze alleen zelf nog niet hahaha dus dat gaat ook nog wat worden :+

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 00:02

Waar moet je voor zoiets aangifte doen overigens ? Kan dat ? :o?

Ik vind het heel knap van je dat je zo kalm blijft en de eer aan je zelf houdt.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 00:06

Huh, wat gaat er veranderen dan?

Dat over het zwartwerken, ja dat is dan weer rot dat je andere mensen de grond in stampt als je hun aangeeft... Lastige situatie, hier een soortgelijke, zieke mensen.

'prutsmuts' op het trottoir voor onze deur, stelen van de werknemers in de straat etc. Gek volk, weet dat iemand ze eens in elkaar getimmerd heeft (kwam terug met een gezicht dat alle kleuren van de regenboog had) en toen waren ze een tijd rustig... Maar asociaal volk blijft asociaal volk, jammer genoeg.

Lonan, bij de politie of de instantie die hun geld geeft (heb niet goed opgelet bij economie).

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 00:13

Volgend schooljaar bedoel ik.. als ik nu melding maak van zwartwerk heeft dat gewoon weinig nut.. ivm schoolvakantie.. plus dat na de vakantie alles anders word.. waardoor hullie dus veel minder gaan verdienen

Ik zou ze best eens goed in elkaar willen meppen.. jarenlang op karate gezeten :P
Maar ja dan is het 1 tegen een heeeele grote asociale familie.. (zij zelf heeft 5 kinderen.. en dat heeft ook allemaal aanhang met bijbehorend aso gedrag)
Ik vrees dat ik dat af ga leggen hahaha

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 00:15

Ik bericht je even :)

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 00:27

Nou fijn dat het veranderd word dan.
Och maakt me ook niet uit, ik was gewoon benieuwd, waar je zoiets dan aan kan geven.
Zal de politie daar echt moeite voor doen ? Die doen tenslotte nergens nog moeite voor.

Gewoon lekker blijven negeren.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 00:36

Aangeven van zwart werk naast een uitkering kan je bij het uwv (eventueel anoniem) doorgeven

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 01:20

Pfoe wat frusterend en wat een respect voor jou!
Ik had dus echt niet mijn grote mond kunnen houden :o
Wij hebben ook eens zo'n buren gehad. Hadden het huis net gekocht en waren nog bezig met de verbouwing toen opeens een boom afgezaagd was en een tweede boom een flinke snee had van een zaag. De tuin achterom had toen een laag hekje dus daar kon je zo overheen stappen.
De andere buren zeiden al meteen: o dat hebben die en die gedaan want bla bla bla.
Wat ik toen heb gedaan is met mijn ooms (beiden 2 meter en bouwvakkers) in de tuin gestaan en hard gezegd: nou oke dan hangen we hier nu camera's zodat de volgende keer alles erop staat.
En daarna nooit meer last gehad van die mensen. Gewoon altijd vriendelijk hoi als ik ze tegen kwam en tegen ons waren ze heel vriendelijk. De rest van de straat wilde ze weg hebben en spraken ook niet met ze maar wij wel en buiten dit ook nooit problemen gehad.

Zij waren de enigen in die straat nog via de woningbouwvereniging, de rest van de huizen was allemaal eigendom.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 11:16

Serieus? Gewoon een boom in jullie tuin omgekapt??

Heb net een nieuwe container aangevraagd.. gratissss en hoef geen aangifte te doen
Duurt alleen drie weken voordat ie dr is.. tot die tijd zet ik mijn vuilniszakken vol konijnestront lekker tegen onze gezamelijke schutting in de achtertuin vol in de zon :+ zodat ze er lekker van kunnen mee genieten :+ die stank heb ik er wel voor over whehehe

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:12

Whaaah zou oorlog betekenen hier!! Maar het is ook een grappig gevoel om mensen geen aandacht te geven terwijl ze dat wel willen op welke manier dan ook. Dus dat zou ik eigenlijk ook doen. Ik zou ook het UWV informeren en allemaal andere gemene dingen doen als het niet teveel tijd kost... :')

Alleen ik denk zomaar dat als jij je vuilniszakken in haar kliko gooit dat zij ze leegkiept in jouw tuin :')

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 20:13

Nou.. vandaag was er iets voorgevallen op school.. ze heeft weer verhalen lopen verzinnen over die man die weg is gegaan door haar..
Zijn vrouw (die nog wel bij ons werkt) heeft alles aangehoord.. buuf had namelijk weer tegen iemand anders lopen banketstaaf over mij.. en dus die man..
Deze man is zooooo kwaad geworden en heeft ze opgebeld.. buurman nam op.. buurvrouw durfde blijkbaar niet haha.. en heeft even heeeeeel duidelijk gemaakt dat hij niet gediend is van hun praktijken.. dat hij niet is zoals ik.. en dat hij anders wel even langs zou komen om hun ramen eruit te gooien.. ook gezegd dat ze moeten kappen met met mij terroriseren omdat ze net een stel kleine kinderen zijn.. buurman had gezegd dat ze niks bij mij gedaan hadden hahahaha tuuuuurlijk niet :+ terwijl ze vorige week nog aan een volle tafel toe hadden gegeven dat het nog veeeel erger zou worden voor mij :+
Maar goed ik geloof dat deze man wel indruk heeft gemaakt want aan de telefoon dimde buurman helemaal in en wou het allemaal rechtzetten en uitpraten.. met die man dus..
Ik hoop dat ze me nu dus met rust laten.. anders moest ik die man maar even bellen :P

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 00:03

hahaha geduld is een schone zaak :D

nu maar hopen dat het werkt!

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:24

Hoe is het nu ondertussen?