Kinderjeuk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 08:57

Ik rammel ook de pan uit hoor ;) Als ik door de klas loop denken mn leerlingen dat de bel gaat, zijn stiekem gewoon mijn eierstokken die rammelen...Leer de tweedejaars nu alles over zwangerschap...oh joy!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 08:58

Sammie schreef:
Totaal niet herkenbaar!

Heb mij afgeloprn zaterdag weer gruwelijk loprn ergeren op de volwassen verjaardag. Twee kids die de boel regeerden, kwam uit de volwassen geen zinnig woord..

Oh, daar kan ik goed doorheen kijken :D Kwestie van opvoeding.
Op Indoor Brabant zaten er ook twee kinderen verschrikkelijk irritant te doen achter ons. Mijn vriend zei al dat wij de opvoeding heel anders aan gaan pakken :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 08:59

aan de ene kant denk "noh, ljkt me best geinig" (1tje dan he, meer dan genoeg := )
maar als ik dan in deze kindrijke buurt zo her en der alles weer aan de jank, de blér en de brul hoor gaan, hele discussies gevoerd hoor worden met kinderen van 3 "nee dat mag niet want blablabla" en ga zo maar door, denk ik "neuh.... doe maar niet nee"
ik ben zwaar allergisch voor hoge tonen...drie keer raden wat voor geluiden kinderen veul maken :=
juist :+
en ook het verschijnsel dat best wat mensen bij de bevalling blijkbaar ook 50% van hun hersencellen uitpersen met het kind en terugglijden in een staat waarbij er geen fatsoenlijk gesprek meer is te voeren als het niet over hun kind of kinderen in het algemeen gaat en idd dat babygebrabbel van mensen tegen baby's "koetsjiekoetsjiefrootsiepoo..." ...ik krijg er jeuk van...and not the good kind :n
en nee, echt niet iedereen is zo of doet dat en moet je helemaal zelf weten of je dat wel of niet doet, maar ik kan er gewoon niet tegen...
en dan zie je ook wildvreemden opeens op een buik of een wandelwagen duiken met dergelijk onverstaanbaar gebrabbel en lyrisch gedoe ...echt, ik snap het gewoon niet...
vrees dat ik ook in staat zou zijn iemand keihard uit te lachen of echt vragen of ze aub normaal willen doen of heel snel weg willen wezen als ze zoiets bij mij/mijn kind zouden flikken :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:07

Cayenne schreef:
Sammie schreef:
Totaal niet herkenbaar!Heb mij afgeloprn zaterdag weer gruwelijk loprn ergeren op de volwassen verjaardag. Twee kids die de boel regeerden, kwam uit de volwassen geen zinnig woord..
Oh, daar kan ik goed doorheen kijken :D Kwestie van opvoeding.
Op Indoor Brabant zaten er ook twee kinderen verschrikkelijk irritant te doen achter ons. Mijn vriend zei al dat wij de opvoeding heel anders aan gaan pakken :')
Nah het ging mij meer om de volwassenen hoor. Was geen gesprek mee aan te knoppen. Die waren alleen maar gefocust op die twee kinderen. Oh wat leuk oh ga je dat dat doen. Naar buiten? Maar het is al best wel koud. Nou kom eventjes nog buitenspelen. Nee die auto is van hem. Nee die auto is van hem. Nee die auto is van hem. Nee die auto is van hem. Kom naar bed volgens mij ben je moe.

En dan 1 kind die overal cake ging halen. Bij de tweede cake mocht hij niet meer van zijn ouders, want hij at zo slecht. Drie keer raden hoeveel cake’tjes hij toch nog naar binnen heeft weten te werken. Pa en ma keken gewoon toe. Hoezo consequent :')

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:10

Pantykous schreef:
Ik meld mij. Het leek wel van de een op de andere dag om te slaan! Heb ook een fantastische vent aan de haak geslagen en nu heb ik zo'n intense nesteldrang, ik word niet goed van mezelf.

Ai, zeer herkenbaar. :=

Ik wil noooit samenwonen dacht ik, maar nu is dat misschien over een tijdje toch best wel leuk. :o

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:16

WilmaBoy schreef:
Ojajoh schreef:
een kind is fantastisch, maar tamelijk loeizwaar (vind ik)

meen je dat? blijkbaar mag ik echt wel van geluk spreken met die schat van een dochter dat ik dan heb <3

ja, ach ik heb ook geluk hoor,dat ze er überhaupt is ;)
ben ik ook heel dankbaar voor :j

maar ze is niet de makkelijkste echt een kop erop!
handenbindertje eerste klas

als baby reflux en een vast nekje, medicijnen en veel fysio, huilen huilen huilen, dagenlang, urenlang,nachtenlang
ze is nu 22 maanden en slaapt eindelijk sinds 3 maanden door....
Ik ben best wel eens helemaal brak en slaap ik van 20.30-07.00 en dat terwijl ik een echte stuiterbal ben die het normaal met 6 uurtjes af kan :=

en ik denk dat haar gezicht boekdelen spreekt :D
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 8109_n.jpg

Sammie

Re: Kinderjeuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:24

Sterkte! :(:)

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:31

Ojajoh schreef:
ja, ach ik heb ook geluk hoor,dat ze er überhaupt is ;)
ben ik ook heel dankbaar voor :j

maar ze is niet de makkelijkste echt een kop erop!
handenbindertje eerste klas

als baby reflux en een vast nekje, medicijnen en veel fysio, huilen huilen huilen, dagenlang, urenlang,nachtenlang
ze is nu 22 maanden en slaapt eindelijk sinds 3 maanden door....
Ik ben best wel eens helemaal brak en slaap ik van 20.30-07.00 en dat terwijl ik een echte stuiterbal ben die het normaal met 6 uurtjes af kan :=

en ik denk dat haar gezicht boekdelen spreekt :D
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 8109_n.jpg

dat is idd een pak minder.. dat heb ik (gelukkig) allemaal niet meegemaakt..
Toen ze 3 maand was sliep ze al haar nachten door..
Ondertussen is ze 6, heeft het helemaal begrepen op paarden en doet ook niet anders dan in de stallen rondhangen tussen de paarden.. Als we gaan eten, kan ik eerst een half uur op zoek om te weten waar ze ergens uithangt..

dat is ze trouwens: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 4976_n.jpg

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 09:32

Wat een verhalen _O-

Ik wilde gisteren overal op reageren, maar mijn laptop weigerde Chrome op te starten en via telefoon is dat wat lastig.

Feiko zo ging het hier inderdaad ook..... :=
Kwanyin ik weet hoe het voelt, maar wel heel verstandig dat je eerst werk hebt.... Soms moet je je denk ik niet laten leiden door je werk, maar het is wel verdomd handig.
Maar wat iemand anders ook zei: Als je net een vaste baan hebt worden ze ook niet blij van je als je ineens verteld dat je zwanger bent...... :+

Urielle ik heb echt helemaal in een deuk gelegen om jouw posts.... Maar het lijkt mij ook heerlijk. Zal wel hectiek alom zijn af en toe, maar ik kan niet wachten :):)
Cayenne even zonder discriminerend te zijn, maar met jouw leeftijd snap ik het alleen maar des te meer. Zeker als het goed voelt met een partner, dan ga je gewoon snel -hok/fokgedrag- vertonen :')
En inderdaad, voornamelijk voor de buitenwereld.... Voor mezelf interesseert het me niet echt :D goed is goed toch?
Miracle_ daar denk ik ook vaak over na, wat als..... maar ik denk altijd al bij een raar bobbeltje dat ik kanker heb, dus ik ben niet echt refereer-baar :Y)
Ojajoh beide alstublieft 8-)
Christiene dat kan natuurlijk, niet iedereen heeft die rammelende eierstokken.... Das maar goed ook, anders is de wereld te klein vrees ik 8-)
upendo Dank :D Referenties graag met naam doorgeven voordat mijn boek wordt uitgegeven, kan ik die mooi vermelden :+ Jullie zijn helemaal nog jong en daarnaast zullen jullie een alternatieve manier moeten zoeken denk ik? (hoewel er MEER dan genoeg zijn tegenwoordig :D )
Sammie dat herken ik dan wel weer.... Maar dat heeft inderdaad meer te maken met de ouders dan met de kinders. De kinderen zijn vaak een weerspiegeling van de ouders... in sommige gevallen is dat zeer zeer 'helaas'
Sammyoo lijkt me echt heerlijk.... Zoals jij het omschrijft hoop ik over -ig- jaar ook te roepen <3
dovish dankjewel voor je post _O- Mocht ik zwanger raken door overklap, dan draag ik jouw voorbeeld aan :)* :D Als het goed voelt, waarom niet? :o

Zo.... pffff :wow:

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:35

Leuk geschreven! En oh zo herkenbaar :')
Helaas ligt er bij mn vriend nog een knoopje in daar aan de onderkant... (van vorige relatie) maar, dat willen we graag ongedaan maken :o Hopen dat het dan nog lukt :Y)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:39

Fiebie schreef:
Wat een verhalen _O-

Miracle_ daar denk ik ook vaak over na, wat als..... maar ik denk altijd al bij een raar bobbeltje dat ik kanker heb, dus ik ben niet echt refereer-baar :Y)

Goh, jij ook al? :Y) Ik ben zo'n doemdenker/paniekzaaier, elk plekje, dingetje of bobbeltje is natuurlijk meteen een ernstige ziekte. :+

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 10:10

Haha hier ook heel herkenbaar! Ben 21, en een relatie van anderhalf jaar met m'n vriend van bijna 25, wonen inmiddels bijna 4 maanden samen in ons droomhuisje :D Niet alleen ik wil het graag, maar m'n vriend ook, die vind zichzelf al "oud" worden :') Omdat ik nog op school zit, en waarschijnlijk juli/augustus afstudeer, komt het nu nog niet gelegen, en willen we ook nog wel even flink proberen te sparen. Als het er tegen die tijd goed voor staat beginnen we het liefst volgend jaar zomer ofzo :P Maar goed, eerst maar is kijken hoe het er dan voor staat :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 10:28

Ik denk nu alleen maar: immiii geniet ook nog even een paar jaar van het leven ;) tijd zát!

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 10:39

Wat heb je het ontzettend leuk omschreven TS, en wat is het voor mij ongelofelijk níet herkenbaar :P Vind kinderen overigens best prima, zolang ze na een uurtje spelen weer lekker met de ouders mee naar huis gaan. Wens je veel succes met het in toom houden van de eierstokken tot een iets... praktischer moment :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 10:51

Helemaal eensch met bovenstaand.

Fjord29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 11:00

Ik moest erg lachen om t topic. Ik heb eigenlijk altijd gezegt, voor mij geen kinderen. Vond kinderen leuk totdat ze vervelend gingen doen. Dan gaat je relatie uit, kom je een nieuwe vent tegen, en ja dan krijg je ook last van zwaar rammelende eier stokken!! Ieks!! Ik en dan ook "al" 30 + haha. Nu heb ik een heerlijk dochtertje van 9 maanden. Maar nog 1, daar moet ik nu niet aan denken, kom al tijd te kort voor m'n paarden haha.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:53

Na bijna 9 jaar relatie, 4 jaar huwelijk, een eigen huis en alles in kannen en kruiken te hebben,
ben ik blij dat ik tot hier toe nog steeds geen kinderwens heb en ik hoop die nooit tegen te komen ook :+

Veel succes en vooral plezier aan de dames die zich aan de grote sprong gaan wagen :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:04

Oh wat schrijf jij grappig TS, ik heb in een deuk gelegen om je bewoording :))
Arme jij met je rammelende eierstokken :(:)

Ik herken het eigenlijk nog helemaal niet, alleen wel dat mensen steeds denken dat je rammelende eierstokken hebt :') Word er niet goed van, omdat we dan toevallig gaan trouwen denkt iedereen dat we gelijk voor gezinsuitbreiding gaan :=
Alsjeblieft niet zeg, laat mij nog maar een paar jaar genieten met mijn vriend, of straks man, kinderloos. :+
Het enige wat ik 'eng' vind is wat hier terug ook al stond, stel dat het niet lukt, dan ben je al wel weer wat jaren ouder.. Ik vind 27/28 een mooie leeftijd voor kinderen, maar stel dat je verminderd vruchtbaar bent, dan kan het nog wel wat jaren duren en dat vind ik gewoon een 'enge' gedachte :=

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:10

Ik wist toen ik 20 was dat ik heel graag kinderen wilde, maar toen nog eventjes niet.

Op mijn 23e werd ik helemaal gek en wilde ik zoo graag een kind.
Het enige wat mij er toen van weerhield is dat ik doodsbang was dat ik de tijd zou missen die mijn vriend en ik gewoon met z'n tweetjes zouden hebben.

Twee jaar later, ons koophuis was bijna verbouwd en af en in ons nieuwe huis zouden we beginnen met proberen. Bleek ik al 8 weken zwanger te zijn. :')
Toen wel eventjes een mini paniekaanval gehad want ik was plotseling al zwanger en heb er ook zeker wel een maand echt aan moeten wennen.

Ik ben ongeloofelijk blij dat ik zwanger ben en kan niet wachten tot ik ons babytje zie maar ik ben heel blij dat een zwangerschap 9 maanden duurt, die tijd heb ik toch wel echt nodig om aan het idee te wennen.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:14

Hier al dik een jaar aan het oefenen... binnenkort naar de gyno hoop dan wat duidelijkheid te krijgen waarom het hier allemaal zo lang duurt...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:22

Een jaar is helemaal niet lang, hoor. Voor het eerste jaar hoef je niet eens aan te kloppen bij een huisarts. Het zijn tijd gunnen doet ook wonderen.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:27

Ja, dat wordt altijd gezegd. Maar als het puntje bij het paaltje komt en je wil heel graag zwanger worden, dan duurt een jaar lang elke keer teleurgesteld worden heel lang hoor.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:51

Oh ja dat geloof ik direct, hoor. Maar ik bedoel er maar mee dat je niet direct van het ergste uit moet gaan. :) Fixatie is niet goed, zeker niet voor je lijf. Dat brengt spanning met zich mee en stress is niet goed.

Een jaar is heel normaal en dan heb je misschien een stel in de buurt dat na 1 nacht al zwanger is, maar daar moet je geen vergelijkingsmateriaal uittrekken.

Een overbuurvrouw van een kennis was zo bezig met zwanger zijn dat ze maar een kind gingen adopteren. Het zwanger raken liet ze los, ze was er totaal niet meer mee bezig en tijdens de adoptieprocedure raakte ze zwanger en later is er nog 1 gekomen. Ze heeft nu drie kinderen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 08:03

Ja hoor hier ook :o
En het wordt steeds erger :')
Vriendlief is er nog niet helemaal aan toe geloof ik.
Is bang zijn vrijheid kwijt te raken, durft het gewoon niet zo goed aan. Ben ik in mijn hoofd ook wel mee bezig, maar mijn lichaam zegt echt heel wat anders :o

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:33

Citaat:
Een overbuurvrouw van een kennis was zo bezig met zwanger zijn dat ze maar een kind gingen adopteren. Het zwanger raken liet ze los, ze was er totaal niet meer mee bezig en tijdens de adoptieprocedure raakte ze zwanger en later is er nog 1 gekomen. Ze heeft nu drie kinderen.

Dit vind ik zo'n ontzettende dooddoener!!! -O- -:(-
Laten onderzoeken waarom je na een jaar nog niet zwanger bent is best een goed idee, want er kan zomaar wel iets aan de hand zijn, 1 op de 6 stellen krijgt ermee te maken!