Als ik door de klas loop denken mn leerlingen dat de bel gaat, zijn stiekem gewoon mijn eierstokken die rammelen...Leer de tweedejaars nu alles over zwangerschap...oh joy! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sammie schreef:Totaal niet herkenbaar!
Heb mij afgeloprn zaterdag weer gruwelijk loprn ergeren op de volwassen verjaardag. Twee kids die de boel regeerden, kwam uit de volwassen geen zinnig woord..
Kwestie van opvoeding.
) 

Cayenne schreef:Nah het ging mij meer om de volwassenen hoor. Was geen gesprek mee aan te knoppen. Die waren alleen maar gefocust op die twee kinderen. Oh wat leuk oh ga je dat dat doen. Naar buiten? Maar het is al best wel koud. Nou kom eventjes nog buitenspelen. Nee die auto is van hem. Nee die auto is van hem. Nee die auto is van hem. Nee die auto is van hem. Kom naar bed volgens mij ben je moe.Sammie schreef:Oh, daar kan ik goed doorheen kijkenTotaal niet herkenbaar!Heb mij afgeloprn zaterdag weer gruwelijk loprn ergeren op de volwassen verjaardag. Twee kids die de boel regeerden, kwam uit de volwassen geen zinnig woord..Kwestie van opvoeding.
Op Indoor Brabant zaten er ook twee kinderen verschrikkelijk irritant te doen achter ons. Mijn vriend zei al dat wij de opvoeding heel anders aan gaan pakken
Pantykous schreef:Ik meld mij. Het leek wel van de een op de andere dag om te slaan! Heb ook een fantastische vent aan de haak geslagen en nu heb ik zo'n intense nesteldrang, ik word niet goed van mezelf.

WilmaBoy schreef:Ojajoh schreef:een kind is fantastisch, maar tamelijk loeizwaar (vind ik)
meen je dat? blijkbaar mag ik echt wel van geluk spreken met die schat van een dochter dat ik dan heb

Ojajoh schreef:ja, ach ik heb ook geluk hoor,dat ze er überhaupt is
ben ik ook heel dankbaar voor
maar ze is niet de makkelijkste echt een kop erop!
handenbindertje eerste klas
als baby reflux en een vast nekje, medicijnen en veel fysio, huilen huilen huilen, dagenlang, urenlang,nachtenlang
ze is nu 22 maanden en slaapt eindelijk sinds 3 maanden door....
Ik ben best wel eens helemaal brak en slaap ik van 20.30-07.00 en dat terwijl ik een echte stuiterbal ben die het normaal met 6 uurtjes af kan
en ik denk dat haar gezicht boekdelen spreekt
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 8109_n.jpg

goed is goed toch?

Referenties graag met naam doorgeven voordat mijn boek wordt uitgegeven, kan ik die mooi vermelden
Jullie zijn helemaal nog jong en daarnaast zullen jullie een alternatieve manier moeten zoeken denk ik? (hoewel er MEER dan genoeg zijn tegenwoordig
)
Mocht ik zwanger raken door overklap, dan draag ik jouw voorbeeld aan
Als het goed voelt, waarom niet? 

Hopen dat het dan nog lukt
Fiebie schreef:Wat een verhalen![]()
Miracle_ daar denk ik ook vaak over na, wat als..... maar ik denk altijd al bij een raar bobbeltje dat ik kanker heb, dus ik ben niet echt refereer-baar
Ik ben zo'n doemdenker/paniekzaaier, elk plekje, dingetje of bobbeltje is natuurlijk meteen een ernstige ziekte.
Niet alleen ik wil het graag, maar m'n vriend ook, die vind zichzelf al "oud" worden
Omdat ik nog op school zit, en waarschijnlijk juli/augustus afstudeer, komt het nu nog niet gelegen, en willen we ook nog wel even flink proberen te sparen. Als het er tegen die tijd goed voor staat beginnen we het liefst volgend jaar zomer ofzo
Maar goed, eerst maar is kijken hoe het er dan voor staat
tijd zát!
Vind kinderen overigens best prima, zolang ze na een uurtje spelen weer lekker met de ouders mee naar huis gaan. Wens je veel succes met het in toom houden van de eierstokken tot een iets... praktischer moment

Word er niet goed van, omdat we dan toevallig gaan trouwen denkt iedereen dat we gelijk voor gezinsuitbreiding gaan

Fixatie is niet goed, zeker niet voor je lijf. Dat brengt spanning met zich mee en stress is niet goed.
Citaat:Een overbuurvrouw van een kennis was zo bezig met zwanger zijn dat ze maar een kind gingen adopteren. Het zwanger raken liet ze los, ze was er totaal niet meer mee bezig en tijdens de adoptieprocedure raakte ze zwanger en later is er nog 1 gekomen. Ze heeft nu drie kinderen.